ankara altili tahminleri bombaci

26 MAYIS 2016 PERŞEMBE ANKARA ALTILI TAHMİNLERİ (BOMBACI)

Selamlar Ankara için altılı tahminlerim şöyle:

BÜYÜK AMED: Son yarışında binicisinin bir türlü istediği  tempoyu belirleyememesinden etkilendiğine inandığım safkanın formda aprantisi Mustafa Manav’la uyum sagladığı taktirde vermiş olduğu aranın getirdiği dinçlikle 2016 yılında ki ilk birinciligine ulaşmasını bekliyorum. BANKOM dur.

BAYBAŞKAN-GREY CORAL: Verdiği aradan sonra iki defa üst üste 1900 çim de güzel yarislar çıkaran BAYBAŞKAN’IN kısılan mesafede etkili olabilecegini düşünüyorum. Son yarışında birinci gelmesine rağmen bu yarışta yine plase de şans bulacağına inandığım GREY CORAL ters köşe yapabilir. Bu koşuyu sadece bu iki safkanla riske edeceğim.

NİNOŞUN OĞLU: Son yarışlarında mesafeden etkilendiğine inandığım safkandan usta jokeyi ile sevdiği mesafede güzel bir birincilik bekliyorum BANKOMDUR.

DERİNİYA: Kalite olarak bu grubun üzerinde olduğunu düşündüğüm safkanın son yarışına inanmıyorum.  Safkanı iyi tanıdığına inandığım Furkan’ın nasıl bir taktikle koşacağını da çok merak ediyorum.  Beyaz bayrak ayna mı? Yoksa bekleme yarışı mı? Mesafe biraz uzun olmasına rağmen inandığım safkan risklide olsa BANKOM dur.

1. ALTILI GANYAN ŞABLONUM

1.AYAK: 10 TEK

2.AYAK: 2-4-3

3.AYAK: 1-4-2-3-5

4.AYAK: 1-7-3-4-9-10

5.AYAK: 1 TEK

6.AYAK: 6-1

2. ALTILI GANYAN ŞABLONUM

1.AYAK: 1-7-3-4-9-10 // 5-2-6-8-11

2.AYAK: 1 TEK

3.AYAK: 6-1

4.AYAK: 7-9-4-3-5-10-8 // 1-2-6-11

5.AYAK: 2 TEK

6.AYAK: 8 TEK

YEDİLİ GANYAN ŞABLONUM

1.AYAK: 1-4-2-3-5

2.AYAK: 1-7-3-4-9-10

3.AYAK 1 TEK

4.AYAK: 6-1

5.AYAK: 7-9-4-3 // 5-10-8

6.AYAK: 2 TEK

7.AYAK: 8 TEK

 

 

Yasal uyarı: Bankotahminler.com web sitesinde bulunan yazı, resim ve yorumlar 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na bağlı hükümlerle korunmaktadır. Yazılı iznimiz olmadan, kaynak gösterilse ve alıntı yapılsa dahi kopyalanarak başka mecrada yayınlanmasının tespiti durumunda, kopyalayan kişi ve web siteleri için yasal işlem başlatılacağını beyan ederiz.

Yazar: Bombaci

Bombaci
Selamlar İstanbul'da yaşamaktayım 20 yılı aşkın süredir at yarışlarıyla ilgilenmekteyim. Evli ve 1 çocuk babasıyım.
86 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
admin

Bol şanslar Bombacı

Azor Ahai

bol şanslar 1.altılı içinde bişiler söyle çıkamıyom işin içinden 20 liraya bulurum demiştim gece şuan bi sürü atı yazamıyom jupon eksık gelıo gözume bi el atta tek bulalım :)

silivrili

Günaydın Sheva

Azor Ahai

günaydınlar bol şans :)

silivrili

Sheva 1 altılı
1. Ayak gecenin sesi tek
3. Ayak yücelir tek
6. Ayak grey coral tek.
Bol şans:)

silivrili

Bol şanslar bombacı günaydın artık sıra sana geldi bence :)

