Ana Sayfa / Sizden Gelenler / 19 MART 2016 ADANA AT YARIŞLARI GENEL PAYLAŞIM KONUSU
adana altili tahminleri

19 MART 2016 ADANA AT YARIŞLARI GENEL PAYLAŞIM KONUSU

19 Mart Adana at yarışlarında toplam 6 koşu yapılacak. Handikap, Maiden ve KV6 yarışları ile güzel bir ikramiye verecek gibi gözüküyor.

5.ayakta 2 - ES ES RUNNER programda göze çarpan ilk isim.

Beygir.com geniş altılısı ise aşağıdaki gibi. 

6-7-2-3

3-8-5

9-7-5-3

2-4-1

2-3-6-4

5-9-3

Küçük kuponlarında ise 4.ayakta 2 - BARDAM tek veriliyor.

Gazete tahminleri henüz yayında değil, paylaşıldığında onlarda eklenecektir.

adana agf tablosu

19 MART ADANA ALTILI GANYAN BÜLTENİ

19 mart adana bulteni

Tahmin ve yorumlar tamamen amatör bir anlayışla paylaşılmaktadır.

153
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
4000
d.suner
Ziyaretçi
d.suner

Es es runner her ne kadar tek gozukse de, benim kisisel gorusum kuponomdaki tekim2 kilo da dusen a celil idaresinde meydine veda edecegine inandigim 3 kosuda 9 numara gozdecan olacsktir herkese bol sanslar
1 ayak 6,7,2,4,5,9,8
2 ayak 3,8,5,4,9,11,14,1
3 ayak 9 tek
4 ayak 2,4
5 ayak 6,4,2
6 ayak 5,2,5,11,14,3
Toplam 120 tl

Bombaci
Üye

Selamlar. Gece gece kimseden ses çıkmadan ben inceden zehiri salayım. Yarın koşulacak olan Adana yarışında geçilmezim 2. Ayakta (8) CENGO dur.

Bombaci
Üye

Sürekli olarak baştan itibaren çok tutuldu. ilk 5 yarısında 2 defa 1 ganyan, 3 tanesini 2 ganyana koştu. Son koşusunda 8 ganyana kostu. Bekleneni bir türlü veremedi. Ama ben biliyorum hayatının en kolay koşusunu koşacak. Adım kadar eminim Ömer kaya ile (5) DAR ES SALAAM 2. BANKOM.

gurcan77
Üye

Adanada İlk Ayak Hüseyin Karataş’ın antrene ettiği üç atın dışına çıkmaz gibi,sırasıyla 9 Ümidim, 2 Akınşah ve 1 Yağız emre,Bunlara 6 Ateş Kuşu,3 Toro Toro ilave ederek bu ayağı rahat geçeriz diyorum

Bombaci
Üye

Adana için ŞABLONUM
1.ayak: 6-10-2-4-3-8-9
2.ayak: 8 TEK
3.ayak: 5 TEK
4.ayak: 2-1-4
5.ayak: 6-4-2-3-8
6.ayak: 12-2-4-5-3-7-10-13
Şablonda kısa bir göz gezdirdigimizde (tabi elimde bulten yok ve haliyle agf yi bilmiyorum) öyle tahmin ediyorum Türkiyenin tek atacağı yerlerin tamamını yiktim. Geriye kalan 2 tekim var bunlardan CENGO klasik olarak çıktığı gibi bitirmeye gidecek. Üzerindeki pilotu has pilotu ve kesinlikle CENGO yu bu yarışta tercihledigini düşünüyorum arkasındakiler inşallah 2.lik mücadelesi verecek. Böyle baktığım zaman diyorum ki; bana ciddi bir ikramiye icin tek bir risk lazım sadece bir tane riskli bir tek daha. Çünkü bana göre kuponum beşte beş ve güzel plase bir tekle kuponda da içeride parada cebimde :) bu tek yarışlarını üzülerek seyrettiğim DAR ES SALAAM. Ben eminim ki Royal abjar yavrusunun hiç biri ayarı değil. Kumun domuzu bu defa photalayacaktir. Herkese Bol şanslar.

