adana at yarışı tahminleri

27 ARALIK 2020 PAZAR ADANA AT YARIŞI TAHMİNLERİ

Galop ve dereceye göre sıralı atlar ve altılı şablonum.

Adana’da ilk altılı ganyan 16:15’te başlar. Herkese bol şanslar, iyi pazarlar.

1.KOŞU: 7 WAR LEADER – 10 GALILEO GIRL – 1 ALPERENBEY – 11 PRINCESS NAZOM – 8 AŞK DELİSİ – 5 PERFECT CLIFF
2.KOŞU: 3 OSMAN BABA – TEK
3.KOŞU: 4 MAVİ BAHAR – 5 BAYÇINAR / HEPSİ
4.KOŞU: 8 BUĞU – 4 ALBUNEA
5.KOŞU: 2 KAYIKÇI BERKE – 4 YİĞİT LAMİH – 5 UÇAN SAVAŞÇI
6.KOŞU: 5 LONG RUNNER – 8 KUZEY YAĞMURU – 7 AHMET BEYLİ

KUPON

7-10
3
4-5 / H
8-4-7-2-9
2-4-5-1-7-13
5-8-7

Yazar: admin

25 yılı aşkın bir süredir at yarışlarını takip ediyorum ve oynadığım kuponları ücretsiz paylaşmaktayım. Sitemizi mobil uygulamamızdan da takip edebilirsiniz.
56 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments

ahmetbeyli yarın için umudumuz olacak gibi.son kuruşa kadar oyun yapacam.
altılı oynamıcam.ikili,cifte ..hadi bakalım görelim bu atı.

Bolsanlar dilerim admin

admin bol şans
1.Ayak
7 – WAR LEADER
2.Ayak
5 – THE BEST OF TIME
3.Ayak
1 – DARYÜZ
2 – DOMANİÇ
3 – TAŞKIR
4 – MAVİ BAHAR
4.Ayak
2 – ALANKOZ
3 – ÇOLPANLI
4 – ALBUNEA
5 – POYRAZIM
6 – DÜNÜR
7 – PALA SALİH
8 – BUĞU
5.Ayak
1 – BÜYÜK KENAN
3 – YELTAYBEY
4 – YİĞİT LAMİH
8 – ALBUZAT
12 – HEYRAN
6.Ayak
2 – DISTANT SHINING
5 – LONG RUNNER
8 – KUZEY YAĞMURU

Long runner geçen yarış geçildiğinde koşu Arap atları temposunda gecmsiti.Sonrasinda da bu atın sahipelri neden koşuyu hızlandıracak bir ekuri kosmazlar diye yorumlar yapıldı.İste şimdi ekurisi koşuyu hızlandıracak long runner bunlara geçilmez.Tek rakibi de kuzey k. Olur.At atı gecer ama bunlar long runneri geçemez.Benim görüşüm helebki Ahmet beyli çok çok büyük sürpriz olur

sevgli admin merhaba adana kumu değişti derceler farklı çıkar ama geçende bi ara yazmıştım olay tamamen tırmık yapan arkadaşta bitiyor üsten çeker tırmığı başka çıkar alttan yapar başka çıkar :) şaka gibi valla tırmıkçının eline kaldık bir diğer konu long ruuner adana sahasına yabancı değil ekürisi geçtim yarışın bütün şartları onu lehine dün 8,30 gibi sahaya ayak bastı ben bunlara geçileceğine ihtimal vermiyorum 1 6 lı kocakaya ile başlar kocakaya biter diye düşünüyorum.

