Ana Sayfa / Tahminler / 15 NİSAN 2016 İSTANBUL ALTILI TAHMİNLERİ (GUFRE)
istanbul altili tahminleri

15 NİSAN 2016 İSTANBUL ALTILI TAHMİNLERİ (GUFRE)

Genelde birbirine denk atların mücadelesini izleyeceğimiz zevkli bir program var. Bir iki yerde tatlı sürpriz yakalanabilirse ikramiyeyi cazipleştirebilir diye düşünüyorum.

1.AYAK: Günün bana kalırsa en zor koşusu tabi ki yine ilk ayak. Birbirini her zaman geçebilecek Arap atlarının mücadelesinde olabildiğince at yazmakta fayda var. Son yedi koşusunun altısı tabela içerisinde olan 7.DESPOT ilk şans verdiğim isim. Takip ettiğim safkanlardan 10.SASANİ KAPLANI, gününde olursa bu grupta her zaman gelebilecek olan 6.GEZEGEN, 3.KARA TURBO  M.Hamedi'nin işlerini kendi yaptırdığı 8.NUŞANINOĞLU ilk şans verdiğim isimler. Bombayı son koşusunu ölçü almadugun 11.MALAZGİRT yapabilir. Yine de tuttuğunuz atları ilave etmenizde fayda var.

2.AYAK: Geçtiğimiz sezon son üç koşusunu  G3,G2 ve A3 (İnönü, Kenan Binak ve SİAY DER.) koşup hepsini kazanma başarısı gösteren 16.WARRIOR GIRL eküri avantajı ile ilk şanslı isim. Aradan etkilenmediği takdirde hemcinslerine üstünlük sağlayacaktır, alternatif banko adayım. Eksik koşması halinde 11.MOMENTERO, 5.FLAWLESS VICTORY, 14.SILENT CAT,7.GÖZDE GELİN, 1.ALTIN ADIM, 12.PRINCESS WESPORT,17.ADA KIZIM devreye girebilir.

3.AYAK:  Son yarışında zağması koptuğu için yarışı bırakan kalite safkan 8.AMERELISE bu kez kazanmaya çok yakın. En ciddi rakibi 1.SEDDIFI olacaktır diye düşünüyorum. Ufak kuponlara bu iki isim yeterli olacaktır fakat daha geniş oynuyorsak aradan sonra ilk koşusuna çıkacak olan 9.GIFTED SISTER, 6.WILLPOWER, 2.LABEZERIN, 3.LADY BEAUTY, son yarışı çok parlak 11.SPECIAL SWORD ve 7.WORLD STAGE den sürpriz gelebilir.

4.AYAK:  Geçtiğimiz sezon verdiği aradan sonra mart ayında sıkışmadan iki yarış gören ve çim pistte daha etkili olacağını düşündüğüm 5.KIRDENİZ favorim ve alternatif tek adayım.  Rakipleri kış sezonunu Adana'da geçirdiler ve özellikle SERHANTAY bir çok yarış koştu.Zira kumda çok daha başarılı koşan bir safkan olduğunu düşünüyorum. SAKARBAŞI çimde çok daha ayrı koşan bir isim ama Adana da kumda koştuğu koşuların yıpratıp yıpratmadığını göreceğiz. Yine de kalitesi ve Karataş faktörü ile rakip olabilir diye düşünenler iki atla geçebilir, ben risk alıp tek yazacağım.

5.AYAK: Adana'da 2.kaldığı yarıştan sonra bir müddet geriye alınan BE MY SHADOW gibi kalite bir isimle anneden kardeş ve çalışmaları çok parlak 6.SOUL STAR ilk şans verdiğim isim. Son üç yarışında artık geliyorum sinyali veren 4.EXCELLENT MAJESTY, 3.COLMAR, 1.AEGEAN ilk düşündüğüm isimler. Grubun pişkin taylarından 5.PANREKA ve Karataş'ın tercih ettiği  BRAVE DECISION rakipleri.

6.AYAK: Son yarışını ölçü olmaması gereken KV gruplarda dahi yarış kazanmış 6.KASMANBEY uygun grubu bulmuş. Kazanıp morallenecektir diye düşünüyorum, bankom.

