Ana Sayfa / Tahminler / 2 AĞUSTOS 2016 SALI KOCAELİ ALTILI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)
kocaeli altili tahminleri

2 AĞUSTOS 2016 SALI KOCAELİ ALTILI TAHMİNLERİ (SİLİVRİLİ)

Selamlar arkadaşlar Kocaeli de bugün çok güzel koşular var ilk bakışta tutturmak çok kolaymış gibi geliyor ama iş yorum yapmaya gelince bir sürü at gelip geçiyor kafamdan. Fakat burada ki amaç işin oyun ve eğlenmek olduğunu unutmadan bütçemizi sarsmayacak şekilde oynamak ve bu oyundan sürekli aynı zevki almak. Zevkli ve kazançlı bir gün olaması dileği ile tahminlerime geçiyorum.

1.AYAK: Benim bu koşuda formunu her geçen yarış arttırdıklarını düşündüğüm iki tane favori ismim var bence stil olarak ta birbirine çok yakın gördüğüm 5 LONGLİVE ve 2 LA BOHEME yarışın bu ikili arasında geçeceğini tahmin ediyorum fakat burada yine de yazılması gereken isimler de var merak etmeyin şablon oldukça küçük bugün bu sebeple burada şanslı gördüğüm diğer isimleri de rahatça yazıyorum. Her ne kadar daha önce bu mesafede koşmamış olsa da hata kollayacak isim olarak gördüğüm 3 YEŞİLMİŞİK Bunun yanında istikrarlı kum yarışları ile 4 MENİA Ve son olarak handikap puanı hatrına belki sürpriz yapar ihtimalini göz önünde bulundurarak 1 ALTINADIM yeterlidir diye düşünüyorum.        Sıralamam: 5,2,3,4,1

2.AYAK: Kumda koştuğu iki koşusunu da kazanan sonrasında çim pistte sert rakipler arasında kaybolduğunu düşündüğüm bugün ise uygun rakipleri arasında çok şanslı gördüğüm isim 3 KIZIM İREM Favorim yanına en ciddi rakip olarak benim tercihim maiden den çıkana kadar bir çok kere tek attığım aslında daha başarılı olacağını düşündüğüm 1 SARAYCARİYESİ Son koşusunda ekürisi birinci kendi ikinci olan yine eküri çıkan 5 GÜLDEMİRKIZ Ben buraya birde bomba bir isim yazarak kapatmak istiyorum son koşusunda üçüncülüğünü beğendiğim 10 BUBURÇ bu ayağı da bu şekilde geçebiliriz. Sıralamam: 3,1,5,10

3.AYAK: Valla bu ayak bana kafayı yedirecek tam 45 dakika bu ayağa yoğunlaştım at çıkaramadım sorun bende mi koşan atların alakasızlığında mı anlamadım ama burada bir şey var bir sürü senaryo geçti kafamdan hatta teki bile bu ayakta planlayıp sonra vazgeçtim neyse bir keramet vardır inşallah diyerek tercihlerime sıralama olarak geçiyorum fakat burada tek atmayı düşündüğüm isim küçük kuponumda tek olacak Sıralamam: 3 TOROS ASLANI ,2,5,6

4.AYAK: Maiden mücadele de ilk koşusunda üçüncü olan Royal Abjar yavrusu ki ben bu kan hattına bira takıntılıyım ilk tercihim 6 TOKATÇI Eküri destekli il koşularını da tatminkar bulduğum 2 APACHE KHAN Maiden den çıkma savaşı verecek isimlerdir. Sıralamam: 6,2

5.AYAK: Son yarışını ölçü almadığım bu gruba fazlası ile yeterli olacağını düşündüğüm tam bir kumcu olan eski günlerine bu koşu ile start vereceğine inandığım 5 HARPUTLU BANKOM Sıralamam: 5 Tek

6.AYAK: Evet son ayak eğer buraya kadar şansımız yaver gider de gelirsek bu yarışı seyretmek bir başka güzel olur o sebeple buraya biraz sürpriz isimle başlıyorum günün sürprizini beklediğim isim 11 İAN TAPP rakibi 1HERO ADMİRAL Ve 2 TÜRKİSH EMPİRE Son olarak kendine uygun yol bulur ise tecrübeli isim olan 5 MEGAS Yarışa ağırlığını koyabilir.  Sıralamam: 11,1,2,5

EKONOMİK ALTILIM

1.AYAK: 5,2,3,4,1

2.AYAK: 3,1,5,10

3.AYAK: 3 TEK

4.AYAK: 6,2

5.AYAK: 5 TEK

6.AYAK: 11,1,2,5

Tutar: 9,60 tl

GENİŞ ALTILIM

1.AYAK: 5,2,3,4,1

2.AYAK: 3,1,5,10

3.AYAK: 3,2,5,6

4.AYAK: 6,2

5.AYAK: 5 TEK

6.AYAK: 11,1,2,5

Tutar: 38,40 tl

Herkese bol şanslar.

 

21
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
admin
Yönetici

Bol şanslar Silivrili

Savasci
Üye
Savasci

Bol şanslar Silivrili…Benim yarın Tekim…. KOLAÇAN yanına bi tane at yazmam…

Savasci
Üye
Savasci

Evet zaten bi kızımirem var tehlikeli sansımı kolacan yana kullanacam.

Savasci
Üye
Savasci

Sunuda eklemek isterim bana göre yarın 5 HARPUTLU herkesin teki olacak ve herkes yatacak.)))) En tehlikeli ayak ikramiyeyi belirleyen ayakta burası olacak…bu ayagı kalabalık tutmakta fayda var diyorum..

admin
Yönetici

Savaşçı çok tehlikeli adamsın 🙂

Savasci
Üye
Savasci

Yok yav bildiğin halim selim biriyimdir.)))

Bombaci
Üye

Çok güzel yorumlamışsın emeğine sağlık. Bol şanslar

Gariban
Ziyaretçi
Gariban

Ben bugün ikinci ayakta 7 nolu parola ve dördüncü ayakta bos to boss diyorum.Herkese bol şanslat

Adrian
Üye

Bol şans Silivrili kardeşim

Azor Ahai
Üye

Bol şans ben ankaradaki hezimetten sonra kocaeliden korktum 4 liraya şansımı deniyom :))

gio
Üye
gio

bol sanslar herkese. ben de eve gecerken ganyan bayiinden kucuk bi kupon yaptim yuzustu. ilk iki ayagi bu kadar atla gecmek kotu oldu. tabelaya 1’i de eklemek isterdim.

2/6/8/10
1/3/7/8/10
3
4
4/7/8
4/10

Yazar: silivrili

silivrili
Merhaba 1980 doğumluyum, İstanbul'da yaşıyorum özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum. At yarışlarını hobi amaçlı oynuyorum. Bu çatı altında bu oyunun keyfe dönüştüğünü düşünüyorum.