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

benimde nacizane fikrim adana
1.ayak. 6 ateş kuşu
2.ayak 7.8.1.3.4.9.14
3.ayak 9.7.2.5
4.ayak 2 bardam
5.ayak 3 daskylion
6.ayak5.9.3.4.7.2

kofana
Üye

uzman 5ayak 3 için birazdaha düşün derim karışık ayak

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

kofana evet karışık ama 3 numarayı tek atmamın sebebi rakip gördüğüm isimlerin yada şöyle söyleyeyim benim 3 numaraya yarışı kazandıracak bir isim var 6 numara yedi bela

sahin
Üye

Uzman abi Ertan abinin sayfasında mail adresim kaydet lütfen:))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

tamamdır şahin baba kaydedildi

sahin
Üye

Analizler sonucu altılı fırından cıktııı:)), soğumadan kuponu yatıralım;)))
6.2.10.8/
3.8.7.9.14./
9/
2/
2.3.4.6
5.9.2.3

Analizde çıkan ikinci sonuç , en az süpriz son ayakta oluyor.
Dokuz Ada’na yarışında iki kez büyük ikramiye var , yedisinde simit parası verdi :)).
Süpriz ,yapılan analiz sonucu , ilk ayakta daha yüksek, burdan süpriz çıkmazsa üçüncü ayak en şanslı ayak. Burdanda çıkmazsa , hayaller başka bahara :)))

Bombaci
Üye

Bol şanslar uzmanım. Yazdığın gibi gelsin

sahin
Üye

TSK abimmmmmmm

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

yürü be ateş kuşu güne kazançla başlayalım

sahin
Üye

Abi üçüncü ayaktan cok tırsıyorum :)))))

kofana
Üye

3ayak. 9 gözdecan için zaman bu zaman banko
6ayak. hasoğlu kara kantos bana göre birinciyi belirler

Bombaci
Üye

Yapmak ve kofi. Değiştirsem mi kuponu :)

kofana
Üye

adana altılım şöyle
1ayak.2.3.6.7.8.9.10.11
2ayak.2.3.4.5.7.8.9
3ayak.9banko……..
4ayak2banko………
5ayak.2.3.4.5.6.8
6ayak.3…….5 altılı bende bugün hayırlısıyla

kofana
Üye

son ayakta 3 tek atmaya karar verdim

yakala41
Üye

bende 3 tek atıyorum son ayak

sahin
Üye

Kurgun cok güzel Kofana yaptıgım analizler senın kuponunla örtüşüyor. Sansın bol olsun.

kofana
Üye

saol son ayak 12 ne diyosun bombacı kafada vermiş

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

son ayak çok at yazan varsa 7 numara izzet aga eklesin

kofana
Üye

son ayağa bi, kurgu daha 3 5 gelmezse 12 olabilir tutan varmı

sahin
Üye

Uzman abiii, sen ne koca yürekli bir adamsın, saol .selamlar getırdım sana uzak dıyarlardan:))), anladın.

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

anladım teşşekür edrim

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

umarım yardımcı olmuşlardır şahin kardeşim

kofana
Üye

işin içinden çıkamadığım adana
1ayak2.3.6.7.8.9.10.11
2ayak.2.3.4.5.7.8.9
3ayak.9
4ayak.2
5ayak.2.3.4.5.6.8
6ayak.3…12 karar verildi altılı bugün kofanada

Bombaci
Üye

Bol şanslar kofi

kofana
Üye

saol bombacı

Bombaci
Üye

Flaş. ..flaş. …flaş. ..altılı kurumda son dakika haberleri ile birlikte değişiklik oldu. Ayrılmayın. ..az …sonra

ERKAN
Üye

Bekliyoruz :)

titrekmanda
Üye

Bu da benim kuponum

1.ayak= 6 ateşkuşu, 7 jakşi jilki
2.ayak= 4 kubatoğlu, 3 arashan
3.ayak= 9 gözdecan, 5 dar es salaam, 7 italiano
4.ayak= 4 flying bird, 5 lady alen
5.ayak= 2 es es runner, 8 turap (bunların yerine 4 steppe eagle ve 6 yedibela da oynayabilirim. karar son anda)
6.ayak= 5 kara kantos, 3 hasoğlu

Herkese bol şans dileklerimle…

Bombaci
Üye

Bol şanslar titrek

ERKAN
Üye

Ben bugün sahinin kuponunu oynayacağım onu bekliyorum..

