Ana Sayfa / Tahminler / 27 MART 2016 PAZAR ADANA ALTILI TAHMİNLERİ (ADRİAN)
adana altili tahminleri adrian

27 MART 2016 PAZAR ADANA ALTILI TAHMİNLERİ (ADRİAN)

1.) Son yarışını rahat kazanan AĞASOYLU(12) favori. İnatçı safkan OZİBEY(4), artan formu ile AKLISELİM(7), BORDALI(1), mesafede ÇAKIRALP(5), GÖKÇEER(8) ve KATI SEMİH(2) rakipleridir.

2.) Fit durumdaki TUMBUL TUMBUL(12) favori. Yarış süprizede gebe oldugu için BUDAGEÇER(3), YAMAÇ BAYIR(13), SEVİMKIZ(11) ve NİGARIM(10) kuponlara eklenmeli.

3.) Sonlardaki sprinti ile LADY ALEN(4) kazanabilir, dileyen tek yazabilir. AURA QUEEN(2) ve KAİNAT(8) rakipleridir.

4.) Zorlu yarışta ekürisi ile GOOD CURRY(7-1) kazanmalı.

5.) Son yarışı ile İMPARATOR(1) favori. Artan formu ile ŞAFAK VAKTİ(8), sonlarda sert gelecek olan DAMLATAŞ(5), iyi hazırlanan SEDATBEY(7) ve TATLIKOTAN(9) rakipleridir.

6.) Son yarışı ile FORTE(6) seriye devam eder.

ALTILIM

1.) 12-4-7-1-5-8-2
2.) 12-3-13-11-10
3.) 4 // 2-8
4.) 7
5.) 1-8-5-7-9
6.) 6

11 //22 TL

Tahmin ve yorumlar tamamen amatör bir anlayışla paylaşılmaktadır.

124
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
4000
yasemule
Üye

bol şans adrian üstadım bunuda ben yatıracam.Herkesin tekinin şanslı olması dileğiyle.
1.ayak: 2.4.5.7.8.9
2.ayak:3.4.7.10.12
3.ayak: 4
4.ayak: 1
5.ayak: 8
6.ayak:5.6.7.8.11.12.14
kupon tutarı:12.60

yasemule
Üye

yazık oldu bu kupona:(

admin
Yönetici

Yazık kelimesi az kalmış. Geçmiş olsun.

yasemule
Üye

sağol admin üstadım kısmette yokmuş demekki,izmir tahmininizde gürcan77 isimli dost 2.ayakta budageçer dedi elim tek atmaya vardı 3.ayağa yüklenecektim olmadı nasip.Tahminleriniz mükemmel başarılarınızın devamı dileğiyle adanadan sevgiler.

admin
Yönetici

Olmadı mı olmuyor haklısınız. Kaçanı kovalamya devam, Adana’ya selamlar.

gurcan77
Üye

gerçekten yazık olmuş,3.ayakta 1 numarayı ocean Seraph ı Adminin tahminlerinde görmeyince şaşırmıştım sana jano grandenin yerine keşke onuda önerseydim,bundan sonrası için bol şans

atlara fısıldayan
Üye

adrian ustapaylaşım için teşekkürler. .. senin kurguyuda inceledikten sonra bu şekil bir kupon yaptımm… tüm arkadaşlara bol şans..

sahin
Üye

Metın usta senın kurguyu inceledikten sonra, 2. Ayağa 3 , son ayağa 14 ekleyıp yatırma hazırlıklarına başlayacam :)))

sahin
Üye

3 ekliymiş :))))

atlara fısıldayan
Üye

olaya bak yaa..1. ayakta adrian ustanın 3. atı 7 numara olduğu halde nasıl görmedik..((

sahin
Üye

Metın usta , Erdal abi adrıan usta 4. Ayakta 7 tek atmışlar :))). Bizde yok acaba 7 yerıne 1 mi yazdın

