Ana Sayfa / Sizden Gelenler / 28 MART 2016 BURSA AT YARIŞLARI GENEL PAYLAŞIM KONUSU
bursa altili tahminleri

28 MART 2016 BURSA AT YARIŞLARI GENEL PAYLAŞIM KONUSU

28 Mart 2016 Bursa yarışlarında toplam 6 koşu yapılacak.

Genel olarak yarının favorileri ise aşağıdaki gibi.

1.KOŞU: 1 - BURSA GÜZELİ

2.KOŞU: 11 - YURTTAY

3.KOŞU: 5 - DAĞ ESİNTİSİ

4.KOŞU: 6 - FRATELLİ

5.KOŞU: 6 - CHI BOMB - 11 - SULTANS RING

6.KOŞU: 4 - MI VIDA

28 MART 2016 BEYGİR COM ALTILI TAHMİNLERİ

1-6-4

11-2-10-8

5-2-3-6

6-2-1

6-11-1-7

4-1-3

BEYGİR COM GALOPLARA GÖRE TAHMİN

4-7-5-2

6-3-9-4

9-6-8-5

2-3-6-1

1-2-8-10

3-1-2-4

28 MART BURSA BÜLTENİ

28 MART BURSA altili bulteni

149
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
BENİM ZAMANIM54
Ziyaretçi
BENİM ZAMANIM54

1. AYAK 1-4-5
2.AYAK 6-8-10-11
3.AYAK 4-5
4.AYAK 1-6
5.AYAK 1-6-11
6.AYAK 3-4-8

titrekmanda
Üye
titrekmanda

İyi geceler,
Admin misli kuponu vermişsin bol şans.

Hawk
Üye

Programa genel olarak baktım ve düşüncem 2 ve 5. ayaklarda süpriz neticelere açık olduğudur.Kalan diğer ayaklarda ise favori/plase şeklinde gidebilir.4. ayakta 6-Fratelli ve 2-Balballı arasında bir yarış olur diye düşünüyorum.Kalite Terex’in eski günlerine dönüp dönmediğini bu yarışta göreceğiz ama ben biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.Yarın değişiklik gösterebilir ancak ilk analizlerime göre durum bu şekilde , herkese iyi geceler.

Bombaci
Üye

Selamlar. Birşeyi merak ediyorum. Bir jokey neden kendi atına binmez? Aynı şeyi m.kaya da yaptı. insanlarin kafasını karıştırmaktan başka bir ise yaramiyor. Arkadaş binin kendi atlarıniza namıniz yürüsün ya. Desinler ki jokey lik kariyeri boyunca yarışta kendi atı oldugu surece başka safkanlara binmedi desinler. Ne bileyim çok mu saçma oldu 🙂

yasemule
Üye
yasemule

kesinlikle katılıyorum sana bombacı.Bu otoparkta bmw arabam varken komşudan murat131’i emanet istemek gibi birşey :)))

crone
Üye
crone

Bol sanslar admin..

Ümit
Üye
Ümit

Dedigin sacma degil bombaci mantikli ve dogru.ama bu karakter isi maalesef menfaat icin insanlar karakterinin disina cikabiliyor.paranin döndúgü heryerde maalesef ki dolaplarda dönüyor

Ümit
Üye
Ümit

Bursaya 10 dak göz attim ilk gözüme carpan atlar oldu.detayli calismayi yarin yapacam.
BURSA GÜZELİ, DAG ESİNTİSİ ve SULTANS RİNG tek olur gibi geliyo.