7,10,6,3,8,11

16 / 11,5,14,7,1,12,17

8,1/9,6,2,3,11,7

5 / 6

6,4,3,1,5,2

6

Çatı :4,32 TL.

İstanbul idman pisti raporu 15 Nisan

92
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
500
admin
Yönetici

Bol şanslar Gufre

SİHİRBAZ
Ziyaretçi
SİHİRBAZ

BOL ŞANLAR GUFRE BAŞARILAR DİLERİM

Davut
Ziyaretçi
Davut

Admin kolay gelsin ist son ayak 3 numaray ne dıyon tek olurmu?

admin
Yönetici

Gufre soru sana galiba 🙂 Banaysa henüz bakmadım programa. Bol şanslar

Davut
Ziyaretçi
Davut

Admin cevap yazmadın ama ben xxx gibi ganyan basmayı düşünüyor um görüşün nedir

admin
Yönetici

Cevap yazdım ama görmedin sanırım, programa bakmadım. Tahmin bana ait değil.

Davut
Ziyaretçi
Davut

Ok anladım gufre bakacak dı galiba

admin
Yönetici

Kimsenin 10 bin liralık bahse yorum yapacağını sanmıyorum. Siz neden tutuyorsunuz bu kadar?

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Ben yorum yapiyorum Admin ,DAVUT kardeş gözünü kırpmadan bas,kesin gelecek desemde inanma ,basma derim o zamanda 3,4 ganyanla gelir, senin yuzunden basmadim dersin.bence 10000 lirayı basan kimseye sormaz.niyemi? miktar cok yüksek .demekki ata cok guveniyorsun.benim fikrim baaaaaaaaasssssssssssss…………………ma

QULP
Üye
QULP

Erdal Balci bende onu diyorum bilmem ne kadar ganyan basacagim diyen adam gelip sorar mi hic git oyna burada bilmemnecilik yapma dedim adminle onu tartistik

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Öyle de Qulp,öyle yuksek miktarlarda kimse kimseyi etkileyemez.ne oyna dememizle oynanır, nede oynamayın dememizle oynanmaz.yani okuyan kimse etkilenmez.ben olaya şöyle baktım. Arkadaşın (davut) maddi durumu iyi olabilir,hafif bir tedirginlik yasayip arkadaşlara bir sorayım demiştir. Benim çevremde cok yuksek miktarda ganyan oynayanlar var.5000-10000-20000 biliyorum. Turboyu bilirsin,yanlış hatırlamıyorsam medyayada yansımıştı, 500 bin (500.000.000)ganyan basanlar,fener maçına 250 bin medyaya yansıdı. Adam niye altılı oynasın ki,bugun kac yere suprizde geldi verdigi 1300 tl. Ben dahi 1000 lira defalarca basmisimdir.

Davut
Ziyaretçi
Davut

Ok tşk ettım herkese bol sanşlar

admin
Yönetici

Arkadaşlar üslubumuza dikkat edelim, lütfen. Bol şanslar herkese.

QULP
Üye
QULP

Admin eger uslup konusunda bana ise ilk once boyle 10 binlira basarim ederim yorumlari silmen gerekir bunu gorupte gidip ganyan alacak cok insan olur buraya uye olmadan yorumlari okuyan cok insan var kendiniz daha iyi biliyorsunuz

admin
Yönetici

10 bin lira bastım hiç geçilmez, tiyo aldım deseydi silinirdi. Kendi düşüncesini belirtmiş fikir soruyor. Haklı da olabilirsin ama üslubun doğru gelmedi, bu sebeple yorumun silindi.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

:)))👍

QULP
Üye
QULP

10 binlira bastim ile basacagim ayni seydir admin bunu insanlar ayni algilar psikolojiden iyi anlarim bence sen o yorumu sil benim yorumu silene kadar başiniz ağrir haberin olsun o at gelmezse ve seni kaliteli yonetim konusunda bir zamanlar takdir etmistim ama zayifsin bu konuda

admin
Yönetici

Eleştirileri, şikayet ve sorularınızı mail yoluyla iletebilirsiniz.

QULP
Üye
QULP

ilettim iste sana sikayetimi maile ne gerek var su kadar miktar basacagim edecegim dusunuyorum yorumlarini yayinlayip insanlari yanlis yonlendirmeyin bankomdur yada kazanacaktir demek ayridir ama boyle yuksek meblalar belirtilmemeli ama dinleyen kim mail atsam ne olur.

admin
Yönetici

Yorumdan tutarı sildik.

admin
Yönetici

Lütfen şikayetlerinizi bundan sonra mail olarak bildirin.