ERKAN
Üye

Abi 7 den çok eminsin anlaşılan

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Orhan abiye sordum güvenilir

sahin
Üye

Erdal abi yapma . Gerçekten cok büyük para , yarışın zevkini bıle yasayamazsın ,bu kadar büyük kuponla kazanılsaydı herkes oynardı. Daha bu sabah İzmir yarışında 1 numaralı atım aksılık ettı yarışmadı. Bunu düşün istersen ,ama para yıne senın .kendını mutsuz etmek için harcama , o anın zevkını yasamak için harca. Kendıne şu soruyu sor ;
kaybettiğimde mı daha cok mutsuz olurum
Kazandığımdamı daha çok Mutlu olurum , son olarak,
Kazanmadığın şey , kaybettıgın şey değildir !!!!!.
Umarım saygısızlık olarak algılamazsın,

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Eğer tutmazsa in anki şahin cumartesi ne kadar oynamayacam

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Insan adrenalini iliklerine kadar hissediyor.1997 de ŞUBAT diye bir at vardı (eskiler bilir ) .kafacıydi.mesafe 1400m.500 milyon bastım. (O zaman aylık 60 milyona çalışıyordum ).At 20 boy fark 1.45 ganyanla geldi.ama sanki o mesafeyi o kadar şürede ben koştum.kalbimin sesini dışarıdan duyuyordum.
Ama bu kuponu paylaştığım için arkadaşlardan özür diliyorum. ADMİN den ricam kuponu silmesi .

sahin
Üye

Abi kazanmanı çok istiyorum , insallah kazsnırsın

Mentor
Ziyaretçi
Mentor

Herkese bol şanslar…

1. Ayak 4-7-11-12-8-10-2
2. Ayak 11-12-13-3
3. Ayak 4
4. Ayak 1
5. Ayak 5-8-9-1
6. Ayak 2-6-7-11-14

sahin
Üye

12.
3.13
4.2.8.10
7.2
1.8.5.7.9
6.14.5

SİHİRBAZ
Ziyaretçi
SİHİRBAZ

ADANA ALTILIM HERKESE BOL ŞANSLAR.

1. AYAK. 4.8.9.1.2.7.5.12./

2. AYAK. 10.12.1.4.13./

3. AYAK. 7.6.1.4.3.2./

4. AYAK. 2. BANKO TEK.

5. AYAK. 7.8.5./

6. AYAK. 11.5.2./

sahin
Üye

Az kalsınnnn:))))

sahin
Üye

Herkese iyi geceler , gönlünüzce olsun

FatihReis
Üye

Üçüncü ayakta LADİN ‘ den kimse söz etmiyor. Ters köşe yapmaz inşallah.

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

ADMİN teşekkürler

admin
Yönetici

Rica ederim, bol şanslar

Bombaci
Üye

Arkadaş deli olacak insan 10 gomlek üstün diyorum bu at için ne hale getirdiler safkani. Olmaz böyle birşey ya. Yeminle AGASOYLU tamamını yer bunların neden böyle oluyor anlamiyorum

atlara fısıldayan
Üye

üzerindeki jokeyin acemiliğinden oldu.. o kadar geri kalınırmı beaa..

Ümit
Üye

Herkese bol sans 5 li deneyecem adanaya
3,1,10,11,12,13
4,7,1,2,3
2,7
5,1,8,9
6 tek

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Şahin ne yaptın?

sahin
Üye

Tekle geçiyordum abi :)))

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Arkadaşlar inşaallah bu akşam böyle uyumak istiyorum

ERKAN
Üye

Şansın bol olsun abi inşallah

sahin
Üye

Aminnnnnnnnnnnnn :))))

ERKAN
Üye

Kocaman kupon bendede yattı :((

ERKAN
Üye

Uzun bir süre ara vermek gerekiyor…

atlara fısıldayan
Üye

araveremeyeceğini sende biliyosun erdas..)) onun yerine benim gibi küçük kupon gir.. adanaya 10 tl ayırdım . şimdi 5 liralık dörtlü yaptıkmı kota doldu demektir..)

sahin
Üye

4 lüyü istiyorum :)))) kupon parasını çıkaralım :)

atlara fısıldayan
Üye

valla şahin 4lüyü böyle girdim.. günü kurtarmaya çalışıyorum.

3.ayak.)2,4,6,,7,10
4.ayak:)1,2,3,4
5.ayak:)1
6.ayak:)2,5,6,7

bakalım bombacının dediği gibi pazarı dağıtmadan toplayabilecekmiyiz..))

sahin
Üye

Adrian ustanın 8 numara yok ?

atlara fısıldayan
Üye

uyarmasan 8 arada kaynıycaktı ekledim..