Bombaci
Üye

En iyisini yaparsın cidden söylüyorum. Sahinin kuponlar 10 numara çıkıyor.

snn
Ziyaretçi
snn

2ayak kubatoglu,dallicali,agasoylu.5ayak steppe eagle

Bombaci
Üye

Beyler selam tekrardan. Bir kaç değişiklik. Olacak sebeplerini anlatırsam çok uzun olacak sadece ilaveler ve değişiklikleri söylemekle yetineyim.
1 .ayakta: (5) NEVŞEHİR STAR ilave..!!!!
2.ayakta: (14) AGASOYLU ilave….!!!
3.ayakta: (9) GÖZDECAN ve (7) İTALIANO ilave….
4.ayakta: (2) BARDAM tek
6.ayakta: (9) KAMALICAŞ ilave.
ALTILI ŞABLONUM
1.ayak: 6-10-2-4-3-8-9-5
2.ayak: 8-14
3.ayak: 5-9-7
4.ayak: 2 TEK
5.ayak: 6-4-2-3-8
6.ayak: 12-2-5-3-9
BOL ŞANSLAR. …

sahin
Üye

Kurgu şimdi muhteşem abimm . Taş gıbı kupon oldu .en tehlikeli ayağın iki :))). Dün gibi :))))

Bombaci
Üye

Şahinim 2. Ayağa 8-14 ikili al.:))) o yarış sabaha kadar böyle bitecek.

sahin
Üye

Plase mi :))

sahin
Üye

Araya biri girecekte :)))

Bombaci
Üye

Kimi tutuyorsun

sahin
Üye

7

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

tebrikler şahin kardeş 7 numaranın plasesii güzel verir

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

yok şahin alma ama bombacı 8 e güveniyor arkasına 7.1.3. 5 tabela yapabilirsin 8.7.1. yazıp plase ikli alabilirsin..5.ayagı bekle yedi bela ile daskykeion ikili .. 6.3.2.4. üçlü kombine yaparız

sahin
Üye

Abii battım.

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

hemen bir koşu ile batılırmı şahin kadeşim 8 numara ilk üçten düşmese idi güzel olurdu ya

Stefan
Üye

1.)2,9
2.)4,14,3,7,8
3.)9
4.)2
5.)3,2,4,7,6
6.)10,14,3,2,4,5,,9,11,13,12

Herkese bol şanslar

BARON44
Üye

Süper kupon gelecek atlarq bakar artık

BARON44
Üye

Bombacı aldım

Bombaci
Üye

Walla baron bende aldım. Cengo zaten ayıracak. Şüphem yok. 50 kiloyla geriden gelecek tek at müslümle AGASOYLU. Bende 10 tane attım

sahin
Üye

Plasemi alıyoruz biri birsey desin :))))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

hayır şahin ikili akıyorlar normal ikili

sahin
Üye

Alım mı abiii, :))) ben plaseden yanayım :)))

Bombaci
Üye

Şahinnn 😂😂😂😂 bunda da kaybedersem sana daha da iddaya girmem senle. 8-14 benim 7 senin. Hadi bakalım. Bekleyelim
Aldığımız normal ikili 8-14

sahin
Üye

:)))))))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

düelloyu kim kazandı şimdi şahinmi

alex
Üye

Selam arkadaşlar ilk defa bi paylaşımda bulunca umarım başarılı olur herkese bol şans…..1.ayak:6-7-8-5-2-10-11 2.ayak:8-3-5-1-2-9 3.ayak:9-7-5 4.ayak:2tek 5.ayak:4-6-8-2 6.ayak:9-5-1-14 alexxxx

sahin
Üye

Alex kardes biz bu kadar pahalı kolonlara alışık değiliz..

