izmir altılı tahminleri

06 MART 2020 CUMA İZMİR ALTILI TAHMİNLERİ (RISING)

1.AYAK: Kış sezonunda kumda iki koşu gören 3-STARRY NIGHT favorim. İstanbul’dan İzmir’e dönen 7-KING PINTO rakibidir.

2.AYAK: 6-PİRŞAKIR Özcan’la favori çıkacak. 4-NAME OF THE ROSE rakip olarak gördüğüm isim.

3.AYAK: Eküri desteğini alarak koşuya tempo verecek 2-KIZILHAN , 7-SARAYBOSNA , sonlarda etkili gelebilen 4-EFEBERK , 8-BEYAZ KULE ve 6-ÖZERDİNÇ şans verdiğim isimlerdir.

4.AYAK: Süratli geçecek koşuda 5-ÇALTEPE sonlarda rakiplerini avlayabilir.İzmir’de başka koşan 2- BİLDENHAN ve inatçı yapısı ile 1-ROMEO rakipleridir.

5.AYAK:  2-CITRON kazanmasını beklediğim isim olup bankomdur.

6.AYAK: Son güzel yarışı ile 4-HASANEFE , bu piste uyum sağlamaya başlayan 5-MY LITTLE KNIGHT ve 1-BUZZER BEATER eşit şans tanıdığım isimler. Zamanında yürüyebilirse 6-SPRING BREAK ve seri yapısı ile 7-LADY BISCUIT sürpriz isimler.

ALTILI

1.AYAK: 3,7

2.AYAK: 6,4

3.AYAK: 2,7,4,8,6

4.AYAK: 5,2,1

5.AYAK: 2

6.AYAK: 4,5,1,6,7

Herkese bol şanslar.

Yazar: RISING

100 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments

Bol şanslar emeğine sağlık rising

Bol şans Rising..

Bilet no DC72-2CB9-5E01 Bahis türü 6’lı Ganyan
Tarih 06-03-2020 18:31:34 Hipodrom Şirinyer Hipodromu
Koşu 3 Misli 1
Bahis sayısı 750 Tutar 52,50 ₺
Sonuçlar ///// Durum Oynandı

1.Ayak

2 – HAYRİŞİM

3 – STARRY NIGHT

2.Ayak

6 – PİRŞAKIR

3.Ayak

2 – KIZILHAN

4 – EFEBERK

6 – ÖZERDİNÇ

7 – SARAYBOSNA

8 – BEYAZ KULE

4.Ayak

1 – ROMEO

2 – BİLDENHAN

5 – ÇALTEPE

5.Ayak

2 – CITRON

3 – DRİNA

6 – REAL NORTH

7 – RIVIERA

8 – UPPER LIP FACE

6.Ayak

4 – HASANEFE

5 – MY LITTLE KNIGHT

6 – SPRING BREAK

7 – LADY BISCUIT

8 – FREEDOM FLIGHT

Haydi derince senden bir patlama bekliyorum

Bugün ‘yeter artık bu kadar da olmaz ama’ dediğim ve altılıdan resmen soğuttukları bir gün oldu benim için. Arkadaş anlarım sürpriz bu yarışın doğasında var ama bu kadar istikrarsız isimler nasıl aynı altılıda kazanabiliyor ???? Veya bir önceki yarış mükemmel koşan , tabiri caizse domuz gibi atlar bugün nasıl kaplumbağaya döndüler ? İnsanların cebindeki paraya göz dikmek değil olay , oynamaktan bıktırdılar. Şu Hüsni’nin önceki yarışlarını açın izleyin,diğer isimler ile karşılaştırın bakalım bir ışık görebilecekmisiniz ?? Veya Kocaeli de zayıf gruplarda olduğu yere basan Fındıkkıran ??? Ve hatta son yarışında İradeli yıldız Kundaktepe’ye kafa vermiş mi? Geçen yarışın kazananı Ateş adası bugün kaçıncı bitirdi yarışı ??? İlk ayağa , 2.ayağa hatta 5.ayağa da bir şey diyemem mesafenin 1200 olması bende de tereddüte yol açtı , geç toparlanan bir at Alptuğhan , kalite diye yine de 1 oynadım kendi kuponumda. Ama diğer yarışlar illallah dedirtti yani , burası Urfa mı ya önceki yarışında uzak çektiği ata sonraki yarışında uzak geçilsin??
Karar verdim artık İzmir yarışlarına paramı vermeyeceğim , bize de yazık günah…

Herkese bol şanslar…

Evet maalesef aynısını Adanada yaptılar. Colpanli kim o gurup kim. Bakacağız Colpanliya haklısınız yerden göğe kadar.

Çolpanlı’nın kazandığı yarışın ilk üçte bitiren jokeylerine bakınca zaten fazla bir şey söylemeye gerek yok. Çelik 1 , Çelik 2 , Çelik 3…. Çelik A.Ş. ????