Bombaci
Üye

Selamlar. Yine agir safkanlar göze çarpıyor. Özetlersek.
1.ayak: BURSA GUZELI: Hiç maiden yarış koşmayan safkan buram buram kalite. Averbak la burayi rahat geçeceğini tahmin ediyorum.
2.ayak: YURTTAY: Beklenti çok büyük. Bu o kadar belli ki 5 gün sonra üzerinde Mehmet Kaya ile tekrar sahnede. Bu hırs yapıp yada aman da nasıl olsa formda sürelim sahaya tabelaya koşsada olur değil. Bu ya geleceksin ya geleceksin yarısı. Yarisin tek 4 yasinda en genç safkani Mehmet Kaya dan çok dayak yiyecek.
3.ayak: CANGOCAN: Son koşusunu çok güzel ve avansli kazandı. Açık ara favori çıkacağını düşünüyorum. Fışfış ile gurbetcileye de tav oluyorum.
4.ayak: LEGEND RİNG: Tam özcan in isteyeceği bir safkan. Türkiyenin teşvik kralı bu tarz yarışlara bayılıyor. Yine ilk 3 te olamayacak bir safkanla yarışa imzasını atmak isteyecektir. Teşvik allah teşvik. Gazan şimdiden mübarek olsun özcan;)
5.ayak: ARCHMAN: Ya arkadaş bu safkan in artık gelmesi lazım tabi ki bu yarışta da SULTANS RİNG e takılmazsa
6.ayak: Mİ VIDA: Yani döndü dolaştı Bursa dedi. Buraya bayıldı sınıf atladı.

Barışçı
Üye

bol şans bombacı senden yararlanıcam bugün 🙂

Bombaci
Üye

Aman hocam ben çabuk şımaririm yapmayın:)

Bombaci
Üye

BURSA
1.ayak: 1 TEK
2.ayak: 10-5-8-9-11-2-1
3.ayak: 2-5-1-6
4.ayak: 3-2-6
5.ayak: 1-11
6.ayak: 4 TEK
……………………………………..
1.ayak: Hepsi
2.ayak: 11 TEK
3.ayak: 2-5
4.ayak: 2 TEK
5.ayak: 1-11-7-6-9
6.ayak: 4-5-1-3-2

Hawk
Üye

Bombacı , menü olarak sunuyorsan eğer ben 2. menüyü rica edeyim ama tabelaya bir tutam 2 ve 3 ekleyelim 4. ayağa da kızarmış Fratelli ohh miss gibi oldu 🙂

muhlis
Üye
muhlis

1- bursa güzeli
2- 2,4,10,11,9,7,5
3- 2,3,4,5,6
4- 2,3,6
5-11/1
6-2,5,4

Bombaci
Üye

Beyler gunaydin. Nasıliz? Bir saat içinde şablonları revize edilmiş haliyle paylaşacağım . HAWK tabelaya hiç dokunma degisik durumlar var. tabelada enteresan şekilde at çıkarabilirim gelişmeler az.sonra 🙂

ERKAN
Üye
ERKAN

Günaydın bombacı Bugün hiç bakmadan senin oyununu oynayacağım bekliyoruz :))

gurcan77
Üye
gurcan77

Aydınlık günler hepimize,Bursa yarışlarında ben sürprizi ilk ayakta bekliyorum günün büyük favorisi 1 bursa güzelinin yanına 7 Flame Angel ve 4 Lady Hunters ı da yazacağım

Yardımcı Bombacı Emrah
Üye
Yardımcı Bombacı Emrah

BUGUN KOLAY GOZUKUYO AMA ZOR

1)BURSA GUZELI BANKO GIBI AMA 2.ASİL RUZGAR VE 5.MY PARADISE VAR
2)SIRALAMAM:2.5.7.10.11
3)DAG ESİNTİSİ BANKO GIBI AMA 6.KARADALGA VE CANGOCAN VAR.
4)6.FRATELLİ BANKO
5)SIRALAMAM .6.10.11.7.9.3.1
6)1.OCIUS BANKOMM.

Herkeze Bol Şans.

