Ana Sayfa / Tahminler / 11 MART 2017 CUMARTESİ İSTANBUL ALTILI GANYAN TAHMİNLERİ (can911)
istanbul altili tahminleri can911

11 MART 2017 CUMARTESİ İSTANBUL ALTILI GANYAN TAHMİNLERİ (can911)

Özlem dolu duygularımla değerli Bankotahminler ailesine, takipçilerine ve yazarlarına sevgi ve selamlarımla tahminlerime başlangıç yapayım. İşlerim ve hayat koşturması gereği bir süre arka plana alındığım hobime çok uzak duramayarak yeniden sizlerleyim. Asla vaz geçmeyeceğim klasik hitabımla tahminlerime geçiyorum. Yazdığımız gibi gelmesi ve kazançlı olması dileklerimle... can911

1.Ayak: Çok dengeli bir arap mücadelesini izleyeceğimiz 1.Ayakta ters köşe olmamak adına biraz tercihlerimizi kalabalık tutmakta fayda görüyorum. İstikrarlı derecelerini 1.liğe artık taşıma zamanıdır diye düşündüğüm 2 (İLGİLGE) önceliğim. İdmandaki istekli görünümüyle 1 (CANKURTBEY), verdiği ara sonrası bu sayılmaz dedirtebilecek kapasitesiyle 4 (ABUŞ), her zaman tehlikeli olabilecek yapısıyla  10 (ELANİLİM) ve sürpriz tercihlerim 8 (METECİK) ve 6 (GEZEGEN) olacaktır.

2.Ayak: Son günlerde sürprizlerin yaşandığı maiden koşulara bir yenisi daha yaşanabilir mi? Seri 2. ve 3.lükleriyle 15 (YİĞİTALP) favori çıkacaktır. Hadi benim de ilk tercihim olsun. Fakat devamında 12 (PAN İDOL), 2 (BARBAYANNİ), 9 (LUSH LİFE) ve 13 (SİLVER GHOST) diğer tercihlerim olacaktır.

3.Ayak: Tecrübeli dişilerin Handikap mücadelesinde 2 (LİFE TİME) kazanmanın morali ve ilave eküri desteğiyle yine finişi önde görecektir. BANKOM

4.Ayak: Anatoly'ye yakışır bir temsil yeteneğine sahip olacağını ilk yarışında gösteren 2 (SERDEM) ve mesafeye tecrübesiyle 3 (ÇEKO DAYI) ayrımsız bu ayaktaki tercihlerim.

5.Ayak: Galata Kulesi koşusu günün seyir katsayısını doruğa taşıyacaktır. Bakalım 8 (SON OF A LEGEND) klas birinciliklerini sürdürecek mi? Son koşusunu çok takdir ettiğim sürpriz bir tercih sayılabilecek 5 (ASLANAĞZI) ve istikrarlı derecelerini sürdüren idman derecesiyle es geçmeyeceğim 2 (DUKE OF KENT) ve seri 2.liklerine son verme potansiyeline ulaşan 4 (ZU HAT) tercihlerim.

6.Ayak: Karataş'lı 14 (WİLD OF WESTPORT) küçük oynayacaklara alternatif tek önerim olsun. Fakat gösterdiği gelişimle ekürilerden 4 (DİTMAS DRİVE) ve 15 (ZEYNEPSU) kuponumda yer alacak isimler olacaktır.

Altılı Ganyan Şablonum:

1.Ayak: 2-1-4-10-8-6

2.Ayak: 15-12-2-9-13

3.Ayak: 2

4.Ayak: 2-3

5.Ayak: 8-5-2-4

6.Ayak: 14-4-15

Kupon Tutarı: 43,20 TL (Yedili oyunları için 1.Koşuda önerim 1 (Alemin Kralı) olacaktır)

66
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
silivrili
Üye

Abi hoş geldin bol şansların olsun…

admin
Yönetici

Hoş geldiniz Can bey, bol şanslar

Ankara06
Üye
Ankara06

Selamlar bol şans 2.ayak 10 moi jizni U. Polat binmiş bu yarısı hedef belli kazanma karakteri olmayan yiğitalp önünde 3 boy farkla finishde saygılar:)

Barışçı
Üye

can abi hoşgeldin özlettin kendini. bol şanslar

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

Bol şanslar can bey

Adrian
Üye

Hoşgeldin Can kardeşim 😉 güzel yorumlarını bizden eksik etme

admin
Yönetici

Ahmet Çelik at binmiyor

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

admin bey varmı biseyler

admin
Yönetici

SERDEM tek şimdilik. Toparlamaya çalışıyorum. Sende ne var?

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

Bende de my babos tek çıkıyor

admin
Yönetici

1.24 yapan Serdem sanıyorudum iyi mi. Tek kalmadı elimde.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

ıskra var onu dene 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

Bugün Karatasciyim 🙂

admin
Yönetici

Son ayaktan bahsediyorsan GRACIA ekle

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

yok 3.ayak

admin
Yönetici

ISKRA ara vermiş galoplarda o kadar iyi değil. Eküriler bitirir gibi. At yazsam öncelikle SCARF ı eklerim.