QULP
Üye
QULP

tesekkur ederim o zaman admin.

Bombaci
Üye

Bol şanslar gufre. Umarım yazdığın gibi gelir.

Bombaci
Üye

Admin 3. Ayakta senin AMARELISE koşuyor. Tek atmak niyetindeyim. Baktın mı programa

admin
Yönetici

Aynı zamanda benim Special Sword’da koşuyor 🙂

Bombaci
Üye

Tamam ortaya bir karışık yapacağım.

Bombaci
Üye

Misli denemesi

admin
Yönetici

Hızlı bir kupon çıkardım. Bol şanslar herkese.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Pencere acmissin Admin :(((

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Pardon pardon:)))

admin
Yönetici

Pencere şimdi açıldı. Buraya kadarmış.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Üzüldüm vallahi:(((

Bombaci
Üye

Gufre ye amerikan desteği.

Bombaci
Üye

Alternatif deneme

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

gufre bol şans…kupon biraz ters oldu ama beşlinin 1 ve 2. ayakları çok çetin geçecek gibi duruyor..izmir faciasını tekrar yaşamamak için ordunun yarısını ilk ayaklara gönderdim. geri kalanlarlada kaleyi savunmaya çalışacağız. herkese bol şans..

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

.

admin
Yönetici

Attığın dosyada sorun olabilir, farklı bir tane dener misin.

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

.

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

.

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

.admin siteye resim yükleyemiyorum. sebep ne olabilirki? direk çevrim dışı yapıyor.

admin
Yönetici

Çevrimdışı hatası yok sitede. Resmini istesem garip mi olur 🙂

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

aynen böyle oluyor. belki sorun bendedir tekrar bakıyım.. http://i.hizliresim.com/LAM01G.jpg

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Metin farklı bir tarayicidan denedin mi?

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

abi adminin 8,11 bende tuttuğumdan iki at geçip gümledim.. gerek kalmadı .))) . ama aynı sorun devam ederse dediğin gibi tarayıcıyı değiştirip resim atacam..

admin
Yönetici

Browser hatası bu. Bağlantılar ilgili olabilir. Masa başına geçince bakayım.

BARON44
Üye
BARON44
BARON44
Üye
BARON44

Simitci altılısı deneme:)))

Davut
Ziyaretçi
Davut

Arkadaşlar ben yanlış bi paylaşım yaptım galiba miktar konusunda bunun içinde özür dilerım kimse benim paylaşımımla bi şey yapmasın tekrardan sayfadan özür dılerim

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Yok yok davut 10000 senede kalsa biz öyle bir kupon yatiramayiz zaten:)))
Bence sana özel fikrim;bazen çılgınlık yapmak iyi oluyor,adam aylarca kendine gelemiyor:))) valla

Bombaci
Üye

Baron helal. 🖒🖒🖒

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

baron44 kuponun şahane gidiyor nazar değmesin diye konuşmuyum dedim dayanamadım.yabancı yarış oynarsan 5 liralık bi 7li plase kuponu paylaş burdan yatırıyım. bende şans yok sen formdayken senin şansından yararlanalım.)

ERKAN
Üye
ERKAN

Gelde kendine kızma…

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Erkan 5 te kalmak senin kaderin olmuş :(((

BARON44
Üye
BARON44

bombacı altılı tutarsa i ban at güzellik yaparım yarın

Bombaci
Üye

Onu bunu boswer dostum. Gerçekten harika oldu. Bu kadar güzel olabilir. 5. Ayagi sağ salim geç. Bu iş tamam. Çok sevindim.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Baron benimde 6,7 tane IBAN numaram var,bilgilerinize arz ederim:)))))
Şaka şaka 11,12 tane IBAN varmış :))))buda şaka.