BARON44
Üye
BARON44

GÜNAYDIN HERKESE BOL ŞANS BOMBACI TABELA AYAĞINDA SULTAN RINGS TEK ATILABİLİRMİ SON YARIŞINI SEYREDERMİSİN 5 AY ARADAN SONRA KOŞTU

gurcan77
Üye
gurcan77

Bursa Altılı Tahminim

1.ayak:7,4,1
2.ayak:7,11,4,6,9,12
3.ayak:1,2,3,5,6,8
4ayak:4 Terex günün bankosu
5.ayak:7,11,1
6.ayak:4,7,3,2….Kupon bedeli 77 tl,isteyen arkadaşlar 5 li ganyanada yönelebilir, yazdığımız gibi gelsin,unutmayın At Koşar Baht kazanır bu işi kimse tam bilemez ancak tahmin yürütebilir,bol şans herkese

gurcan77
Üye
gurcan77

3.ayağa 9 Nurlutaç ilave edilmiştir

Barışçı
Üye

1.Ayak: 1//5
2.Ayak: 2,11,8,9,10,4,5
3.Ayak: 5,2,3,1
4.Ayak: 1,6,2,3
5.Ayak:11//1
6.Ayak: 4 Tek
Herkese Bol Şans…

gurcan77
Üye
gurcan77

Bursa Fantazi kupon

7
7
H
H
7
7…. Kupon Tutarı 3.20 TL

sahin
Üye
sahin

Herkese günaydın, bombacı hayırdır, :))). Bir ilgi ,bir ilgi bugun sana :)). Anlaşılan bugün pazar yetmeyecek, toplu katliyam var :)))))

ERKAN
Üye
ERKAN

şahin bugün bütün yük bombacı’da bakalım artık…

Gufre
Üye

herkese selam.

1
4,5,6,10,11
1,2,5,6,9
1,3,4,5,6
6,11
3,4,5

yahkup
Üye
yahkup

1. Ayak byrsa guzeli banko.(supermen olsa gecilmez)!!!
2.ayak akgiray….yedikaranfil…sirkaya…adimnur…yurttay..genctay yeterli supriz kokuyor…
3.ayak cangocan..dağ esintisi…nurlutac .yeterli
4ayak balballi… fratelli….terex yeterli…
5.ayak archman…chi bomb..sultans ring yeterli…
6. Ayak ocius..mivida…ova kartali..nasrullah bey…bil sanslar (38 tl bedeli!!!!!!!!!!!!!!)!

sahin
Üye
sahin

Bugünkü altılıdaki halim :))))

yasemule
Üye
yasemule

Adanadan selamlar dostlar,teklerinizin gelmesi dileğiyle buda benim şablonum.
1.ayak: 6.4.2.3.1
2.ayak: 7.5.8.10.11.6
3.ayak: 2
4.ayak: 1
5.ayak: 1
6.ayak: 3.5.7.1.2

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

yasemune dünkü kuponda attığın 2 tek dahiceydi ama 5 de kaldı.harbi üzüldüm. iyide ikramiye vermişti.

yasemule
Üye
yasemule

yaklaşık 10 yıldır oynuyorum bu mereti, hep 3 tekle oynadım, şimdiye kadar ufak ikramiyede aldım büyük ikramiyede ama şunu anladım herşey kader kısmet.Bütün arkadaşlara tavsiyem güvendikleri atı tek atsınlar gerisi nasip :)) bol şanslar bütün site takipçilerine.

jeanpierrea
Üye
jeanpierrea

admin bey maşallah mason locasına kabul edilceğimi sandım bi an kaç gündür bekliyodum onay için, güvenlik soruşturmasını geçtim heralde 🙂

Bombaci
Üye

Hoş geldin 😂😂😂

AKsi_iso
Ziyaretçi
AKsi_iso

Selam…1ayak 5 tek 2 ayak 3.2.4.8.9 3ayak.3.6.9 .4ayak 6 tek 5ayak.1.3.5.11 6ayak 1.4.3.5 bol şans

