Ana Sayfa / Tahminler / 12 Nisan Ankara Altılı Ganyan Tahmin ve Yorum

12 Nisan Ankara Altılı Ganyan Tahmin ve Yorum

1.AYAK : Altılı ganyanın ilk ayağını oluşturan koşuya bakınca ENDEREFE bu grupta koşacak olsa kaç boy atardı diye sorsam ne dersiniz ? 3 boy, 5 boy dediğinizi duyar gibiyim :) ENDEREFE koşmadığına göre bu adamda ne diyor diyenlere şöyle ufak matematiksel bir hesap yapayım.1-ALŞALLI iki koşusunda ENDEREFE'nin arkasında 2 boy farkla ikincilik elde etmiş bir isim.ENDEREFE bu gruba 5 boy atacağını hesap edersek 5-2=3 yani 1-ALŞALLI o dereceyle bu gruba 3 boy fark atması gerekir.Herhalde altılıya matematiksel hesapla yaklaşan tek yarışseverim :D Siklet farkı binici faktörü gibi etkenleride göz önünde bulunduracak olursak 3 boy atmasını beklemiyorum ancak burun farkıyla da olsa kazanmasını bekliyorum.

2.AYAK : İngiliz safkanlarının maiden mücadelesinde pedigri olarak yüksek potansiyele sahip 3-SUMMER STORM favorim.Küçük çaplı kuponlara tek yazılabilir.8-GÜRCÜ KIZI, 6-DİLANIM ve 4-BIG VIOLET diğer şans verdiğim safkanlar.

3.AYAK : Günün dördüncü mücadelesinde 6 taya şans veriyorum.Sıralamam şablonda.

4.AYAK : Son koşusunu bu pistte uzak ara kazanan 1-YOLALAN favorim.2-TUNÇOĞLU favorinin en sert rakibi.Hafif sikletiyle 6-KUBİLAY sevdiği pistte ihmale gelmez.

5.AYAK : Uzun aranın ardından gördüğü koşuda nefes açan 1-ALWAYS PRESIDENT favorim.6-INCITATUS ve 7-KEMALHAN şans verdiğim diğer safkanlar.

6.AYAK : Günün kapanış koşusunda 2-TAİR favorim.Diğer sıralamam şablonda.

1.AYAK : 1

2.AYAK : 3 // 8 - 6

3.AYAK : 8 - 1 - 4 - 7 // 3 - 2

4.AYAK : 1 - 2 - 6 - 4 - 3 - 5

5.AYAK : 1 - 6 - 7

6.AYAK : 2 - 6 - 4 - 1 - 9 - 8 - 5 - 7

11
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
Ramazan Yılmaz
Ziyaretçi
Ramazan Yılmaz

evdeki hesap çarşıya uymadı

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Üzülme ne değmez simitci altılı sı oldu…

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Üzülme ne değmez simitci altılı sı oldu zaten…

Ramazan Yılmaz
Ziyaretçi
Ramazan Yılmaz

aynen simitciye döndü buda

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Yatırdıgim 5 li ye bakin… 1.3.4.6.8 * 1.3.4.5.7.8 * 1.3.4.5.6 * 7 * 2
Bir tanemi plase at gelmez ya ….

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Tam mislilik gündü. ..

Ramazan Yılmaz
Ziyaretçi
Ramazan Yılmaz

bende 10 misli buldum Özcan abi akşama inceden bi sermaye oldu 🙂

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Bol sanslar ramazan.

Ramazan Yılmaz
Ziyaretçi
Ramazan Yılmaz

saol abi herkese bol şanslar

Özcan Erdoğan
Ziyaretçi
Özcan Erdoğan

Izmir cok para verir bence 5 li oynamak lazim.Ben bugün izmiri pas geçiyorum.

Ramazan Yılmaz
Ziyaretçi
Ramazan Yılmaz

valla banada karışık geldi kurcaladikca dahada karıştı 5 ayrı kupon yatırdım

Yazar: Ramazan Yılmaz

32 yaşında evli bir adamım altılı ganyan oyunlarıyla tanışmam 8-10 yıl gibi bir zamana dayanıyor ve bu süre içinde altılı ganyandan aldığım ikramiyeler hatrı sayılır ikramiyeler oldu. Altılı ganyanın şans ve tesadüften ziyade takip ve dikkat isteyen bir oyun olduğunu düşünenlerdenim. Ben oyunları para hırsıyla değil zevk için anlık heyecanlar için oynarım herkese de böylesini tavsiye ederim. Hırs yaparsan kaybedersin, kaybedersen daha çok hırslanırsın. Agf, favori falan pek fazla dikkat etmediğim hususlar bu yüzden güvendiğim isin sıralamada sonuncu at dahi olsa tek yazmaktan çekinmem pişman olmaktansa o heyecanı yaşamak daha değerli. Paylaşmayı severim ve bu sebeple bankotahminler ailesindeyim.