alex
Üye

Başlangıç olarak idare edin bidaha kuponum ekonomik olur…:)

sahin
Üye

Bende plase alacam

Stefan
Üye

Keşke ikili atsaymışım ilk ayağa

sahin
Üye

Sana ne dedim stefan, senın oyunun bu . Çoklu girgin mi dengen bozuluyor:)). Tebrik ederim. Yolun acık olsun :))) ben şimdi bombacıyla olan yarışıma odaklanacam

Stefan
Üye

Eyvallah kardeşim ..ben seni tutuyorum =)=)

Bombaci
Üye

😂😂😂

sahin
Üye

Gül gül :)))))

kofana
Üye

2lerin günümü yoksa

Bombaci
Üye

Benim jeton son anda düştü AGASOYLU tek.olurdu. Şahin hatırlıyormusun Adana da ilk ayakta AGASOYLU yu tek vermiştim. Bu atı unutmayın 10 gomlek ustun demiştim gelmeyince de hatta senin AGASOYLU yu tabelada görmedik diye laf etmişlerdi. Bu AGASOYLU o AGASOYLU işte.

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ah bombacı şahinin 7 numarsı ile alsaydın keşke

sahin
Üye

Bırbırımıze kılıç çekmek yerıne güçlerimizi birleştirseydik . Parayı almıştık hayır 8 üçüncü olsaydı plaseden alacaktım :(((

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

aynen şahin sağlık olsun 7 üzerine düşeni yaptıda 8 yaktı üzüldüm şahin

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahin burayı alırsın sıkma canını

sahin
Üye

İnsallah abi, bu Admin gıcıklık yapmış :))) 7 yazmış

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahinim bende biliyorum son ayağa gelince sende olmayan atlara oynayacaksınki bağlamış olursun bilerek sende olmayan atları yazdım zaten o yatarsa altılın tutar

kofana
Üye

şahin kralsın

kofana
Üye

bombacı senin kupon içerde bana göre hayırlı olsun

Bombaci
Üye

Nasip kofi. Hayırlısı olsun. Şahin vallahi CENGO biraz daha dayanamadı. Üzüldüm. 14 varmı sende şahin?

sahin
Üye

Var

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

burda koşan atların sahibine bak ne göreceksin bakalım

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahin isim verme sadece bak

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

cengo 3. olsa neler olacaktı ama olmadı nasip

sahin
Üye

Parayı satamazdım . 8.7 var 14. 8 var

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ya şahin madem 14le oynayacaktın 7 yazsaydın ya

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

senin güvendiğin 7 degilmi 8 yazdın yanına 14 de ekle yaa 15 lira ne yatırsan alırdın

sahin
Üye

Abi para kazanmadığımız için yazamıyorum, hep eksideyim :)))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

son anda iyi kurtardın bombacı ilk verdiğin iki bankoda yakacaktı seni bende kafada yatınca aynısı daskyleionun oraya 6 yedibelayı ekleyip 5 li yaptım

sahin
Üye

Sayamazdım :))))

sahin
Üye

Anladımmmm abii

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ama o bile 9 gelir demişti

sahin
Üye

7 gelseydi ikinci sırada 3 bahis kazanmıştım :((

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

valla bende istiyorum yeminle

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahin hayırlı olsun artık burdan yatmaz

kofana
Üye

şahin tutturmanı okadar istiyorum ki allah biliyor

sahin
Üye

Ahhh abilerim ah, hep beşte kalıyorum, bugun olmasın , profesör gibi çalışıyorum :)). Atları jokerleri bilmeden olasılıklar üzerinden gidiyorum:)). Bu emeğe bir altılı yakışın bugun,

Bombaci
Üye

👏👏👏👏

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahin kardeşim istanbulda bombalı saldırı olunca yine facebok açılmıyormuş sizdede aynı sorun varmı?