Bombaci
Üye

Beyler selam. Bazı şeylerin daha iyi anlaşılması ve kendi içimizide görebilmeniz adına bir özelestiri yapmak istiyorum. Bir yerlere güvenmek zorundayız. 
………………….
Aslında alternatif kuponlar ve özellikle tek yazdığımız yerleri devirmemiz güven eksikliğinden kaynaklanır.
…………………..
 Mesela ben benim gibi bir tahminciyi takip etsem koca bir yuh derim. Alternatif kuponum daha küçük meblali bir şablon olmalıdır ve 2 tekin en fazla bir tanesi devirmeli biri kalmalıdır.  
…………………..
Oysa benim yaptığıma bakın Türkiyenin teklerini saçma sapan devirmekle kalmıyorum birde üzerine parasal olarak daha büyük bir riske giriyorum. HAWK in da dediği gibi grup menüsü mu yapıyoruz kardeşim.  Alternatif kuponum yok tekrar başa dönüyor işi biraz ciddiye almak istiyorum. Tabi şahin izin verirse 😛.
……………………..
Nasıl ki hırsa kapildığımızda oynamayalım diyor isem alternatif kuponlar yapmaya başlayıp kafamız karıştıginda da uzak durup kendi içimizde ki insanlara tahminci arkadaşlara güvenelim.
………………………
O yüzden diyorum ki sadece kupon paylaşmanın yani sıra az da olsa safkanlar hakkında bir iki kelam edelim. Çünkü dikkat edin ne zaman bana soru sorulur safkanlari yorumlamaya başlasak doğruyu buluyoruz. Özellikle FatihReis le bunu çok yaşadık.
………………………
Herkese saygılarımı sunuyor şablonuma geçiyorum.

1.ayak: 1 TEK
2.ayak: 11 TEK / 10-2-5-8-3-4-1
3.ayak: 5 TEK / 2
4.ayak: 6 TEK / 3
5.ayak: 6 TEK / 1-7-9-11
6.ayak: 4 TEK
Büyük şablon 9 lira 60 kurus. Lütfen önceki tahminimi kaile almayın.  (Birde tutuyormuş:)). Baron tabela da sormus olduğun soruya istinaden 5. Ayakta ki sıralamam cevap olmuştur diye tahmin ediyorum. Bol şanslar beyler.

sahin
Üye
sahin

Bombacı, veda konuşması gibi olmuş, tüm günahlarını itiraf etmişsin, lakin, ben bu yazıyı sen kaleme almayı bırak, daha düşünmemişken:)))) tjk protestosu konulu yazımda bu konuları yeterınce işlemiştim:)). Gec olsada doğru yolda buluştuk :).
Bugünkü ilk yazındaysa toplu katliyam demiştim:). Neyseki bundanda vazgeçmişsin. ;))
İlk kez bır at Hakkı’nda yorumda bulunacam .
Bu ouıcus, sprinteri cok iyi bombacı , Galoptada ismi geçiyor.

Bu gune kadarki analizlerımde favorı atı en cok yıkan at genelde 4 numaradan çıkıyor :)))

Bombaci
Üye

Şahin inan ki çok baktım safkanlarin yarislarını da izledim yani (4) Mİ VİDA elde gidiyor abicim. Kaybederse jokeyinin aşırı güveni veya şımarıklığıdan kaybeder. Çok baktım yiksam kimle yıkarım diye bana en sıcak (5) NASRALLAH BEY geldi. Ama hal böyle olunca bir safkanla kalmıyorsun. Yani belki 30-40 lik bir kupon denesem 3-4 safkanla geçilmesi gerekiyor son ayağın.

sahin
Üye
sahin

Yani 1. 5 mi yaz diyorsun

sahin
Üye
sahin

Pardon sen son ayağa demişşin , ilk ayakta Bursa güzelini kimle yıkabılırım ?

Bombaci
Üye

Şahin ilk ayakta ki 1 nolu safkani rakipsiz tuttuğum için sana ancak (3) PRETTY TULIP ı tavsiye ederim. Onuda OKAN İNCE den dolayı tavsiye ederim. AYZA ile bu arkadaşımız bence sınıf atladı. Az şans buluyor ama bulduğunda hakkını veriyor. AYZA idaresi çok zor bir safkan hele hele bir iki yarısı var ki OKAN in resmen tekmeye kafa uzatır gibi. Bu güne kadar aldığı 154 birinciliğin 120 sini BURSA da aldı. Saha da da idmanlara çıkan bu kardeşimi ben Bursa da çok takip ederim.

