Ana Sayfa / Tahminler / 21 MAYIS 2016 CUMARTESİ ANKARA ALTILI TAHMİNLERİ (BOMBACI)
ankara altili tahminleri bombaci

21 MAYIS 2016 CUMARTESİ ANKARA ALTILI TAHMİNLERİ (BOMBACI)

Selamlar Ankara için tahminlerime geçmeden önce belirtmek istiyorum şablonum da son ayakta verdiğim safkan oldukça risklidir. Ben tek bulunduracağım.  Sizler yine tuttuğumuz safkanları ilave edip daha garanti altına alabilirsiniz.

PERFECT WARRIOR: Son zamanlarda ki mükemmel görüntü ve performansı ile yanına at yazarsam çarpılırım diye korktum. Benim diyen birçok abi ve akranından daha iyi bir görüntü sergileyen safkan BANKOM DUR.

GÜLÜŞÜNGİZİ: Son yarışında dayandım bahsetmedim. Çim de bir yarış göreyim dedim. Tabelaya da girmedi tam benlik oldu. Daha fazla dayanamam iyi koşarsa bir sonrakine anlamı kalmayacak. Yine söylüyorum riskli. :) Önce biraz nostalji yapasım var. Benim izleme fırsatı bulduğum şampiyonun kızı olan safkan aynı zamanda SAKARBAŞI - ES ANADOLU nun kardeşi. Anne tarafından da Adana çim de fırtına gibi esen G1 birinciliği bulunan KOPUZ un kardeşi. Yani bana göre bu safkanın her tarafı çim.  Çok şey bekliyorum. İnşallah yanıltmaz.  Peki bu kızın şampiyon olan  babası kimdi? AYABAKAN. Yarış hayatı boyunca toplam 15 yarış koşan şampiyon yarışlarının tamamını çim de koştu 12 birincilik 2 ikincilik aldı.  Tamamını Karataş ile koştu. Ve tamamına yakınını 1.05 ganyana koştu. 6 tane G1, 2 tane G2, 2 tane G3 yarış kazandı. Şimdi gelelim bugune. GÜLÜŞÜNGİZİ yarış hayatına eylül ayının sonlarında başlaması ile çim için sadece 1 ayı vardı.  Oraya da 3 yarış sığdırıp geri kalanı kumda koşmak durumunda kaldı. Bu sırada başta VEZÜV ve MARİSSA gibi safkanlara defalarca çarpıldı.  Ve son yarışında çime çıkınca yarışını çok dikkatli takip ettim. Eksik görünmesine rağmen yinede sonlarda ki gayreti beni umutlandırdı. Uzayan mesafede babasının hakkını vermesini çok istiyorum. Şampiyonun kızı olan GÜLÜŞÜNGİZİ risklide olsa  BANKOMDUR. Rakipleri  (4) FÜLANE ve (15) YAMACYELİ  (3) KEDİGÖZÜ

Herkese bol şanslar.

ALTILI GANYAN ŞABLONUM

1.AYAK: 2-9-1-3-5

2.AYAK: 6-4-1-8-7-10-9

3.AYAK: 2-8-3-6-4

4.AYAK: 2 TEK

5.AYAK: 5-4-1

6.AYAK: 8 TEK

YEDİLİ GANYAN ŞABLONUM

1.AYAK: 1 TEK

2.AYAK: 2-9-1-3

3.AYAK: 6-4-1

4.AYAK: 2-8-3-6

5.AYAK: 2 TEK

6.AYAK: 5-4

7.AYAK: 8 TEK

76
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
devir34
Üye
devir34

Bol sanslarrr

C*can
Üye
C*can

slm bol şanslar. zaten ankarada son yarışta ilk 2 at gelmez handikap 14araplar bide

C*can
Üye
C*can

tekleri genelde İngilizlerde atıyorum arapların ne yapacağı belli olmuyor.

C*can
Üye
C*can

walla ben tekleri atarken her türlü olasılığı düşünüyorum.mecbur kalmadıkça araplarda pek fazla atmam birde yarışların ne tür olduğu önemlimesala 4 yaş araplarda handikap16 da favoriler gelir sürpriz gelmez.handikap 14 mesala favori hiç gelmez hep sürpriz biter istatisliklere bakabilirsiniz. ben bu şekilde bakarak oynuyorum. ben dün (zuhat ) tek attım mesala kafada yattım. beşliyi yakaladım. ama para vermedi.

