8 NİSAN 2015 ÇARŞAMBA İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNLERİ ( BY CREED )

Bugün gerçekten Ankara programına çok üzüldüm. Samimi söylüyorum bulduğum oyunu kendi ellerimle bozdum. Yorumlarımdan anlayacağınız şekilde 1. Ayak 7,3 geçiyorum, 2. Ayak 1,2, 3. Ayak 5,3, 4. Ayak 2,3, 5. Ayak 7,9, 6. Ayak ise aynı 5 attı ve ben bu şekilde programın her ayak 2 at şeklinde çok gülünç olacağını düşündüm. 19-20 TL civarında bir şablondu. Ve iptal edip CANDAR ve 9 KAŞGARKIZI tek atma gereği hissettim. Diğer ayaklara ilave yaptım inanmamama rağmen.. Yaklaşık 32 bin TL gibi bir rakamı sizlerle paylaşıp kazanamadığım için gerçekten hüzün içerisindeyim. Aynı hataya düşmemem kaydı ile.. Bol şanslar dilerim.

1. Ayak Son yarışında stilinde ki rakiplerine rağmen çok iyi bir yarış çıkartan (7) KECHICHE favorimdir. Kazandığı koşusunda favori olarak önerdiğim (1) EL GANADOR temposu düşük yarışta çok şanslı görmesem de ihmal etmeyeceğim. Sürekli çıtasını yükselten stilini de çok beğendiğim (2) MY GRAND BOY ve ara vermesine rağmen çok iyi koşmasını beklediğim (5) MARVELOUS IRON.

2. Ayak Son yarışında dikkatli takip ettiğim o yarışında starttan geç çıkmasına rağmen çok iyi bir yarış çıkartan (1) ANILBEY ağır kilosuna rağmen bu rakiplerini geçecek güce sahiptir. Bu grupla kıyasladığımız da daha sert gruplarda mücadele veren safkan uygunlaşan grupta BANKOMDUR. Son yarışında yarışın temposu orta seviyelerdeydi,  daha da düşük tempoda gitmesini beklediğim bu koşuda sonlarda ki etkili kısa sprintiyle kazanacaktır.

3. Ayak Çok vasat safkanların bir araya geldiği bu koşuda diğer safkanlara oranlara kendisini çok iyi gördüğüm (4) SOYBAŞ favorimdir. Safkanın diğer safkanlarla performanslarını kıyasladığım da gerçekten gerek çalışmaları olsun gerek istikrarı gruba göre lehine şartlarda koşacak. V.KAPLAN‘ın da suskunluğunu bu yarışta bitireceğini düşünüyorum. Öncelikli rakibinin ise (3) SAMBA olacağını düşünüyorum. Önde bomboş kalacağını düşündüğüm (2) GREEN BELL son günlerde bu tip koşularda rakiplerini uyutmayı çok iyi başaran aprantisi A.C.İNAN idaresinde kazanabilir.

4. Ayak MASTER PATRICK‘in süratlendireceği koşuda ASİL MAHMUT‘un kendisini rahatsız etmesi muhtemel. Birbirlerini tüketmeleri normal olduğu gibi çim pistte çokta etkili koşacaklarını düşünmüyorum. Benim bu koşuda ki favorim son yarışında aksiyon sıkıntısı yaşayan bir türlü jokeyinin aksiyonlarına düzgün cevap veremeyen bu yarışta probleminin düzeldiğini düşündüğüm (3) KEJO BABA‘dır. Tek rakibinin ise baba kan hattından öve öve bitiremeyeceğimiz çok güçlü bir pedigriye sahip olan (6) BİCİ BİCİ.

5. Ayak Önde ki temposunu belirleyebilmesi durumunda beyaz bayrak aynaya çok yakın olan (3) BUZDENİZİ favorimdir. Ara sonrası yarışında çok iyi görünen kalite safkan (4) CABİRE, son yarışını dikkate almadığım (6) PAMUK NİNE ve son olarak Karataşla farklı bir kimliğe bürünen (7) TAHİRE.

6. Ayak Yarış hayatına başladığı piste dönen (9) DIVINE LOVE startta çok oyalanmaması durumunda kazanmaya yakın görüyorum. Son yarışlarını çok iyi bulduğum (5) WOLF KHAN ve (6) ZAPOTEC, gördüğü yarışlar sonrası çok iyi durumda olduğunu öğrendiğim (1) GRAND SHINING yazıp burayı kapatıyorum.

ALTILI ŞABLONUM :

1. Ayak : 7,1,2,5

2. Ayak : 1 TEK

3. Ayak : 3,4,2

4. Ayak : 3,6

5. Ayak : 3,4,6,7

6. Ayak : 9,5,6,1

ŞABLON TUTARI : 23,04 TLdir. Bol şanslar dilerim.