Blacksea
Üye
Blacksea

1.ayak : 1 tek (7 numara flame angel e bence dikkat edilmeli)
2.ayak : 5, 7,8,9,10,11
3. Ayak: 5 tek //2 ve 3 eklenebilir
4 ayak : 3, 4,6
5.ayak : 1,11 archman (1) tek de olabilir
6. Ayak : 1,3,4,5,7,8

ERTANBEY
Üye

Arkadaşlar merhabalar.Bir süredir cenaze sebebiyle aranızda yoktum.yarından itibaren daha sık görüşeceğimizi ümit ediyorum.herkese bol şanslar diliyorum.bende yeni bakıyorum bültene birazdan nacizane yorumlarımı buradan paylaşırım en azından Bombacının sırtındaki yükü hafifletmek lazım 🙂 tekrardan bol.şanslar

sahin
Üye
sahin

Abi başın sağolsun :(((

Bombaci
Üye

Geldiğine çoook sevindim ama kaybına üzüldüm. Allah sabır versin kardeşim.

ERTANBEY
Üye

Teşekkürler Bombacı hayat devam ediyor malesef gidenlerle kalanlarla…ama yaşamak güzel herşeye rağmen 🙂 güzel bir gün diliyorum hepimize

Bombaci
Üye

insallah👍

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

ertan bey başınız sağolsun…

yasemule
Üye
yasemule

başınız sağolsun ertanbey, ALLAH taksiratını affetsin.

devir34
Üye
devir34

Basin sagolsun

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Saat 16:00 goruşuruz arkadaşlar. Babamla cartlak kebabı yemeye gidiyoruz.Ah Admin keşke babamda 440 TL kesseydi.bugün oynamadim. Herkese başarılar .Şahin sanada başarılar. Dünkü birinci duam sen tutturdun ikincisi bize kısmet oldu. Dünkü İzmir yorumlarına bak.

ERKAN
Üye
ERKAN

Erdal hocam hazır şansın dönmüş iken bir kuponda senden alalım

Bombaci
Üye

Harika :)))))👍👍👍👍

sahin
Üye
sahin

Abi bu hikayenin yönetmeni ben olmak istiyorum:)). Hemen koltuğa oturup , oyuncuları işaretleyıp, paralarını ödeyıp , kayıt diyorum :))).

Erdal abi , Bu özel anını bile bizimle paylaşma nezaketını gösterdıgın için , arkadaşlarım ve şahsım adına cok teşekkürler…

sahin
Üye
sahin

4.1
11.8.2
4.2.5
6
11.7
8.4.1

Bombaci
Üye

Bol şanslar

ERKAN
Üye
ERKAN

Budur

burak
Ziyaretçi
burak

1. Ayak 1 3 5 6 2. Ayak 2 11 8 5 10 7 4 3. Ayak 1 2 3 5 4. Ayak 6 tek 5. Ayak 1 11 6. Ayak 4 8 bolsanslar

Anonim
Ziyaretçi
Anonim

Slm hrkze. 1. Ayak bursa guzelinin yanına 7 noyu ilave edin. Bugün farklı bir koşu çıkarabilir.İlk ayaktan uüzülmeyin
zulmeyin

ERKAN
Üye
ERKAN

Aynen yatırıyorum bombacı 🙂

Bombaci
Üye

Offf bu çok stresli bir durum:))) bol şanslar ikimize de

sahin
Üye
sahin

Dur senı saunaya alayım bombacı , bende yatırayım :))

Bombaci
Üye

Yapmayın yaww :))))

Vurgun55
Ziyaretçi
Vurgun55

İlk ayak yıkılmaz boşuna at yazmayın bursa güzeli banko son ayak karışık

sneper1
Üye
sneper1

Bursa ne Zaman yayınlanacak acaba

titrekmanda
Üye
titrekmanda

Ertanbey başın sağolsun.