silivrili
Üye

Bol şanslar bombacı’ herkese hayırlı Kandil’ler

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ankara yedili p*lasem
1.koşu 3 poyraz ateşi büyük ihtimal ilk ikiye girer rakibi (5 LORD)
2.koşu1.3.2 bu üçünden biri girer herhalde
3.koşu 5 oglum ege.1 buzkaya.3 yuttay.7 alişirinoglu
4.koşu2 bitcoin 3kupalım
5.koşu2 numara
6.koşu 5 numara
7.koşu10 numaraGÜLENGÖZ.4 fülane 3 kedigözü
5800
1.ayak altılı
1.2.35
2.ayak1.3.5.6.7.8.9.10
3.ayak2.3.8
4.ayak2.9.1
5.ayak 5 tek
6.ayak 10 .4.8.3

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

YEDİLİ PARA İLE BAŞLADI

can33
Üye
can33

Bugün karışık bir program var kendi tuttuğum 1 tane tek var ona göre çatı kurun

İlk ayakta karataşın bindiği at nerdeyse 1 2 aydır hazırlanıyor özellikle verdiği aradan sonra sevdiği mesafeye ve kum olması kesinlikle geçilmez olduğunu gösteriyor.

Bide üstüne Karataş biniyor tamam dedim

1.AYAK 6 NUMARA BAWİKAL “TEK ”

Ve bide adanan menderes koşusunu “KAYALAR” kazanacak gibi bir his var içimde 3-4-7 :=)

1.ayak 6 TEK
2.ayak Hepsi
3.ayak 1.2.3.5.7
4.ayak 4///3-7 Hatta jokey olarak sırası gelen Selim kaya tek atılabilir.
5.ayak 3.4.5.7
6.ayak 1.2.3.6.10.12

Kupon bedeli yaklaşık 80 lira tutuyor isteyenler 2.ayakta at çıkartabilir.

Bunlar benim kişisel tahminlerimdir sadece bilgi paylaşmak amaçlıdır kesin bilgiler değildir.

can33
Üye
can33

Son hali

6 tek
1 4 6 8 10
2 4 7
1 2 4 7 8
5 tek
3 4 6 8

18 lira

ERKAN
Üye
ERKAN

Bol şanslar

Azor Ahai
Üye

1.koşu 7.LAGUARDIA
2.koşu 5.OĞLUM EGE
3.koşu 1.AKYILDIRIM
4.koşu ?
5.koşu 7.PETEK DİSA
6.koşu ?
kafan karışmasın dıye teklere at yazmadım bu atlarıda çok at yazıyosan sığdırmaya çalış.illaki yaz dediğim 7.PETEK DİSA var mesela bende ilk at olucak.

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

Merhaba arkadaşlar. Bombacı kardeşimin güzel yorumları için teşekkürler. Bugünkü programı ne kadar çalışsam da mantıklı bir şablon oluşturamadım. Çok çok zor bir program. O yüzden fazlaca kimseyi zehirleyeyim diyorum. İştahımı Adana ya saklıyorum. Yine de bir iki şey yazmak istedim. Ilk ayakta LAGURDİA benim öncelik verdiğim isim. At sanki bir üst sınıfın atı gibi duruyor. İdeal pist ve mesafede, uygun rakipler arasında bence çok şanslı.bir tek 125 gün arası var diye endişe ediyorum. Rakipleri AKINŞAH, MADIBA, TUĞRA, BAWIKA, MY HEART olur. 2.ayakta ATMACA BEYİ ve GÖKKALE önce olmak üzere BUZKAYA, KİRMANŞAH ve YURTTAY tutuyorum. 3.ayakta hiç bir tayı gözüm tutmadı. Galop, binici tercihi, orjin filan derken işin içinden çıkamadım. Hepsi. 4.ayakta PERFECT WARRİOR inanılmaz güzel bir yarış ile sahalara döndü. 6 ay ara sonrasında ilk yarısında rakiplerini eşek geçer gibi geçti. Yarışıizlerseniz ne kadar rahat kazandığını görebilirsiniz. Peki ama ENYALIOS aynı şeyi yapamaz mı? ENYALIOS, PERFECT WARRİOR dan az at değildir. Ayrıca Ö.Yıldırım Ankara’da bir galobunu bizzat kendisi yaptırmış. Yarışın ağır favorisi PERFECT WARRİOR olması normal ama ben ENYALIOS da yazacağım. 5.ayakta SCHOOL DANCER tek olur. SCHOOL DANCER in Bir önceki yarışında geçtiği Mİ BOMBON bir sonraki yarışında AG2 kazandı. Rakibi VELİAHT tan 6 kilo avantajı var. Son ayakta Bombacı kardeşime katılıyorum. GÜLÜŞÜNGİZİ tek olur. Herkese bol Şans.