Mustafa bey oyununuz yada öne çıkardığınız atlar olucakmi ?

tabela 6 yı tek atacağım son ayak çok at yazma taraftarıyım
5,7,8,3,4
hepsi
5
1,3
6
12,11,10,8,2,4
böyle bendeki oyun

Tesekkurler Mustafa bey

mustafa bol şans, beşir efenin ilgilisi ile konuştum 5 .ayaktaki senin atı demedi 2 karabiberim çok iyi durudaymış tek olur, geçerse 7 geçer dedi,

gelirse sağlık olsun yapacak bişey yok yarın bursa ya bakarız :)

sağlık olsun, senin teki atsam vardı oyun

Mustafa abı merhaba oyun için yorumunları paylasır mısın rica etsem

kuzey yagmuru karatastan kurtuldu guzel bır yarıs cıkartabılır bugun .yoksa zaten para vermez ılk altılı

KENDİMCE ADANA -2- KUPONUM:

Selamlar adminim, herkese bol şanslar…

1.AYAK: 1-3-2-5-4-8
2.AYAK: 2-1-11-12-10-4
3.AYAK: 5 *** LONG RUNNER (9)
4.AYAK: 1 *** ANADOLU ASLANI
5.AYAK: 7-1-2
6.AYAK: 8-12-3-1

Adminim adana 2. Altiliya yorum yapacakmisn

tutsada para vermeyecek zaten :d sen 2cı altılı cıkarda halkımız nasıplensın :D

hadı bakalım :))

7kosu ozcanı tek atmamak lazım son ayak 10 numara goze carpıyor 2 cı 5lı yapmak daha cazıp gıbı altılı zor cıkar

ozcan agf gordunmu uzak duracan :D

gızemnaza ganyan alıp kapatıyorum gunu

sansı var ama bersun atesıde tehlıkelı bence 3/5.6 olabılır

ozaman hep ılk dusundugunu yazmalısın :D

korktugum basıma 6/5 :D

Ufaktan bide 1. 4 yürüyeyim bende :)

komet yanılttı bırde ılk ayak 8ı tek tutuyordum yanına at yazdım 2 at kurguyu bozdu gercekten kometın gecılmesı ıyı para vermıs.

kısmet baska zamana ama yakındır buyuk bır altılı yakalamamız :))

2452-8101-5F29 Bahis türü 6’lı Ganyan
Tarih 27-12-2020 17:53:57 Hipodrom Yeşiloba Hipodromu
Koşu 4 Misli 1
Bahis sayısı 91 Tutar 6,37 ₺
Sonuçlar ///// Durum Oynandı
1.Ayak
2 – ALANKOZ
2.Ayak
1 – BÜYÜK KENAN
2 – KAYIKÇI BERKE
3 – YELTAYBEY
4 – YİĞİT LAMİH
5 – UÇAN SAVAŞÇI
6 – ÖZMERİÇ KIZI
7 – SAKARYA GÜZELİ
8 – ALBUZAT
9 – BÜYÜKCEZA
10 – YARIŞAVCISI
11 – MİSKİN
12 – HEYRAN
13 – ŞAHİN BEYLİ
3.Ayak
5 – LONG RUNNER
4.Ayak
1 – ANADOLU ASLANI
5.Ayak
6 – BERSUN ATEŞİ
6.Ayak
1 – AKINZADE
2 – ATILGANBEY
7 – WEST SIDE GLORY
8 – BURLA
10 – LUCKY WIND
11 – VENTO FORTUNA
12 – VICTORY BAWL

ne long muş be hem pist rekoru hem TÜRKİYE rekoru ama her zaman dediğim gibi kurtel her ekip kendine koşar sado yarışı bırakmayacaktı az daha :)

yok herkez kendine seyis ant jokey farklı bir tek patron aynı.

yedi bitirdi beni ben bu sene hep sado yüzünden kayıp ettim allah var hakkını veriyor yaşlı kurt ama özcan müslüm hem sesli hemde içimden yeteri kadar selam gönderdim onlara :)

..)) o da güzel

🧿 :) 2021 inş. Abım

Abi adrian bey doğuyu yorumlasın vallahi ben böyle başarı doğu yarışlarında gormedim

56
0
Tahmin paylaş.x
()
x