Ana Sayfa / Sizden Gelenler / 13 ŞUBAT 2019 PAZAR İZMİR ALTILI TAHMİNLERİ (SİZDEN GELENLER)

13 ŞUBAT 2019 PAZAR İZMİR ALTILI TAHMİNLERİ (SİZDEN GELENLER)

13 Şubat Pazar günü altılısı için sizden gelen tahminler.

YAZAR BAY BALCI

Dünkü ADANA altılısını maalesef 1.ayakta fotoda verdik.herşey tamamdı aslında kurgu güzeldi,hissettigimiz bütün atlar neredeyse hep birinci olmuştu...hatta ŞİKİ ŞİKİ BABA şarkısı bile fon müziği olarak yerine oturmuştu.ama olmadı...demek bi şeyler eksik kalmıştı.. o da gerçek bir ortam.evet eksik olan gerçek bir ganyan bayi ,yarışı degerlendirdigimiz gerçek arkadaşlar ve olmazsa olmazımız ÇAYLLARRR..

Şimdi herşey tamam .hadi öylese;rast gele.. bu arada telefonda '' şiki şiki baba'' şarkımızda çalıyor.:))

İZMİR ALTILI TAHMİNİM

1.AYAK : Haklı olarak koşunun favorisi olmayı hak eden GOLDEN KİNG,kilosu ağırda olsa TEKİNER ve son koşusunda beni hayal kırıklığına uğratan VANLIHAMO.

2.AYAK : ilk yarışları olması dolaysıyla hepsinin ayakları düz bassın diyorum.benim öne çıkardığım atlar DURUHAN,ÇATALKAYA ve DOKRORAT.

3.AYAK : Büyük ihtimal AGF de baya yüksek bir yüzdeliğe sahip olacak POMALINin yanında ağır kilosuna rağmen AYDURU benim sizlere önereceğim bankomdur.inşaallah mhçup etmez.

4.AYAK : bakalım LEAD SOLDİER bu sefer MUAMMER BEY den rovanşı alabilecekmi,küçük kuponlar için ideal bir tek olur veya bir önceki koşuda AYDURUYA güvenmeyenler LEAD SOLDİER tek ğeçebilir,ben yine bu iki atı eşit şansta görüyorum.evet LEAD SOLDİER ve MUAMMER BEY.

5.AYAK : bi koşu görüp nefes açan ve eküri avantajına sahip MY SULTAN bir aksilik olmadığı taktirde koşuyu kazanacaktır.bankom.

6.AYAK : ufak veya misli oynayanlara FRİDOM FLIGHT cazip bir banko olabilir,ben ilk ayaktan idareli geldigim için yanına VARAOLHAN,TAŞKESEN,STRABON,BABİ ve KİNG YAVUZU da ekliyorum.

KUPON

1.) 5,3,6

2.) 4,2,3

3.) 1

4.) 3,4

5.) 3 (1)

6.) 6,13,1,2,3,14

TOPLAM : 7,50 TL

DİNLEYİN İYİ GELDİGİNİ HİSSEDECEKSİNİZ
https://www.youtube.com/watch?v=RGFgqYcsFuU

Tahmin ve yorumlar tamamen amatör bir anlayışla paylaşılmaktadır.

8
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
3000
Süleyman
Ziyaretçi
Süleyman

Tşk şarkı için

Tiryaki
Ziyaretçi
Tiryaki

İyi geçelr balcı aynen bende inçeledim sana katılıyorum benimde kurgum bu:1-ayak(872635)2-ayak(23456)3-ayak(1)4-ayak(234)5-ayak(3)6-ayak(13-1-6-10-14-2-3)

Yusuf Erilmez
Ziyaretçi
Yusuf Erilmez

1.ayak: 7 tek
2.ayak: 2-3-4-6-7-8
3.ayak: 1-4
4.ayak: 1-2-3-4-5
5.ayak: 1 tek
6.ayak: 1-3-4-6-7-9-11-13-14
Bol şanslar herkese

Barutselim
Ziyaretçi
Barutselim

Herkese bol şans dileyerek İZMİR altılm
1.ayak ta ba na göre gelmeyecek at yok gibi sanki. Çıkarsam kızılçakır derim ama onun günahı ney diyerek H yapıcam.
2.ayak 2 bankom
3.ayak 1.2.4
4.ayak 2.3.4/5
5.ayak 3
6.ayak 3.6.7.8.12
Herkese bol şans diliyorum

Barutselim
Ziyaretçi
Barutselim

Arkadaşlar kuponumda son ayakta 12 yazmışım yanlışlıkla. 14 kingyavuz olucak tı

Barutselim
Ziyaretçi
Barutselim

Eküriler yine yaktı. Her gün aynı hikaye 😫

KENJORİ
Ziyaretçi
KENJORİ

Bugün izmir için nacizane altılım.
1ayak:1-4-5-6-8
2ayak:2-3-4-7-11
3ayak:4TEK
4AYAK:4TEK
5AYAK:1TEK
6AYAK:1-3-6-8-11-14
HERKESE BOL ŞANSLAR

Yazar: admin

Avatar
25 yılı aşkın bir süredir at yarışlarını takip ediyorum ve oynadığım kuponları ücretsiz paylaşmaktayım. Sitemizi mobil uygulamamızdan da takip edebilirsiniz.