Ana Sayfa / Tahminler / 20 ARALIK 2016 SALI DİYARBAKIR AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)

20 ARALIK 2016 SALI DİYARBAKIR AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)

Herkese selamlar arkadaşlar ben bu Diyarbakır a kafayı taktım Diyarbakır varken başka programı görmüyorum bile :) bugün de program çok hoşuma gitti çok cazip koşular var çokta farklı safkanlara yer vereceğimi belirtmek isterim. Tabi biraz da risk alacağız ama bence zaten Diyarbakır için tahmin vermek bile bir risk ben bu riskten memnunum bulana kadar devam:) Mümkün olduğunca ufak bir şablon çıkararak maceramıza başlamak istiyorum şimdiden Hepimize Rast gelsin.

1.AYAK: Olgun Arap safkanların mücadelesi ile başlıyoruz son koşularında birinciliğe adım adım yaklaşıp bir türlü ipi göğüsleyemeyen bu defa kilo avantajı da olması sebebi ile 2 DİGOR ilk safkanım oluyor. Hemen yanına ise son yarışını ölçü almadığım grubun en iyi derecesine sahip 5 GUTİ bu yarışa bence ağarlığını koymaya çalışacak. Diyarbakır da birinci olduktan sonra Şanlıurfa da umduğunu bulamayan 4 İNANLI OĞLU da yine şanslı gördüğüm bir isim son olarak bir isim önermek istiyorum artık bir şeyler yapması lazım yoksa her şey için çok geç olacak 7 MAHMUT BERAT Unutmadan birde buranın bombası var 6 DEMİRİZ son koşusuyla benim gözüme girdi valla ilk ayaktan şişirdik te şişirdik bari aklımda kalmasın buraya birde 1200 mt mesafede ki bazı koşuları beni korkutan 1 DİDİMOĞLU ekleyelim bu kadar yazdık ya çıkar şimdi burada DİGOR gelir sonra kahroluruz :) neyse Sıralamam: 2,5,4,7,6,1

2.AYAK: Galopların da başarılı görünen maiden den çıktıktan sonra çok iyi yarışlar çıkarmasa da tatminkar gördüğüm 7 FRENKBAĞI Benim favorim çok tutarlı isimler yok açıkçası burada dikkatimi çeken bir diğer isim hafifte olsa kilo avantajı olan ve gruba göre nispeten iyi dereceli 1 EYLÜLDE GEL şanslı olacağını düşündüğüm diğer isimler için sıralamamı dikkate alabilirsiniz. Sıralamam: 7,1,8,10

3.AYAK: Bir önceki koşusunda kendinden iyi isimler arasında kaybolup giden 1 KAZANOĞLU rakiplerine oranla daha tecrübeli eküri desteği de var bugün iyi koşmasını bekliyorum. en ciddi iki rakibi son koşularını kazanmış iki formda isim 5 DÜŞEŞ ve 6 AĞITHAN rakipleri için Sıralamam: 1,5,6,3

4.AYAK: Burada Bomba isimler ile başlamak istiyorum 7 LİON ROCK Tehlike çanları çalıyor oda farkında olacak ki artık durumun son koşusu ile biraz umut verdi kimse şans vermeyecek belki ama dikkat!!! diyorum. Sonrasında yine durumu çok farklı olmayan 8 STAR OF ROCK Tabi benim düşündüğüm gibi gitmeyedebilir o zaman da devreye ilk olarak son yarışını kolay bir grupta kazanan 2 SİMENTAL küçük kuponlar için bu üç isim yeterli olacaktır  geniş oyunlarda ise ekürisi de başarılı Kaneko yavrusu 5 WHITE İRON Son isim 6 SEA HORSE Sıralamam: 7,8,2///5,6

5.AYAK: Çok tehlikeli isimler bir arada bomba dolu buranın kaderini belirleyecek olan üç isim var fakat onlar bile yetmeyebilir  ilk olarak iki yarıştır ikinci olan 4 ÖZTÜRKMEN artık patlama yapabilir hemen sonrasında son yarışını kazanan 6 PARLAN ve çok iyi dereceye sahip 5 MAGNETO Bu üç isim tamamda ekürili 3 SELİMBEY Yazmadan olmaz ilk üç isimle geçeceğiz yada yok yok ben kapatmıyorum oldum olası sevmedim şu H gerçi yazmadığım biri isim kaldı ama olsun sonuçta H olmadı. Sıralamam: 4,6,5///3

6.AYAK: Ara sonrası yaptığı yarış vasat olmasına rağmen bu grubun üstünde bir isim Şanlıurfa da ki son çalışması da başarılı olan 1 TURBOCU BANKOM Burada kazanamaz ise yapacak hiçbir şey yok demektir.

EKONOMİK ALTILIM

1.AYAK: 2,5,4,7,6,1

2.AYAK: 7,1,8,10

3.AYAK: 1,5,6,3

4.AYAK: 7,8,2

5.AYAK: 4,6,5

6.AYAK: 1 BANKO

Tutar: 34,50 tl

GENİŞ ALTILIM

1.AYAK: 2,5,4,7,6,1

2.AYAK: 7,1,8,10

3.AYAK: 1,5,6,3

4.AYAK: 7,8,2,4,6

5.AYAK: 4,6,5,3

6.AYAK: 1 BANKO

Tutar: 76,80 tl

BOL ŞANSLAR...