kofir kartar
Üye
kofir kartar

bol şanslar cumleten

devir34
Üye
devir34

H
H
2,3,8
1
7,6
8
Yatırdıgım kuponum
Herkese bol sanslar ayrıca herkesın beraat kandılını kutlarım

admin
Yönetici

Herkese bol şanslar

admin
Yönetici

2.ayağa 8 Gölcük Aslanı eklendi.

admin
Yönetici

Neredesiniz yahu çok sessiz buralar?

silivrili
Üye

Hooop Silivrili burada

admin
Yönetici

selam silivrili 🙂

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

BAHİS PARA VERİRİ İNŞALLAH

admin
Yönetici

31 lira ganyan var 1 de.

admin
Yönetici

İlk ayakmış o 🙂

Azor Ahai
Üye

sıralı 2li daha iyimiş 🙂

silivrili
Üye

Adminim bana acil yardım et çıkamadım işin içinden petek disa ya güvenemiyorum bir türlü az riskli bir tek lazım:)

admin
Yönetici

perfect warrior u at.

Azor Ahai
Üye

PW nin agf %70 hemde 9 atta çok büyük favori çıkmış yıkın gitsin para alırız bari gelirsede 3 simit alırız zaten 🙂 2.BITCOIN TEK olur silivrili

admin
Yönetici

Ben bu atla daha inatlaşmayı bıraktım artık. Şimdi tek attık gelmez ayrı konu 🙂

Azor Ahai
Üye

at kaliteli tamamda g2 yarışta bu oranı hak ediyomu bilemedim.1.ENYALIOS –4.DEDEMŞAH –6.OĞLUM BERAT yazarım yanına

admin
Yönetici

%70 bana da fazla geldi. Zor günde iyi liman oldu, bakalım neler olacak.

Azor Ahai
Üye

1-2-3-7
1-3-4-5-6-9-10
2
1-2-4-6
5-7
4-6-8
altılım bol şans

admin
Yönetici

Tebrikler sheva

Çok kötü bir yarış izledik. Kuponun gümlemesinin de etkisi var tabi 🙂

silivrili
Üye

Nereden buldun bu 7 numarayı valla bravo hiçte söylemiyorsun :))

Azor Ahai
Üye

sayfanın başında kocaman yazdım 1.koşu 7.LUGARDİA diye 🙂 benden sonra timoty açıkladı 🙂 daha nabalım silivrili

ERTANBEY
Üye

1.ayak madiba tek.olur kanaatindeyim daha doğrusu ben tek attım bakalım.gelmezse güzel bir beşli yaparız artık

1.ayak 2 madiba hazırlıkları muazzam bankom
2.ayak : 3.1.7.8.9.10.4 5..6
3.ayak : 6.3.4.1.2
4.ayak : 1.5.2.4.7.8.9
5.ayak : 5 school Dancer gücünü ortaya koyuyor yavaş yavaş.daha da iyi olacak bankom
6.ayak : 10.8.4
Bol.şanslar herkese 🙂

silivrili
Üye

Veeee onayladım gitti yav saat 11 den beri çalışıyorum az daha yetiştiremiyorduk karman çorman birşey yaptık hayırlısı :)))

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

LAGURDİA beee… Oyunda iki tek var. Sırada SCHOOL DANCER bekliyorum

admin
Yönetici

Sende de mi vardı. Nasıl atladık bu yorumları 🙁 Tebrikler timothy

Azor Ahai
Üye

oysaki BÜYÜK harflerle yazmıştık 🙂

admin
Yönetici

Tamam tamam 🙂

admin
Yönetici

5 liyi de beklerim sonra kapatırım dükkanı. BITCOIN neden tutuyorsun ben hiç birinde galop okuyamadım

Azor Ahai
Üye

eksik işlerle hazırlanmış gibi gözüküyo bültenlerde (az galobu var) ama işin aslı gülercelerin kendi özel çiftliğinde çok güzel galoplar ile hazırlanmış tay ankara pistinde 3 kere gelmiş ama yatmamış ahırda 🙂 annedende ateş kuşunu gördüğüm için günün limanı sığının derim 🙂

admin
Yönetici

Long Shot olmuş bu, güvenmek zor, PW’den devam 🙂

admin
Yönetici

Gram sevemedim şu atı. Devam edenlere bol şanslar.