Bombaci
Üye

Admin selamlar birde birşey sormak istiyorum. Genelde kupon paylaşımlarımiz İnternet ten oynanan oyunlar. Ancak birde bayiden yitirdiğimiz kuponlari paylaşıyoruz. O kuponlar da alt tarafta oynanan oyunun seri numarası falan yazıyor. Herhangi bir mağduriyete sebebiyet vermemek adına bayiden yatırılan kuponlarin paylaşımında altta ki o seri numarası görünmeden yayınlarsak (yani belki biraz daha yakın bir çekim veya çekilen fotoğrafı kirparak) daha doğru olur mu yoksa zirvaladim mi 🙂

ERKAN
Üye
ERKAN

Kupon içerde ben rahatım bombacı:)

sahin
Üye
sahin

Bombacı ilk ayak 1.3 olarak değiştiriyorum

Ümit
Üye
Ümit

Selam herkese bol sans.ertanbey basiniz sagolsun.bombaci son ayaktaki 4 icin cok iddali ve mantikli aciklama yapmissin.benimde tekimdi ama hep m. Gunduzeli biniyodu simdi sirf d. Kilic biniyor diye tek atmicam.gelme ihtimali cok yuksek ama sona kadar gidersem sonda yatmak istemiyom artik.
Bursa guzelinin bunlari sirtina alip götürmesi lazim tekim.excalibur kilosu agir olmasa alternatif tekimdi.rakipleri yurttay,kalitelisi ile efekan,genctay,kagizman ve yedikaranfil yeterli.dag esintisi bir adim onde tek olabilir rakip sadece cangocan.fratellinin bunlari 2 boy farkla gecmesi gerekiyor ama sigorta icin terex ve legend ring.arcman chi bomb ve sultans ring kapisir ozcanla sultans bir adim onde.son ayak yatmamak icin siralamam mi vida, ova kartali,ocius ve zappa
1 tek
2,11,1,5,10,8
5//2
6//3,4
11,1,6
4//6,1,8

ERKAN
Üye
ERKAN

Sistem ‘de sorun var sanırım ..iki kez kupon resmî paylaştım hala düşmedi

Bombaci
Üye

Erdas geldi resimler

ERKAN
Üye
ERKAN

Evet gördüm..ya şu ismide değiştireyim,:((

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

1.ayak 1.
2.ayak 5
3.ayak 5
4.ayak hepsi
5.ayak 1 arcman
6.ayK hepsi

ERKAN
Üye
ERKAN

Böyle daha iyi oldu

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

(11-5-6) arka arkaya gelmiş ..biri gelmezse hiçbiri gelmez. ben geleceklerini düşünerek üçünü tek sallayıp kupon hazırladım.. herkese bol şans…

sahin
Üye
sahin

Kurgu tutmadı abi. Kesın bir ayakta Batacan :(((

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

ben çok balllıyımdır şahin.)) teklerden değil çok at yazdığım ayaklardan korkarım her zaman..))

Onbasi
Üye
Onbasi

bursa kuponum

1. ayak: 1,5
2. ayak: 2,4
3. ayak: 2,5,1
4. ayak: 6,1
5. ayak: 6,11
6. ayak: 8,4,1,6

*** kupon bedeli 11,52 tl dir hepinize bol şanslar dilerim

ERKAN
Üye
ERKAN

ŞAHİN SENİN 3 KOŞMAZ OLMUŞ:))

sahin
Üye
sahin

Şans yok , kimi yazıyorsak koşmuyor :))))

ERKAN
Üye
ERKAN

İKİ KAT YAPTIN FENAMI::))

sahin
Üye
sahin

Bakalım ikinci koşuda başıma ne gelecek :))))

ERKAN
Üye
ERKAN

KUPONUNU GÖRMEDİM YANİ SON HALİNİ

sahin
Üye
sahin

:)))))

ERKAN
Üye
ERKAN

BOMBACI NEREDE BAŞARIYLA GEÇTİ İLK AYAĞI:))

sahin
Üye
sahin

Kupon içerde sizin :)))

Bombaci
Üye

Selam Erkan iyi başladık

sahin
Üye
sahin

Ben hiç iyi başlamadım, atım koşmadı, son dakika kupon değiştir :(((

sahin
Üye
sahin

Kuponun deforme olmuş hali :))

Ümit
Üye
Ümit

Sahin usta senin kuponun son halini bi gorsem merak ettim:-)