BARON44
Üye
BARON44

4. ayak 6,7 bitmiş görüyordum altılı oynarken şimdi göremiyorum nedense :)))

Bombaci
Üye

Ahahhaha. Tamam tamam yorum yapma. Totem zamanı 😷😷

ERKAN
Üye
ERKAN

Benim kupon hala düşmedi

BARON44
Üye
BARON44

fanatikte altılı var fazla bişey beklemiyorum zaten :))

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Fanatik 2.ayakta yattı. Küçük ve normal altilida 16,1,11 geniş altilida 16,1,11,5,6

Bombaci
Üye

Olsun baron. Moral.oluyor.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

ADMİN! Şahinini gördün mü? Izmirden gelirken Çanakkale de ben arabalı vapura bindim,şahin boğazı ben yuzerek gececem dedi,bi daha haber alamadim:)))

admin
Yönetici

Bugün bir hatasının farkına vardı, morali bozuldu sanırım. Akşama gelir.

ERKAN
Üye
ERKAN

….

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

olaya bak abi. antalya tüm atları kafada vermiş.)) yok böyle bişey.. http://i.hizliresim.com/OAb5Q5.jpg

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Anlı şanlı gazetelerde yatmış, biri hariç

admin
Yönetici

Vay vay, adamlar aşmış bugün.

ERKAN
Üye
ERKAN

4 ayak 6 tekti at silip oraya 57 ekledim çok büyük hata ettim yoksa daha az paraya kupon devam ediyordu ::((

Bombaci
Üye

Belli zaten tam şimdi böylemi yaptın diye yazacaktım valla kuponunu görünce

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Ağa elimizde bunca imkan varken biz niye yatiyoruz.ulusal yerel gazeteler,tahmin siteleri tahminciler ve kahvedeki arkadaslardan daha samimi oldugumuz BankoTahmiler uyesi arkadaşlar, ee parada var,eksik olan ne.illa şiki şiki baba şarkısı gerek.Çal ADMİN onuda ram olsun.yarına cebimiz para dolsun:))))

admin
Yönetici

Tamam abi şahin gelsin yarın altılı dan önce şiki şiki ba ba yi calicam 😉

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Sağol müdürüm :)))

ERKAN
Üye
ERKAN

Bakalım umarım devam eden arkadaşlar olumlu sonuç alırlar…

Bombaci
Üye

(6) ya yoğunlaşıyoruz beyler yapacak birşey kalmadı.

admin
Yönetici

6/4 bahse gittim bende.

Bombaci
Üye

Aslansütü çok iyi admin :))) bol şans dilemeye gerek yok bitmiş ikili:)

BARON44
Üye
BARON44

HADİ BAKALIM SON AYAĞA KALDIK KARATAŞIN BİNDİGİ AT GAZİYE KATILIRSA KAZANIR

BARON44
Üye
BARON44

BENCE 800 LİRA VERİR ALTILI

ERKAN
Üye
ERKAN

:)) baron tahmine geçti

Bombaci
Üye

Baron Karataş zaten şu anda yeni sezon için bütün atları deniyor. Show yapacak ileride

SİHİRBAZ
Ziyaretçi
SİHİRBAZ

GANYAN. 1. MİSLİ. 20.

BARON44
Üye
BARON44

sağlık olsun arkadaşlar herkerse iyi geceler

BARON44
Üye
BARON44

bombacı ve arkadaşlar toteminiz için teşekkür ederim :))

ERKAN
Üye
ERKAN

Yuh diyorum gene sıfır çektik…

Bombaci
Üye

Offf arkadaş. Totemi kesinlikle bırakıyorum. 😣 ne saçma bir yarış oldu arkadaş. Baron yapacak başka birşey yok valla. Tek çözüm tabelada Karataş a yatmakmis. Bunu yapanlar bulur. Güzel ikramiye verecek

Bombaci
Üye

iyi akşamlar cümleten arkadaşlar.

Erdal Balcı
Üye
Erdal Balcı

Sözün ve yorumun bittiği yer.baron44 geçmiş olsun:(((

atlara fısıldayan
Üye
atlara fısıldayan

erdal abinin dediği gibi şiki şiki baba totemini bi dahakine kullanalım.. hepinize iyi akşamlar..

BARON44
Üye
BARON44

evet güzel ikramiyo verir Barcelona 3.atım 50 lraik yapsam buluyorum altılıyı

Yazar: Gufre

Gufre
İstanbul'da yaşıyorum, 31 yaşındayım, 15 yıldır at yarışlarını takip ediyorum, takip ettiğim programlara oyun oynuyorum Herkese bol şanslar.