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Erdas, ınan ara vermek çok zor .bu keresinde 8 ay kadar oynamadım.bayinin önünden geçerken kendimi zor tutuyordum. Bir arkadaş bayide milletin içinde “eğer Bir daha oynarsam ………”diye küfürler etti .birgün sonra oynamak için antebe gitti.şu internet çıkınca kurtuldu.çok kalem kırıp fırata attım, boş.5 vakit namaz kılıyorum,orucunu tutuyorum,hayatımda hiç alkol almadım, karı kız işim hiç olmadı
Sigara dahi içmiyorum. Ama gel göreli bu yarış.AHH……ki ne ah.

usta
Üye

internetten nasıl oynanıyor

atlara fısıldayan
Üye

öncetjk dan hesap aç.. garanti bank atmden üye numaran ve bilgilerinle para yatır tamamdır..

sahin
Üye

Hayır yapma sakın, ben yaptım pişmanım .. Oynuyorsun sürekli

sahin
Üye

Erdal abi hersey istediğimiz gibi gidiyor cok şükür :))

sahin
Üye

Erdas , neden bu kadar 3 . Ayağa yüklemmişsin . Cok üzüldüm :((.

ERKAN
Üye

Dananın kuyrugu 3 be dördüncü ayakta kopar gibi geliyor…

ERKAN
Üye

Şahin hisler yanıltıyor son zamanlarda olmuyor yapacak birşey yok diyorum artık

sahin
Üye

Harbıden hiç sesı çıkmıyor ??? Bombacı ?

ERKAN
Üye

Mesela ikinci ayakta 3 tek olduğuna emindim ama kendime güvenemedim :))

sahin
Üye

Büyük iktamıyeler , 1.2. Ve 6 ayaktakı süprizlerle hep geldı , hafızam benı yanıltmıyorsa ?

sahin
Üye

Gürcan abi son ayak 14 dıkkat dedı metın kardes

atlara fısıldayan
Üye

bombacı bence kafada 12 yi tek atıp büyük oynadı , altın vuruş yaptı.(( sabaha anca kendine gelir.. :(
oranlar :
bombacı tezgahı patlattı : 3.20
elektrikleri kesildi : 5.20
bombacı bizi artık sevmiyor.: 2.40
uyudu kaldı :1,20

Bombaci
Üye

Şahin selam. Birazdan uçağım kalkacak. Eve gidince adminim yarına sayfa açarsa muhabbet ederiz. Ben adanaya 2 lira 88 kuruş ayırmıştım. Bıktım artık az İkramiyelerin sıkıldım.

sahin
Üye

Vayyyy, senın özel uçağın mı var:)))). Bizse burda mangal içşn 3000 tl peşinde koşalım :)))

sahin
Üye

Hayırlı uçuşlar , sağ salim gel aramıza :)))

atlara fısıldayan
Üye

bende patladımm..4 lüde hayal olduu…)) ayakta kalan arkadaşlara başarılar..

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Şahiiiiin ateş bastı.

sahin
Üye

Aynen :))))).

sahin
Üye

Sende var dımı abı .

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

1,4,6,8,10 oynadım

sahin
Üye

Supersin abım

sahin
Üye

Metin, 3 lü yapalım :))) ne dersin

Ümit
Üye

Sahin heyecan yasamak istiyosan benim 5 liye ortak ol istersen son ayaga kadar gideriz sanirim sonda patlariz:-)

sahin
Üye

:))))

sahin
Üye

Tamam olur .

Ümit
Üye

Tamam ortak bol sans:-) tutarsa parani hesabina atarim tutmazsa 7 tl alirim senden:-)

sahin
Üye

Anlaştık :)). Söz sözdür

marjinal
Ziyaretçi
marjinal

zeusu yazdım 7 numaranın yanına :))

SİHİRBAZ
Ziyaretçi
SİHİRBAZ

ÜÇLÜ GANYANIM MİSLİ. 20.