Ümit
Üye
Ümit

Guzel kupon sahin bol sans

BARON44
Üye
BARON44

ŞAHİN .sen hep 8.64 lük kuponlar yap hem güzel duruyor hemde totemin

sahin
Üye
sahin

Valla onun için yaptım:))). 25 lik kupon vardı boşver dedım iptal et :)). Az olsun zevkini yasayayım . Nasıl olsa büyük ikramiyeyi bulamam , :))

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

25tl at yarışına çok be şahin .. 5-10 liralık kuponda 2 tek oturttunmu uzanamıycağın ikramiye yok gibi ..)

ERKAN
Üye
ERKAN

VALLAHA ŞAHİN SENİN KUPONDA MUHTEŞEM

sahin
Üye
sahin

Ya arkadas ne muhteşemi her tarafı acık pencere:))). Ceryan çarpmasa :)))

ERKAN
Üye
ERKAN

BOMBACI EVET ÇOK RAHAT İZLEDİK İLK KOŞUYU:))) STRES YOKTU ÇÜNKÜ RAKİP YOKTU:)

BARON44
Üye
BARON44

altılı cacık oldu 🙂

ERKAN
Üye
ERKAN

AYNEN:)) 8 7 10 GELİR DEDİM AMA NERDEEEE:)))

sahin
Üye
sahin

Yavaş yavaş ibre bana doğru dönüyor :))))

ERKAN
Üye
ERKAN

UMARIM ŞAHİN 🙂

ERKAN
Üye
ERKAN

BİZİM SÜRPRİZ AYAĞI YALAN OLDU:))

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Sevgili Admin herkese bir dilim ŞAHİNe 3 dilim
AFIYET OLSUN

sahin
Üye
sahin

Abimm benım ya. :)). Abi sen aslen nerelisin?

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Gaziantep-Nizip
Fırat ın üzerinde küçük bir köy.

sahin
Üye
sahin

Bende Erzincan abi

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Nice to meet you şahin

BARON44
Üye
BARON44

eyvallah erdal balcı hayırdır

sahin
Üye
sahin

Erdal abim , allah nazardan saklasın, şuana kadarki aile içinde en büyük ikramiyeyi aldı. Dünkü Adana yarışında .

BARON44
Üye
BARON44

kaç para verdi adana dün hayrılı olsun erdal bu site baya işe yarıyor demekki

sahin
Üye
sahin

Bilerek yazmadım , nazar değmesin diye :))))

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Gerçekten harika bir site.twitterde baya bir tavsiye ettim.fakat twitterde ve face de takip etmiyorum.çünkü oralarda insanların görüşleri düşünceleri,belki siyasi görüşü baskın. Buradan takip ediyorum çünkü burada insanları buluşturan ortak payda At ve at yarışı

BARON44
Üye
BARON44

benim rekor fazla uzun sürmedi 🙂

ozgur
Ziyaretçi
ozgur

sahin siz nerelisiniz bi ara yine yazmistim ama gormedin sanirim

sahin
Üye
sahin

Bu 3. Ayağa boşu boşuna 3 at yazmışım , 2-5 fazlasıyla yetermiş

BARON44
Üye
BARON44

altılı bişey vermez zaten şahin kurtarmaz yani

sahin
Üye
sahin

dogru , aslında küçük oynayarak zaten kazandık , kaybetsekde sıkıntı yok

sahin
Üye
sahin

İbre Erkan size döndü :))

ERKAN
Üye
ERKAN

URFA ÇALIŞMAK LAZIM

sahin
Üye
sahin

Aman Urfa deme ne dersen de, Admin yarış tahmin sayfasındaki resimde bile burun buruna yarışan at koymuş :)))

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

olay asıl urfada şahin. kombinasyonlu 2 veya 3 tek buldukmu 30 40 bine uzanırsın bi anda.. geçenki urfa yarışında çalışma kağıdımda 38 bini tuttutduk ama kupona o şekli nasıl verdikte 4 de kaldık bende bilmiyorum..))

