Ana Sayfa / Tahminler / 1 NİSAN 2017 CUMARTESİ İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)

1 NİSAN 2017 CUMARTESİ İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)

Selamlar herkese İstanbul da bugün çok zorlu bir program var fakat nedense ben baktığımda kendimi programı çözmüş gibi hissettim. Ve bu zorlu programa çok bütçemizi sarsmayacak şekilde ufak bir tahmin yapmaya karar verdim yani açıkçası inanmadığım hiç bir atı yazmadım çokta sürprize kaçmadım:) Şimdiden Hepimize Rast gelsin.

Sponsorlu Bağlantılar...

1.AYAK: 4 BLUE KİNG Bu ismi tek atmayı çok düşündüm çalışmalarına baktığımda burada kazanmaması için hiç bir neden yok gibi görünüyor. Sadece Biraz arası var ve bunun nasıl yansıyacağını bilemiyorum ayrıca güçlü rakipleri de var fakat  yine de ağır favorimdir. Evet rakiplerden de biraz bahsedelim. 1 KİNG OF ROCK Kendinden üstün isimlerin yanında koştuğu yarışta isminden söz ettiren bu isim ilk ciddi rakiptir. 2 ALTIN AKAR Ve 3 ALTIN KAFES Yine favorime rakip olabilecek isimlerdir son olarak bomba yapabilme ihtimaline karşı 10 ASLAN KOÇUM Sıralamam: 4,1,2,3,10

2.AYAK: 5 HASAFET ve 12 TORUN RÜZGAR Bu zorlu maiden yarış için favorilerim bu iki isimdir bu mesafeyi daha önce koşmuş olmalarında dolayı Karataş a rağmen yine yazmıyoruz ama :) inşallah yakmaz bizi bu iki isim ile geçmeyi deniyorum. Sıralamam: 5,12

3.AYAK: 4 YALÇIN son koşusunda buradaki isimleri geçerken kilo avantajı vardı ve bu işine yaradı yine rakipler aynı ve yine kilo avantajı var yine kazanmaya çok yakın. Fakat zaten şablon küçük olacağı için ben rakip olarak ilk üçlüye şans vereceğim. Sıralamam: 4,1,2,3

4.AYAK: 2 SAVAŞ ATI 1 GEZEGEN Her biri birbirinden istikrarsız isimlerin bir araya geldiği yarışta nispeten rakiplerinden ayırdığım bu isimlerin yanına iyi dereceye sahip 3 DEMİR REİS Ekliyor ve böyle bırakıyorum. Sıralamam: 2,1,3

5.AYAK: 3 GOLDEN FOOT Aradan sonra iki yarışı ile iyice kendini toparlayan bu isim bu kez kazanmaya çok yakın. İstanbul da koştuğu istikrarlı yarışları ile 2 SON KARAR Son kazandığı aprantisi ile koşacak olan 1 LİFETİME Son olarak biraz daha sürprize yakın duran 4 GÜRMAN AĞA Burası için yeterli dışına çıkması durumunda çok isim devreye girebilir buda bizim bütçemizi sarsabilir dileyen arkadaşlar tuttukları isimleri eklesin. Sıralamam: 3,2,1,4

6.AYAK: 5 GÜRGÜR BABA Ben yine burada kilo avantajının devreye girmesini bekliyorum rakip olabilecek olan KUTUP KORİK ve ERTAŞ a oranla siklet avantajı bulunan son iki yarıştır üçüncülükle yetinmek zorunda kalan bu ismin ben burada kazanmasını bekliyorum 5 GÜRGÜR BABA BANKOM

ALTILIM

1.AYAK: 4,1,2,3,10

2.AYAK: 5,12

3.AYAK: 4,1,2,3

4.AYAK: 2,1,3

5.AYAK: 3,2,1,4

6.AYAK: 5 BANKO

Tutar: 29 tl

Size bir yorum kadar uzağız:)

Herkese bol şanslar...

29 yorum

  1. CEYCEY31 Mart 2017 22:55
    İSTANBUL
    ***********
    1.3.4.2.7.8
    5.14.12.8.6
    2.5.8
    7 ÖMERHANBEY ( dikkat ,gelirse yakar ortalığı) 4.1
    1.7 ……13 bombası
    2 KUTUP ( bankom)
    bol şanslar….
    GÖÇMEN123
    ******************************

  2. selam SİLİVRİLİ , tahminlerimiz baya ters inş. yazdıkların gibi gelir , bol şanslar …

    • silivrili

      Aynen öyle dağattın ortalığı nasıl toparlarız bilmiyorum valla:) olsun bu oyununda güzelliği burada zaten, hepimize bol şanslar olsun.