1. AYAK. 2. TEK.

2. AYAK. 8.5.3./

3. AYAK. 11.5.2.7.12.

sahin
Üye

Erdal abii, oley Erdal abi oley , Erdal abi oley :)))))))))

sahin
Üye

Başka tekimiz kalmadı dimi abi

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

💔💔💔💔💔💔💔❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💞💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔dakikadaki kalp atış hizim

sahin
Üye

Yarın ilk iş check-up’ a gır abi :))))

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Şahin içimizden başka kimse kalmamış

atlara fısıldayan
Üye

hani titanic battığında dayının biri elinde fenerle ‘everybody hear me’ sesimi duyan varmı falan diye bağırıyorduda kimseden ses çıkmıyordu onun gibi oldu.. . herkes boğuldu …(

sahin
Üye

:)))))

Ümit
Üye

Kuponu yatanlar gitti sanirim.sahin ve benim kupon gidiyo o yuzden burdayiz:-)

ERKAN
Üye

Çok pis battım erdal hocam..6 bombacıyı geçtim Bugün

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Kuponunu ilk gördüğümde içimden son ayağa kadar gider demiştim ,hemen hemen aynı atları tutuyorduk.bizkinin sonu ne olacak belli değil, büyük oldu biraz. yemi le buraya kadar 2 er atlada geliyordum.güvensizlik.hergün yatinca doğru bakamıyorum.

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Adrenalin bu işte

ERKAN
Üye

1 ve 8 20 katı plase ikili yaptım ya günü kurtarır yada…..

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

VENİ VİDİ VİCİ
Kimse kalmamış

sahin
Üye

Bekliyorum abi , bır yandan tel ile görüşüyorum :)

sahin
Üye

Ümit nerdesinnnnn:)))

Ümit
Üye

Burdayim ortak pusudayim totem yapiyom:-)

sahin
Üye

:)

Ümit
Üye

Tüpü actim elimde cakmakla oynuyorum sahin son ayak totemim:-)

sahin
Üye

Ortak yapma , lütfen . ;))))). Mutluluğu hastanede kutlamayalım:))))

sahin
Üye

Erdal abi , son ayak hangi numaralar gerek ?

sahin
Üye

7 aldı kesin :(

Ümit
Üye

Evet sahin patladik :-)

sahin
Üye

Hesap bilgilerini bana gönderır misin , borcumu ödemek için

admin
Yönetici

İyi geceler Erdal Balcı :)

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Allah razı olsun Admin. Büyük kupon paylaştığım için tekrar senden ver arkadaşlardan özür diliyorum

admin
Yönetici

Bence bir mahsuru yok, hayırlı uğurlu olsun. Kaşelenmişi paylaşırsınız artık :)

sahin
Üye

Erdal abi , Admin bu resmi paylaştığına göre kazsndın:)))). Cok sevındım , cok Mutlu oldum. 3 gun o yataktan çıkma abı :)). Altılıdsn uzak dur bu sure boyunca bılmenın zevkını yasa:).

ERKAN
Üye

Erdal hocam tebrikler…

Ümit
Üye

Erdal balci tebrikler basarinin devamini dilerim.darisi bizlere ins. Sahin kardes bu seferlik benden olsun ayagin alissin:-) bidahakina hesaplasiriz:-)

sahin
Üye

Olmaz, borç borçtur ..

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Sevgili Admin az verdi sanki .Valla bu kalp bu yaşta bu heyecanı taşımaz.

admin
Yönetici

Böyle bir altılı bulsam 40 bin le 10 bin arası düşünürdüm, hayal kırıklığı bana bile yaşattı. Bulanlar aynı teke güvenmiş demek ki. Yanlış anlamazsanız siz yine az görmeyin dinlenmeye çekilin derim.

admin
Yönetici

Bir müddet tabi :) Saygılar

sahin
Üye

Admin , Boşuna yazma , çoktan istirahate çekildi zaten :))))

sahin
Üye

Hey masallahhhhhhh . Sağlıklı günlerde harca abi :))))

Erdal Balci
Ziyaretçi
Erdal Balci

Arkadaşlar hepinize cok teşekkür ederim.