Adrian

Başarılar Bombacı kardeşim

BARON44

Bodrun turkbukunden selam arkadaslar bonvaci bol sans ozledim sayfayi bit tek verip çikacam Camelot tek gorusmek uzere

mehmetonur22112211

aha bombaci da camelot gelmez dediyse benim 7 GOOD HEARTED kesin icerde admin bak deme demedi

admin

Bombacıya kılıç çekmem zor bu saatten sonra :)

silivrili

Bombacı
1. Koşuda gecenin sesi
Gülercelerin yeni gözdesi olacakmış :)
Yorumları yapılıyor tek diyorum:)

mehmetonur22112211

urfanin essegi 7 GOOD HEARTED i getirtecem bugun
bombaci 2 YÜCELİR e ne diyosun

mehmetonur22112211

senin 7 ONYX den bi cacik olmazmi

mehmetonur22112211

bombaci 7 GOOD HEARTED in son yarisini seyrettinmi

Anonim

Parpali tek / glion tek / H / H / Büyük amed tek / H. Bu kuponu değerlendirin derim

mehmetonur22112211

7.-8 lirayla gene gelmesin
o zan burasi 2.3 disina cikmaz gerci 3 yaslarda kilo cok farkediyor bide uzun mesafe patlamasin bura

silivrili

Ozaman 3/10
Başkan yapıştır :)
Yücelir İ dek tek patlat tamam işte

can33

Bolşanslar bombacı ve alayınız :=)

Bugün tahminlerimi galop ve çalışmalara göre yapmak istiyorum biraz jokey birazda kısmet diyelim :=)

1.AYAK — 3///4-11-2-9-10 İlk ayaktan risk almak isteyenler
2.AYAK — 4-2-7 Ayrımsız yazılmalı
3.AYAK — 2//5 Aslında karar veremedim eğer son 2 ayağı kapatmak istiyorsanız 2sinden birini tek atın.
4.AYAK — 8-7
5.AYAK — 3-9
6.AYAK — 3 TEK Neden derseniz şöyle diyim çalışmalarını bile 60 kilo ile yapan bir at rahat bir şekilde diğer rakiplerine derecede fark atıyor ve bugün 54.5 kilo ile üstüne karataş… bence uzak fark yapar.

Kupon bedeli 8.6tl

Not: Tabela ve son ayakta çok at yazmak isteyenler 1-ve-3 Ayaklarda tercih yapmalarını önerrim. Bu sadece benim şablonumdur isteyenler üstüne ekler isteyenler böyle oynar . sadece bir tavsiyedir.

can33

Paylaştığım 1.ALTILI

mehmetonur22112211

aksam bir at ruyama girdide hatirlamiyom hangisi
galiba GLOIN yada TONY OBELIX

devir34

Bol sanslar bombacı

kofanadan

2 altılım ankara bombacı bolşanslar.
1ayak.1 banko…..
2ayak.3 banko……
3ayak.6 tek.. 7……………………3
4ayak.1.3.4.5.7.8.9.10
5ayak.1.2.3.5.6.8
6ayak.2.3.4.5.6.7.8 kupon tutarı 40tl 3 eklenirse 60 tl hepinize bol şanslar

Yardımcı Bombacı Emrah

Bombacı abıme SAYGILAR ve hürmetlerimi sunuyorum ve korkarakta olsa 8-kosuda ilk defa KILICIMI CEKIYORUM Ve banko atımı veriyorum 3-)SEZAR bu grubu geçer diyorum 😄😄

Azor Ahai

10
1-2-3-4-5-6
1-2-4
1-5-7
1-3-6-7
1-3-5-6
Ben bu ilk ayaktan yatma işinden çok sıkıldım artık ama kuponlar hep ilk ayak tek oluyo nedense hayırlısı :)

Azor Ahai

1.6lı ama baktım 2.altılıdada güzel atlara denk geliyo :D miktar fazla olmasa şansımı denerdım ama limiti aştı zaten