Azor Ahai
Üye

özcan niye böyle bişi yaptı anlayamadım son 200e kırbaçsız elde gelen at 3.YURTTAY kazanamadı ilginç neyse oyun devam ediyo sıkıntı yok

silivrili
Üye

Admin , Sheva Adana’ya baktınızmı hiç nedir durum burda patladık orada belki birşeyler olurmu ne derseniz yazıcam:)

Azor Ahai
Üye

bende bombacı gibi artık günde tek bültene oynuyorum kupon yapmam ama sen şablon çıkartırsan şunuda ekleyebilirsin diye bir kaç at söylerim kafana yatarsa yazarsın..

admin
Yönetici

Adana programına para harcanacak gibi durmuyor.

ERTANBEY
Üye

Timothy Tebrikler güzel tek yorumunu daha yeni gördüm.yoksa seni atlamazdim :))

George Thomas
Ziyaretçi
George Thomas

Admin alemsin 🙂 al benden de o kadar. Buzkaya bir devkaya iki. Fena kılım bu atlara.

admin
Yönetici

Aynen abi 🙂

silivrili
Üye

Olmazmı herkes patladı baksana bombacı Adana’ya bakalım tabi Admin uygun görürse

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

Banko tahminler farkı ile LAGURDİA yarış severlerin beğenisine sunuldu.. Sheva kardeşime slmlar.😊😊😊

Azor Ahai
Üye

ben boyun farkıyla elendim destekler seninle abim şansın bol olsun

silivrili
Üye

Aynen öyle valla bir çuval at var ama Admin çalışıyor galiba bak sesi çıkmadı bir sürpriz yapabilir bize :)bende bakıyorum ama daha şablon oluşmadı zaten bence 2. Altılıya çalışalım

Azor Ahai
Üye

5.KINALI BEBEK üstüne kurabilirsin

Azor Ahai
Üye

bombacı tek yazmış adana için oynayanlara bol şans ben yarın istanbula başladım hayırlı kandiller abiler kardeşler

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

Bir yandan yarışları takip ediyorum bir yandan Adana için çalışıyorum. Valla işte bu kadar çalışmıyorum. Adana için biraz zehirleyeyim milleti… ☺☺☺
Program süper karışık. 1.ayakta KINALIBEBEK ağır favori. NİŞANTAŞI, TEKFORD FEYZA ve SEVALSU yazılır. Bir de eklemeden geçmeyeyim galobunu beğendiğim ZENCİ KIZI. H.Budak galobunu yatırmış. Aynı apranti burda bir çok tayın galobunu da yapmış. Belli olmaz yani…
2.ayakta 4 yukarı İngilizlerin han14 koşuluyor. Eğer atlar için bir cehennem varsa sanırım o burası. Hepsi eşek. KLEISTHENES, MAVERAÜNNEHİR, SOLO TÜRK, INSTRUCTION, FIRST EMPİRE, DIVINE POWER ve SHARK ATTACK ata biraz benziyor.
3.ayakta KAFKAS KRALI ekürisi ile tek olur. Rakibi DILŞEKER
4.ayakta HANZACH DANCER, FASHİTİVE ve SECRET SON tutuyorum.
5.ayakta GÜLLÜGÜL, MEDYA, NADİDE SULTAN, SEVDİĞİMİZKIZ, SOYLUTURBO, TUNAHATUN bulabildiklerim.
Son ayakta BE MY SHADOW kazanır. BEYAZ BULUT, LOST RİVER, GOLDEN STEP ve HOŞGÖRÜ rakipleri.
Herkese bol Şans.

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

Korktuğum tek at geldi. Patladık. Öfff yaaa… VELİAHT dedim ama kilo farkı gözümde büyüdü.

admin
Yönetici

7-1 ikili bakıyorum bende ama 1-7 hiç almazdım. O kadar 1.lği boşuna almamış demek ki. Son ayak ne vardı.

kutlay  yılmaz
Ziyaretçi
kutlay yılmaz

Allah için biz hiç turamıyok iki yaptıniz ikisinin de yattık kadar oynasak da olmuş yok ama yarın ki istanbul verin de tüm yüzümüz gülsün abim ya cn sınız bekliyor rum

admin
Yönetici

Erkan yine 5 te kaldın 🙁

korg800
Üye
korg800

SELAM AGBİ YENİ ÜYE OLDUM HERKESE BOL ŞANSLAR İNŞALLAH YARIN GÜZEL BİR GÜN OLUR.

Yazar: Bombaci

Bombaci
Selamlar İstanbul'da yaşamaktayım 20 yılı aşkın süredir at yarışlarıyla ilgilenmekteyim. Evli ve 1 çocuk babasıyım.