Ümit
Üye

Sahin 3-5 liranin pesinde olmadim hic bir zaman.tanistik cay ictik hesabi ben odedim farzet kardes.aramiza 3-5 lirayi sokma hakkim varsa helal olsun.bu sitede bi aileyiz para aramiza giremez panpa:-)

Ümit
Üye

Erdal abinin kupon ne kadar tutuyodu ki.ortak yatirsaydik keske sahin:-)

sahin
Üye

225 tl :)))

sahin
Üye

Erdal abı cok uğraştı bunu kazanmak için, kendım kazansam bu kadar sevınmezdım. Bugun kazanmasaydı, hiç iyi seyler yasamaya bılırdı. Çok şükür ki kazandı, artık bende rahat bır uyku cekebılırım,
Bır sözümde admine, tebrıklerde ayrım yapmaman , seni yüceltir sadece.

Ümit
Üye

Senin izmirden sermayen vardi zaten:-) bende verirdim yatirirdik ortak:-) su an keyf cayi iciyo olurduk:-)

sahin
Üye

Az olsun, stresiz olsun :)). En önemlisi eğlenceli olsun. Gec yasta kalp hastasımı olmak isyiyorsun, demin 5 li için yaptığın totemi götünce , acaba o son ayakta biz olsaydık ne yapardın.;)))).
Vazgectım , düşünmesi bile ürkütücü :)))))

Ümit
Üye

Ben boyle son ayaklara cok alistim sahin ilk degil.nasip degilmis deyip geciyorum kafama bile takmiyorum.aldigim keyf ve heyecan yetiyo bana zaten.sen son ayakta yatmis olsan napardin:-)

sahin
Üye

Ortak , senınle son ana kadar mücadele etmek cok güzeldi , derım :)

Ümit
Üye

Aynen oyle iste.yapacak bisey yok.hergun yeni umutla devam 6 liya:-) sahin burda takip ettigim ilk 6 isimden biride sensin ona gore calis yarin ki bursaya:-)

sahin
Üye

1.bombacı
2. Crone
3. Erdal abi
4. Gürcan bey
5 baron
6 Fatih reis.
Benım ismim yok, çünkü ben gerçekten hiç bilmiyorum , bu insanları takıp et.

Ümit
Üye

Bu isimler senin siralaman sahin.benimkiler farkli ama ortak isimlerimizde var.seni zaten biliyon diye degil muhabbetin ve acemi sansina guvendigim icin takip ediyorum.bak cok bilenler bile bugun izmiri yakalayamadi demekki bilmekte yetmiyo sans ve nasip isi ortak:-)en buyuk yakaladigin ne kadar sahin

sahin
Üye

Admini yine güldürecen :))). 324 tl

Ümit
Üye

Bende 1300 tl aldim 5 tlye:-) umarim buyuk yakalariz

Bombaci
Üye

Tutan arkadaşları tebrik ederim beyler. Zor programdı. Çok güzel bir başarı.

admin
Yönetici

Yasemule arkadaşın kuponu. Yeni farkettim, acıya ortak olun dostlar

1.ayak: 2.4.5.7.8.9
2.ayak:3.4.7.10.12
3.ayak: 4
4.ayak: 1
5.ayak: 8
6.ayak:5.6.7.8.11.12.14
kupon tutarı:12.60

Bombaci
Üye

Çok sinir bozucu oluyor işte böyle oldumu. Ama 8000 lik oyunu 3 tekle bulsaydı büstünü dikerdik valla. Üzüldüm kardeşim canın sağ olsun.

yasemule
Üye

Sağolun dostlar sinir yaptığım tek şey izmir sayfasında gürcan77 isimli arkadaş 2.ayakta budageçer dedi benimde tek tuttuğum at ama kısmet değilmiş 2.ayağa tek atsam olurdu kesin kısmetten ötesi yok dostlar ALLAH hepimize can sağlığı versin.Adanadan selamlar.

Gufre
Üye

herkese geçmiş olsun. haftasonları maalesef giremiyorum siteye, yoksa son ayak 7 için belki faydam olurdu bahisler için. bu da benim şehit :(

Yazar: Adrian

Adrian
1972 Ankara doğumluyum. Bilgisayar programcısı olarak özel bir şirkette çalışıyorum.15 yıldır at yarışları ile ilgileniyorum.