  3. valla ben böyleyim işte çalıştığım ne çıkarsa oynuyorum GÖÇMEN’ iz ya biraz inat var işte , huyum kurusun ama bombalarıma güveniyorum , bankom’ ada çok güveniyorum

    • silivrili

      Bakalım yarın senin ortaklar ne diyecek bu işe:)
      Benim teki de göster onlara hangisini seçecekler?

  4. yok bankomu elletmem hatta 1 tane daha tek bulmam lazım 2 tekle kurucam oyunu 2. tekide büyük ihtimalle LIFE TIME atıcam , yani son 2 ayak tek

    • silivrili

      Yapma ! Kendini yakıyorsun bari onları yakma:)

    • alemsin , bende diyorum ama dinlemiyorlar , gelin yanmayın diyorum ama söz dinletemiyorum , 1.2 kere büyük ikramiye kaldırdım ya ona güveniyorlar ama büyük oynamıyoruz zaten ortak oluncada baya küçülüyor 5 liden 4 lüden çıkarıyoruz zaten zararı , ben kaçar sabah ine erken kalkıcam PAZARTESİ akşamına kadar full yogunum , hayırlı geceler ….

  5. Bolşans lar Silivrili yazdığın ganyan olsun

  6. Adanadan sevgi ve selamlar benimde bir katkım olsun istedim ve bütçeler dahilinde fazla abartmadan kupunuma geçiyorum.istanbulun 1.ayagını bence 2 numaralı Altın akar kazanacaktır.iki yarışına şöyle bir baktım rakip çok ama herşeyene ragmen bu at ilerisi için umut vadediyor.2.ayakta ben üç isim verecegim mesafeden dolayı 5 ve 12 ama 14 üde yazarsanız burayı rahat geçeceginize inanıyorum.3.ayak 1,2 ve 4 yeterli 4.ayak 1,2,5 ve 8 yeterli 5.ayak 1,2,3,4 ve 6 yeterli 6.ayak bana göre son yarışında dışarı dogru savrulan ve toparlanmakta geç kalan ertaş ve gürgür baba arasında geçer herkeze bol şanslar…

  7. Adrian

    Bol şans Silivrili ;)

  8. Milletin kanına girmeye başladım , 4.ayak 7 ÖMERHANBEY yazmaya başlamışlar , yeni yeni uyanıyor millet , az sonra yatıracağım kuponları paylaşacam…

  9. Valla gelmezsede canım sağolsun tek atmiycam tabi ama muhakkak yazıcam , 2.tekte karar kalacağım..
    2.3.4
    5.14.12.8.6
    2.5.8
    7.4.2.1
    1.7
    2 KUTUP
    ( bunu yatirmayi düşünüyorum , ne dersin )

  10. SİLİVRİLİ , son ayaktaki KUTUP ‘a bağladım 6 lımı 5 limi 4 lümü bakalım ne olacak , şimdi patlamaya başlar artık , ADANA ya neden sayfa açılmıyor….

  11. ADANA 7 Lİ GANYANIM
    **************************
    2 KUTUP
    5.3.2
    5.11
    3 DOWN TOWN
    1.2.4
    1 CARACAS
    4 KAFKASOĞLU
    *******************************
    ALTILIM
    *********
    5.3.2
    5.11
    3 DOWN TOWN
    1.2.4
    1.3
    4 KAFKASOĞLU
    ******************
    BEŞLİM : 5.11.8.9.10 /// 3 /// 1.2.4 /// 1.3 /// 4.2
    bol şanslar ….
    GÖÇMEN123
    ***************

  12. silivrili

    Benden buraya kadarmış :)
    Aslında eklemeyi düşündüm sabah tezcanlı ama vaz geçtim:(
    Sağlık olsun başarılar herkese…

    • kardeşimsin yaaaa , üzüldüm valla , ama ADANA kuponumu değerlendir muhakkak , hatta 7 li ganyanımı bile değerlendir

    • silivrili

      Üzülme üzülme İlk defa olmuyor bu Ben bir dörtlük yazayım bunun üzerine!!!

      İlk defa vurmadım başımı taşa
      Yanıla yakıla erdim bu yaşa
      Sanmaki sen beni aldattın haşa
      Çoktandır başladı bende bitişin
      O senin Aslına rücu edişin…

      Bol şanslar…

  13. Merhaba Silivri isteyecek istemzse neyapsan olmuyor

  14. görüyonmu şu inadımı ALTILI tabeladan agf den yattı , ALLAH ‘ tan 5 li 4 lü iyi vermiş

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hakkında silivrili

silivrili
Merhaba 1980 doğumluyum, İstanbul'da yaşıyorum özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum. At yarışlarını hobi amaçlı oynuyorum. Bu çatı altında bu oyunun keyfe dönüştüğünü düşünüyorum.