Yasal uyarı: Bankotahminler.com web sitesinde bulunan yazı, resim ve yorumlar 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na bağlı hükümlerle korunmaktadır. Yazılı iznimiz olmadan, kaynak gösterilse ve alıntı yapılsa dahi kopyalanarak başka mecrada yayınlanmasının tespiti durumunda, kopyalayan kişi ve web siteleri için yasal işlem başlatılacağını beyan ederiz.
altılı sonuçları

Yazar: Bycreed

Bycreed
71 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Engin

Hocam senin canim sagolsun. Sen boyle muhtesem yorumlarinla daha bize cok para kazandirirsin. Aynen devam.:))

admin

Bol şanslar. Gönlüne göre gelsin.

kenan

Hocam tamamda anılbeyde sıkıntı yok ama akın sözen bi sıkıntı bazan patlıyor enbasidi nilda gibi vi at getiremedi bırak getirmeyi 2 inci bile olmadı ama senin güzel hatırın için tek atacağım yorumun içim tşkler

Anonim

Abi yorumların süper. Bugün Ankarada son ayakta yattım. İlk ayağı 2 atla geçsem dediğiniz gibi. Canınız sağolsun by creed

nihat

canın sağolsun kardeşim…senden bi ricam var.elazığ da son ayaktaki MY SON ARDA son iki yarışıymış.bu atın yarış hayatı bitmesin diye oraya götürdüler tahminim.tek atmayı düşünüyorumda senin düşüncelerin nedir bilmek isterim.

nihat

eyv saolasın..son 2 yarışıda iyi gibi geldi banada..neyse yarın ola hayrola.

hacı Geçgel

Neden ankara da Karataş yok diye açık lama yapmadın peki sana inanıp beşinci ayakta tek attım

Anonim

Hava yagmurlu olmasi bi etki yaratirmi acaba yazilan atlarla ilgili

metin

hocam canın sağolsun bende birkaç haftadır sizi takip ediyorum çok güzel bir şablondu ilk ayakta yedi üçüncü ayakta 3 5 dördüncü ayakta 2.3 bunlara ikili aldım bana gülüyorlardı ganyan bayisinde sen delimisin diye o atlarda geldi ve onların o yüzlerini görmeliydiniz benim için paha biçilmez ben tutdurdum sayıyorum..:)

kalantor

Canın sağolsun. Emeğine sağlık kardeşim.

soner

Öncelikle günaydın selamlar Bycreed sizi takip etmek çok keyifli analizleriniz yarışlara bakış açınız gerçekten harika sizi takdir ediyorum sizin engin tecrübelerinize dayanarak 2 ayakda bilğilerinizi rica edecem 2 ci ayakda Anılbeye rakip olarak Kırkpınar ve sevimli düşünülebilirmi ve son ayakda ğünün son koşusunda Koşanefe bu gurupda şans verilmelimi şimdiden cevabınız için teşekkürler saygılar.

gokhan

Emeginize saglik.hersey gonlunuzce olsun.yorumlar icin tesekkur ederim…

Özgür

Yorum yazdım ama ulaşmadı gerçekten teşekürler bir altılı tuturmuş değil ama ciddiyetine inandığım için hergün tuturuyocasına oynuyorum yatsamda keyif alıyorum eline yüreğine sağlık teşekürler.

fatih

Ara veren atlar gibi bende at yarışı oynamaya ara vermiştim ama şimdi tekrar bir heves sardı şuana kadar bakmadığım bülten ve yorumcu kalmadı ama inanın sizin gibi aydınlatıcı ve kendinden emin bir yarumcuyla daha karşılaşmadım son bir aydır sizin dışınızda hiç bir yorumcuyu dikkate alıyorum yorumlarınızda ve tahminlerinizde çok başarılısınız bu sitede emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.. Sizin altılınızı oynuyorum hep sadece bütceme göre küçültüyorum ve genelde ćıkardığım atlar geliyor :) mesela Bursa altısını tutturacaktım ama sizin altılınız bütceme uymadığı için küçülttüm çıkardığım at geldi beşte kaldı demekki kısmet değilmiş.başarılarınızın devamını diliyorum siz bursa olduğunuz sürece sizi takip etmeye devam edicem İnanın altılda yatsam bile hiç üzülmüyorum…

fatih

Tabi adrianıda unutmamak lazım hakkını yemiyelim kendisinin tahminleride başaralı..

mete

hocam anılbeyin kilo ağır değil mi bu mesafede?
ebabil ve cappadocia değerlendirilebilir mi

Tolga

Bol şans

çağrı

Kardesim yorumlarını yeni takip etmeye basladim ama basarilisin sorum su anılbeyi tek verdin evet ama bunun disinda vefakar ve cabire isimli atlar daha sanslı tekler degilmi acaba tsk ederim simdiden

ferhat

teşekkürler güzel yorumlarınız için

Özgür

Istanbulun ilk koşusunda tuttuğun atlar hangileri söylersen sevinirim yedili plase için☺️

nihat

bende vefakarı tek atmayı düşünüyordum.tekrar gözden geçireyim.