Erenler
Üye
Erenler

S.a arkadaslar.eşsiz yorumlariniz icin tsk ederim:)herkese bol şans:)azor kardeşimiz yok sanirim bugün.yorumlarini eksik etme kardeşim azor:)beklemekteyiz:)

Azor Ahai
Üye

dün çok formsuzdum bugün biraz inzivaya çekilicem ama takip ettiğini bildiğim için kuponunda 14 tennur mutlaka olsun kazanır yakında belki yarın belki yarındanda yakın..

Erenler
Üye
Erenler

Azor ltf şablon ver ailecek senin yorumunu bekliyoz..tutmasada canin sagolsun kardesim:)

Azor Ahai
Üye

1ayak 4///2-8
2ayak 14-10
3ayak 2-5-6-15
4ayak 1-4-2-3
5.ayak 8-7
6.ayak 14-9
çatı olarak kullan henuz yatırmadığım için kuponu net söyleyemesemde tuttuğum atlar bunlar teksiz ama cazip olur

Erenler
Üye
Erenler

Allah razi olsun kardeşim:)çok tsk ederiz

Erenler
Üye
Erenler

Kardeşim altilini aynen yatirdik:)sen bitanesin:)bütün kardeşlerim bitane,hepinizden Allah razi olsun:)iyiki varsiniz,hepimize bol şans:)

Azor Ahai
Üye

teşekkürler inş faydalı olabilirim

admin
Yönetici

H //
2-4-8-9-10-12-14-15 //
2-4-6 //
4 //
7-8 //
6-14 //

Herkese bol şanslar dilerim

admin
Yönetici

Ramazan SCARF yerine senin ISKRA yı aldım 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

en iyisini yaptin bol sanslar 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

buda benden çıktı 🙂

admin
Yönetici

5. ayağa gelirsen heyecanlı olacak 🙂 Bol şans

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

insallah oraya gelelimde 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

iyiki attım resmi 5.ayak 3.6 olcakti yanlis isaretlemisim 🙂

admin
Yönetici

ABUŞ ayıklaya ayıklaya geldi.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

sorma bosa yazdik okadar hadi ben ilk ayak fobim var sen hepsi yaptın içine oturdumu 🙂

admin
Yönetici

O kadar atta favori gelince kupon yattı gözüyle bakıyorum 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

aynen admin

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

bi cacık olmaz daha 🙂

admin
Yönetici

Aynen çıtır gidiyor. Yatmasından iyidir. Yahu Scarf’ı da yazmışım kupona. Kafa uçuşta 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

olsun para yapar altılı:)

admin
Yönetici

Teşekkürler ISKRA için 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

rica ederim admin gerisi gelir insallah 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

geçmiş olsun admin bi simitçi altilisinda bile taklaya geldik :))

admin
Yönetici

Sorma patatese bağladık 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

2.6//2.6.14 çifte paramızı kurtaralım 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

pardon 3.6//2.6.14 🙂

admin
Yönetici

İkili alaydın be Ramazan.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

sorma admin ikilimi çiftemi dedim çifte aldım ne berdi ikili göremedim

admin
Yönetici

Son ikili 22 lira. Gerisi kara delik 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

bari gelsin senin su 6da güzel çifte alayım 🙂

admin
Yönetici

Bahisi oynamıyordum ne zamandır, 6/14 ikili aldım. Hep destek tam destek 🙂

admin
Yönetici

Karataşlı çiftede 15 lira verdi. Tebrikler Ramazan

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

valla karatasa rağmen iyi berdi lakin bana yetmez :))

admin
Yönetici

İstikamet Adana 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

hic bakmadim adanaya hu saatten sonrada yetismez herhalde kabataslak sallarim bi kupon takip için

admin
Yönetici

Bende de pas zaten. Yedi bitirdi Karataş bugün.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

yine dayanamadim salladim bitane 2de kalmasam iyi 🙂

admin
Yönetici

Rastgelsin, ebayi sakat.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

sakat derken

admin
Yönetici

Ağaoğlu olsa dayanmaz, herkese göre değil orası 🙂

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

orası öyle ama hesaba fazla yatirmadan kendine belirleyecegin tutar kadar yoksa dediğin gibi sonu gelmiyor orda 🙂

admin
Yönetici

İnternet bankacılığı ile göndermek 5dk sürüyor. En iyisi telefon ile yatırmak.

RamazanYILMAZ
Üye
RamazanYILMAZ

orası oyle tabide benim boyle daha kolayima geliyor tlfnla cok yatirttim ganyana defalarca acleden yanlis yatirdilar bende yovbe dedim

Yazar: can911

can911
1975 Almanya doğumluyum.İzmir' de yaşıyorum.Bu oyunu kumar boyutuna getirmeden,iyi yaptığımı düşündüğüm tahminlerim nedeniyle sürdürüyorum.Kazanmanın tamamen oyun kurgusunu iyi oluşturmak ve iyi takip etmekten geçtiğini öğrendiğim bu oyunda seviyeli ve tarzıma uygun yazarların olduğunu gördüğüm bu sitede bulunmaktan çok memnunum.Saygılarımla