sahin
Üye

Abi ben suan artvındeyım işlerim gereği

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

B A R D A M MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

snn
Ziyaretçi
snn

6ayak hasoglu,nasibin

sahin
Üye

Uzman abimmmmm benım mm , insallah derede boğulmayız. Son ayağa senın 7 numarayı ve Kofana abimin 12 numarasında ekledım

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

tutacakkkkkkkkkkkkk

sahin
Üye

İnsallah abimm.

sahin
Üye

Uzman abim besinci ayakta Nasıl bahis yapacaktım

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

6.2.3.4 kombine 3lü bahis ve 36 ikili

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

oley beeeeeeeeeeeeeeeeeee

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şahinim 9.35 ikilisi süper oldu bak tüm zara çıktı ve kardayız 50 liraya 465 veriyor

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

kofana ne dedim daskleiona yarışı kazandıracak isim yedibela dır

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

buranın ikilisi ile 6324 kombinesini oynadınmı şahin

sahin
Üye

Abi o ne bilmiyorum, kombin ne :)).

kofana
Üye

1000tl mi helalllllll sahin

sahin
Üye

Ne bini abii abimm :)))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

artık son ayakta yatmaz sanırım

sahin
Üye

Abi şuana kadar o kadar oyun oynadım bir tek altılı devam edıyor :))), zarar suan 130 tl barı altılı kazanıp 140 tl versede 10 tl de simit çay içsek :))))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ikili yatırmadınmı şhin

sahin
Üye

Abi anlamadım ki :(((. 6 ya plase deger mi

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

6 .. 13 plase al bari şimdi

sahin
Üye

Tamam 20 misli basıyom :))

sahin
Üye

Abi bunlardan biri gelirse bizim altılı yatar :)))))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

biraz önceki koşuya 3 6 ikili almadınmı 2 saat önce yazmıştım bekle yedibel nın oraya 3.6 ikili 3624 kombine yaparız diye

sahin
Üye

Görmedim abim ;((, durum cok karışık

sahin
Üye

6 13 plase oynuyorum abim

kofana
Üye

12 ganyana bak şahin 30 gelirse 1300 tl alırsın

sahin
Üye

Bizde o şans nerde , ben baştakine razıyım abi, bizde bu şans oldukca .:))))

Berker
Ziyaretçi
Berker

Beyler son ayak bomba beklliyorum 10-11-12 gözüme çarpıyor

Stefan
Üye

Ağzın bal yesin DD

sahin
Üye

Stefano n :)))), 12 neyıne yetmiyor :)))

BARON44
Üye

Daskyleon adana 2200 kum rekorunu kırarak yarış kazandı

sahin
Üye

Oynadım 5 misli uzman abi

kofana
Üye

şahin 12 30 tane ganyan aldım hadi bakalım be

sahin
Üye

İnsallah gelir abi

Stefan
Üye

pofff bilmeyeydik daha iyi 30 tane at yazım son ayağa

sahin
Üye

120 altı zarar olur insallah bugun ku maceradan zararsız çıkarız :)))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

7liyi yatırdınmı şahin

Stefan
Üye

35 lira verir

sahin
Üye

Ooooo, lokantaya gitmek kısmet oldu :)))))

Stefan
Üye

164 vermiş kardayız şahin hayırlı olsun

Bombaci
Üye

Arkadaşım 3 liralık kuponla buldu vallahi :)))) tebrikler herkese

Bombaci
Üye

istanbul için yolcu kalmasın:)

Stefan
Üye

Son ayağın hepsi vardı nerdeyse koparamadık bir eşşek …hayırlısı aynen hadi o sayfaya ilk iki ayak için tavsiye bekliyorum

sahin
Üye

Benım analız bölümünü okursan boşuna beklediğini anlarsın stefane:)))

Stefan
Üye

O zaman tek şansım eşşeği tekle bulmak benim =)=)

sahin
Üye

Benım ki cam kenarı olsun :))))keyifle geleyimm.

Yazar: admin

Avatar
25 yılı aşkın bir süredir at yarışlarını takip ediyorum ve oynadığım kuponları ücretsiz paylaşmaktayım. Sitemizi mobil uygulamamızdan da takip edebilirsiniz.