Anonim

Gokhan
Emegine saglik

umut

Ustad emegine diline saglik.

çağdaş

Hocam öncelikle emeğine sağlık süper yorumların var istanbu
lda 2. Tek önerin var mı

Özgür

Çok teşekürler tanımadan nasıl yaptım bunu bilmiyorum tekrar teşekürler

hmt

1. ayak /7/ -2. ayak /2/3.ayak /h/ 4.ayak /3/ 5. ayak /h/. 6.ayak/h/ şeklinde yorumunuza dayanarak kupon yapmıstım. 5 te kaldı ..ankara

hmt

pardon 4. ayakta serkanağa 2 tek di benim. . sağlık olsun .

cem

Son ayak 1 grand shining diyorum

Fatber

Creed elazığ bir kupon yazarmısın rica etsem

Engin

bir ayagı karısık görüp kapatıyoruz sonra mecburen alternatıf tekler atmak zorunda kalıyoruz yattıgımız zaman da 1 at yazsam sunu yazardım dıyoruz demek istediğim favori veya supriz olsun ınandıgımız atlarla gecmek lazım 2-3 atla ayakları Türkiye tek atıyor bır atı bız ınanmıyorsak rakibini yazmaktan çekinmemek lazım

Fatber

Creed senin dediğin atı tek attım son ayakta 2 numara otofrock gelirse içerde creed

Fatber

Sağol tşk gelirmi creed

Fatber

İnşallah senide yemeğe götürürüz

Fatber

Haha ozaman sen ne istersen creed

Ramazan Yılmaz

İstanbul Kuponum:
1.3.5.6.7/1.2.3.5.6.7.8/1.2.3.4.5.7.8/2.4.6/4/3
Herkese bol şanslar

ahmet

biladerim seni kocamaaan tebrik ediyorum hernekadar altilimiz devam edmesede .hicbi bultende olmayan ati tek veriyorsun ya ,,helal olsun sana .insallah bigun hep beraber guzel bi ikramiye aliriz .calismalarinda kocaaaamaaan basarilar .sansin bol olsun .iyi aksamlar.

Bilen

Anılbeyde altılımız yattı ama 4 lümüz devam ediyor umarım 1 5 6 9 dan en ganyanlı gelir yüzümüz güler.. şimdiden tşk creed .

omer

Yarin yuzumuzu güldür hep cepten gidiyo iyi geceler ankara

servet

ustad tebrik ediyorum. bicibicinin olduğu ayağı anca bu kadar güzel yorumlamışsınız.

selim

Sayın Creed bey.benimde bir çok takipçim var ve yarından itibaren bende tuttuğu atları sizlerle paylaşcam. Yardımcı olursa ne mutlu bana .iyi akşamlar

zafer

iyi akşamlar bu günkü kejo baba yorumunuz harikaydı,atlar sizin dediginiz gibi koştular bravo hocam at yarışı yorumculugu böyle olmalı 1.ayak atıyorum 5 2.ayak 4 diye geçiştirilmez yarışseveride analizleriyel aydınlatmalı devamını bekliyoruz kolay gelsin

Özgür

Çok iyisin abi tebrik ederim yarın senin günündür…

Anonim

Sn by creed yarın akşam ki izmire 500 liralık 6li yapmayı düşünüyorum bulten den çalışıyorum ama bir türlü guvenebilecegim bir tek cikaramadim bana en guvendiginiz tekinizi yazarsaniz çok sevinirim şimdiden tskler

Emre Mete Aslan

Valla kejo baba yorumundan dolayi tebrik ederim her gün bakarim yorumuna bugün bakmadim, baktığım hiçbir yorumcuda da kejobaba yoktu, 20 liralik kuponla beşte kaldık bicibiciyi tek attik yatırdı bizi. Eger sizin yorumu okusam cabireyi tek atip bicibicinin yanına kejo babayı mutlaka yazardim altılıyı da alırdık. Sağlık olsun. Selamlar saygılar kardeşim.

Sting

Cabire tekti. .ortak kupon yapalim samba ve soybas yazslim dedim.arkadaş vefakarsiz oynamam dedi ben de vefkar yazarsak oynamam dedim… Cabire anilbey tek 20tllik kupon yaptim.Kuponu kuculttum 5 te kaldim..

71
0
Tahmin paylaş.x
()
x