Azor Ahai

abi 20 lirayı aşmıycak dedım kupon onu yaz bunu yaz 50 yı geçtik ilk ayaktan yatarsak geriye dönüşüde yok bidaha bekle 1bucuk saat dıger altılıyı :)

silivrili

Anlaşılan oki shevacığım benim önerdiğim teklere güvenmdin yoksa okumadın mı? :)

Azor Ahai

yücelir dışındakiler riskli geldi yüceliri atıcaktım aslında tek ama nedense ilk ayak 10 numarayı attım :)

silivrili

Hayırlısı :)

Yardımcı Bombacı Emrah

HERKEZE BOL ŞANSLAR

Azor Ahai

olurda tutarsa en az 4 basamaklı mıktar alırsın belkıde 5 :)

ERTANBEY

Ağalar bu 1.koşuda ki 10 PARPALİ ben bişey göremedim neye göre tek atıyorsunuz beni aydinlatirmisiniz :)))

Azor Ahai

bana tek at dediler diye atıyorum yoksa orjinde yada galopta bişi görmedim :)

Azor Ahai

haldun güneş diye bi abim var dedi bide sen yazınca tek attım işte en azından güçlü berkaydan iyidir ertanbey in :) atın babası kim öyle dj akman mı :)

ERTANBEY

Öyle. Deme nenesi havuç Erol :)))

Azor Ahai

dergi sahibi dışındaki dediklerin doğruda isim vermek yasakmıdı bilmiodum affola :)

admin

İsim vermek yasak değil yahu, nereden çıkartıyorsunuz :)

ERTANBEY

Akman’ın babası haberbatur biliyosundur.annesi GULBANAZ aynı zamanda turbo nun annesi.CANFEZde havuçerol ve matra60 yavrusu..yani neden olmasın babası gibi ilk 2 yarış uzak çekebilir :)) eğer çıkışta araya almazlarsa ses getirir

Azor Ahai

buda turbo yavrusu bunu yazaydık keşke :)

ERTANBEY

Ben yazdım yazmayanlar düşünsün :)))

Barışçı

Bombacı bol şans kardeşim. Kuponumu burada yayınlıyorum müsadenle.
1.Koşu:10,3
2.Koşu:2,3,1,4
3.Koşu:2 tek
4.Koşu:1//9,7,5,11
5.Koşu:3//2,6,7
6.Koşu:1,6,3,5,2,8
7.Koşu:9 tek
8.Koşu:3,6,5,2
9.Koşu:4//8,7
Herkese bol şans diliyorum…

Azor Ahai

çıkış bi acayipti kafaya kazanan at geldi diğerleri sağsola ayrıldı bizim atı son 200 metrede gördum 2.olmuş ama ne fayda

crone

bol şanslar bombacı…

crone

bende senin şablon üzerinden yürüyecem bugun :)

Azor Ahai

bu tay yarışlarında sıkıntı çıkıcak gibi geliyo 1.AKARNEJAT veya 9.TİREBOLU gelmezse zorlaşıcak oyunlar ben 2.altılıdan vaz geçtim iddaa yapıcam gidiceksede koşmamış taylar yerine galatasaraydan gitsin paramız :)

ERTANBEY

Fener alır sheva :))

Azor Ahai

onlardamı havuç erol torunu :)

crone

10.6.1.3.9.7.8.5
1.7.9
1.6.7
9//
2.6
5.8

benim altılımda böyle..

Yardımcı Bombacı Emrah

Kafada yatmaya alıştık artık 1 numara ortada yok yine 😡😡😡😡

Barışçı

sonuncu oldu 1 numara adapte olamadı yarışa

rxynzd

2. ayakta best time best

Azor Ahai

büyük ihtimal 5te kaldık katkılarından dolayı bombacıya teşekkürü bir borç bilirim :) şaka yapıyorum canımız saolsun yarın istanbulda vurucaz çok tatlı yarışlar var hadi şansımız bol olsun :)

Azor Ahai

343 lirayı bile alamıom yazık be bu sıra doğru kurgu oturmuyo

rxynzd

arsen lupen-rude boy

rxynzd

liderefe

silivrili

Sanırım burada da kalan yok herkes nereye gitti yahu :)

86
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x