30
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Slm kardeşim bolşans bende çıkardım bişeyler sabah görüşürüz inş 😊 d.bakır urfadan farklı hep aynı atlar bir hafta biri öbür hafta biri geliyor urfa iyice bombaya gidecek gibi bundan sonra..Neyse yarın görüşürüz kardeşim gecen güzel olsun..

admin
Yönetici

Bol sanslar

kofir kartar
Üye
kofir kartar

bol şanslar cümleten selamlar. o kadar oynamadım ki nasıl oynandığını bile unuttum şimdi galop falan bakıyorduk galiba:d acemi şansı olur belki yapıştırayım bi adana bi bursa

Ercannn
Ziyaretçi
Ercannn

Sayın silivrili bey 6. ayakta turbocunun yanına önerebileceğiniz bir at varmıı

Emin
Ziyaretçi
Emin

Selam bol şans silivrili 2. Ayakta 9.nolu tekkralice kendi atları atlanmaması gerek ayrıca tekinde çok iyi benimde tekim olacak bol şans

Emin
Ziyaretçi
Emin

Beşli ganyan
1.ayak.1-4-9-10
2.ayak.1-3-4-7-8
3.ayak.HEPSİ
4.ayak.HEPSİ
5.ayak.1.TEK
Tutar 28,80tl
Kusura bakma silivrili kafama taktimmi bi atı mutlaka yazarım

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Tekrar selamlar herkese bol şanslar…
Diyarbakırda hep aynı atlar ben nacizane fikrimi yazayım…

1.Ayak ilk atım inanlıoğlu rakibi guti ve dorukefe ben burdan biraz huylandım H yapacam..

2.Ayak Benim kurguma göre 1.Eyluldegel Tek..Rakipleri hepsi..

3.Ayak .Yine benim kurguma göre Haberbeyi Tek…ilk rakibi çalışkan sonra düşeş sonra diğerleri..

4.Ayak Ben sıralamayı 1.6.7.5 çıkardım ama burayıda H yapabilirim.

5.Ayak Gelene kadar ÖZTÜRKMENİM TEK 🙂
Bence tek rakibi golden countess ama ben atımın yanına at yazmam..isterse sonuncu olsun bunları yer yeterki şu çocuģu üstünden alsınlar..

6.Ayak Evet geldik zurnanın zırt dediği yere :)))
Silivrili kardeşimin teki Turbocu kazanabilir fakat ben yıkacam karar sizin..şablon altta ..

H
1 TEK
7 TEK
H
4 TEK
1.2.6.7.8
BOLŞANS ÇOK BİŞEY TUTMUYO 😊

admin
Yönetici

Yorumlaman güzel olmuş, bol şanslar

Onbasi
Üye
Onbasi

diyarbakır 2 kupon teksşz ve 3 tek li kuponlarım

1. ayak: 2,7
2. ayak: 9,1,8,7,4
3. ayak: 5,1
4. ayak: 5,2,6
5. ayak: 6,5,3,4
6. ayak: 7,1
****19,20 tl
1. ayak: 2
2. ayak: 9,1,8,7,4,10,6
3. ayak: 5
4. ayak: 5
5. ayak: 6,5,3,4,1
6. ayak: 7,1,2,8,3
**** 7,00 tl herkese bol şanslar dilerim

Onbasi
Üye
Onbasi

cengo acaip kılınç çekmişiz gene birbirimize bizim kuponları birleştiren her programı tutturur :)) bi bize faydası yok bol şanslar kardeşim

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Aynen onbaşı :))) Bolşans herkese…Silivrili ben bu oyunu yatırdım sadece son ayağa 3 ekledim yazmayı unutmuşum oyun bu…Ama benim atımı artık cümle alem biliyo kimle koşsa o tek olacak bende…

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Adminim tşkler..

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Onbasıya bugun alkış 👏👏👏

COMMANDANTE
Üye

Herkese bol şanslar

admin
Yönetici

Bol şanslar Arda

COMMANDANTE
Üye

Teşekkürler adminim ya attık içeri ya kaldık 5 de 🙂

admin
Yönetici

oldu 2 de 2, rastgele 🙂

COMMANDANTE
Üye

eyw 🙂

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

Commandante işte kupon tebrikler yazdığın gibi gelsin inşallah 👏👏👏

COMMANDANTE
Üye

Sağolasın cengo hayırlısı ..

06 cengo 06
Ziyaretçi
06 cengo 06

D.bakırda sıkıntı şu fazla at ve antrenör yok resmen eküri olmuyan ama aynı koşuda koşan 3 veya 4 atı ayni antrenörler hazırlıyor bir yarış biri bir yarış öbürünü getiriyorlar guti digor demiriz inanlıoğlu vs vs gibi tombala çekip birini tek atacan şansa😊

Yazar: silivrili

silivrili
Merhaba 1980 doğumluyum, İstanbul'da yaşıyorum özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum. At yarışlarını hobi amaçlı oynuyorum. Bu çatı altında bu oyunun keyfe dönüştüğünü düşünüyorum.