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Sevgili Erkan urfa çalışırken mantık kurallarını unut,kumu berbat,mil karışımı, bir koşu uzak yapan bi sonraki koşuda tabela yapmıyor, kalitesi düşük atlar demeyeyimde birbirine kalite olarak yakın atlar.Ramazan Kayanın sadece 728 atı var.birkaç saat öncesine kadar urfa hipodrumdaydim. Birazdan sana birkaç at söyleyeyim.

ERKAN
Üye
ERKAN

TAMAM ERDAL BEY BEKLİYORUM

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Sevgili Erkan bugün aldığım notlara göre;
1-ayak ÇÖLAVI,ÇELİKSOY
2-ayak DEHACAN nın ayağının altına muz kabuğu gelmezse geçilmez.
3-ayak CAPITANE,KURTARDEDE yeterli gibi
4-ayak ŞEVVALABLA,KARLI GÜZELİ,KIMIZ (kımız ozellikle çok tutuluyor)
5-ayak YALIMSOY,CAMUZAGA,MAHMUT BERAT
6-ayak BELENGEZ geçilmez diyorlar ama bir arkadaştanda LİTTLE CAT
i duydum son 45 koşuda 1.cilik çıkaramamış.
Dediğim gibi
burasi urfa
Atları mefta
Parası âlâ

ERKAN
Üye
ERKAN

TEŞEKKÜRLER ERDAL BEY

Bombaci
Üye

BARON BEN rahat durmadım. 5. Ayakta altılım da olmayan bir safkanla misli yaptim 3 liralik bir totem denedim

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

bombacı benim fantazi senin fantaziyi döver..)))))

sahin
Üye
sahin

Ahhh bombacı ahhh:)))). Sana diyorum senın şansın 6 lıda macera Arama :))). Bu arada deforme kupon don ayağı gördü :))).

BARON44
Üye
BARON44

https://www.youtube.com/watch?v=fV0wo_OP6Ds

devam eden arkadaşlara gelsin

BARON44
Üye
BARON44

o at gelirse altılı oynatır fratelli tek 5 5 at bekliyorum

Bombaci
Üye

Buda normal oyunum zaten

BARON44
Üye
BARON44

kardeşim bu at açık yarış atı bu grupta ne işi var şaşırıyorum

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Altılı yine 2 liraya koşuyor galiba ,yine haberlere çıkıp millete rezil olacağız ☺

sahin
Üye
sahin

Erdal abi hissedıyorum , son ayak 8 . :)))

Bayındır Lee
Üye
Bayındır Lee

Gönlünce olsun

sahin
Üye
sahin

Erdal abi yeni gördüm, nice to mert you , too :)))

ERKAN
Üye
ERKAN

ÇOK ŞANSLIYIZZ ÇOKKK::))))))))

sahin
Üye
sahin

Yine bir atım çıkmadı , offf offf. Bu ne sans böyle . Kötü başla kötü bitir :))

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

3 tekle altılıyı yakalayamadıkya tarih kitapları benden bahsedecek..))

ERKAN
Üye
ERKAN

ŞAHİN 6 VARMIYDI:))

soner
Üye
soner

1 ayak 1.2 bursa ğüzelini yıkdım sürpriz aradım olmadı
2 ayak 5.7.10.11
3.ayak 5
4 ayak 6
5 ayak 11
6 ayak haş çektim altılım tuttu
kupon bedeli 3.84 🙂

sahin
Üye
sahin

6 ya rağmen 70 tl ? Bu misli basmak yüzünden mi ?

sahin
Üye
sahin

Bende olsaydı kesın startta kalırdı, çok şükür yok , dostlar kazandı 🙂

Ümit
Üye
Ümit

70 tl kazandim mutluluktan ucuyorum:-)))

ozgur
Ziyaretçi
ozgur

muz kabugu erdal bey

Yazar: admin

At yarışlarında 20 yılı aşan tecrübe ile altılı tahminlerim her gün sizlerle. Canlı sonuçlar, günlük bülten ve canlı yayın linkleri ile tahminlerimizi mobil uygulamalarımızdan takip edin.