Evet o yüzden Adana asla oynamayacağım

BOL ŞANSLAR DİLERİM RİSİNG

Aynen biratakan çok doğru söylüyorsun bu oyunu oynarken artık atın kalitesi derecesi jokeyi falan masal oluyor artık oynarken şaban misali şiki şiki baba oynamak daha mantıklı bence 5 liralıktan büyük oyun yapmadan sallayıp geçmek lazım aynı at aynı jokeyle aynı gurubu 5,6 boy dalga geçerek kazanıyor birdaki yarışta tabelaya girmiyor keriz yerine koyuyorlar resmen

Sevgili Mustafa1324 verdiğin tekler için teşekkürde geciktigimiz için özür dilerim. Şunu biliyorsun biz tüm site olarak gelmeyen aylarda bile sizi üzmek istemeyiz. Kaldı ki gelenler için sevinirken dalgınlık diyelim. Yine çok çok teşekkür ederim. Zaten farkindaysaniz sizi görmeden oyun yapmayan mudavimleriniz var. Biz yine sizden haber bekleriz.

İhatar teşekkür ederim

Mustafa teşekkür ederiz hüsni senin sayende yazdım ama altılı 4 ayakta yattı 5liye yazdım 5 numarayı oda tabeladan yattı nasip degilmis

Ben teşekkür ederim nasipten öteye yok

Tebrikler dostum ben de kaçırdım dün oynamadım iş yorgunlugun da göremedim çok iyi vermiş program a gore

Eyvallah ozcan bana göre az verdi özellikle 5 li misli alanlar var kesin bugün izmir pazartesi bursa ekibin atları var koşan iyi bişeyler olacak gibi kısmet tabi at yarışı bu tabi garantisi yok

Mustafa kardeşim tebrikler
Daha çoklarına inşallah
Bugün için İzmir’de senden sağlam iki Tek istiyorum lütfen teşekkürler kardeşim benim

Teşekkür ederim dostum sesini duyum iyi oldu
İzmir den duyum varsa cevap verirsen iyi olur sana zahmet dostum

Abi merhaba senden ufak bir isteğim var.

Admin nasıl üye olcam

İZMİR

1.Ayak:1,2,3,4,7,9,10,11
2.Ayak:6
3.Ayak :2,3,4,5,6,7,8
4.Ayak :2
5.Ayak :2,3,4,6,7
6.Ayak :2,3,4,5,6,7,8
137 TL

Bol Şanslar. RISING

Bol Şanslar Arkadaşlar
Izmir
1. Koşu. 2,3
2. Koşu. 2,4
Altili
1. Ayak. 3. Banko
2. Ayak. 2. Banko
3. Ayak. 2,6
4. Ayak. 1,2,5
5. Ayak. Hepsi
6. Ayak. 1,2,3

Bol şanslar Rising ve Tüm site sakinlerine

İzmir çalışmalarım aşağıdadır.

1. Ayak : 3//2,8
2. Ayak : 8
3. Ayak : HEPSİ
4. Ayak : HEPSİ
5. Ayak : 2
6. Ayak : 2//4,6,7

34 TL tutuyor.

Hayırlı cumalar

Fransada şanslı olabileceğini düşündüğüm atlar
1./5,12,1
2./2,7,3
3./5,9,1
4./1,2,3
5./6,1,9
6./4,3,5
7./7,4,11 bu atlar arasından bir kurgu kurulabilir

Fransa deauville tahmin
5,12,1
2,7,3
5,9,1
1.2.3
6,1,9
4,3,5
7,4,11

Fransa deauville tahminleri
5,12,1
2,7,3
5,9,1
1,2,3
6,1,9
4,3,5
7,4,11

İZMİR KENDİMCE KUPONUM:

Değerli admin, RISING ile kupon ve tahminlerini paylaşan tüm arkadaşlara sağlık ve bol şans diliyorum.

1.AYAK: 1-2-3-4-7

2.AYAK: 2-4-6-7-8

3.AYAK: 2 *** KIZILHAN

4.AYAK: 2-3

5.AYAK: 2 *** CITRON

6.AYAK: 4-5-6-7

Bol şanslar….

Teşekkür ederim RISING, size de bol şans.

Her at tempodan etkilenir anlarım bunu herkes biliyor biratakanın yorumuda haklı hadi mesafeden hadi tempodan etkilendi de jak v jetar nasıl 30 boy fatk yedi

Bilet no6844-3BED-5E01Tarih06/03/2020 16:27:03HipodromŞirinyer HipodromuBahis türü6’lı GanyanSonuçlar/////Koşu3Misli1Bahis sayısı144Tutar10.08 ₺DurumOynandı

1.Ayak

2 – HAYRİŞİM

2.Ayak

2 – DEMİRNUR

4 – NAME OF THE ROSE

5 – PERFECT FRANKLIN

6 – PİRŞAKIR

7 – SNOW HOUND

8 – TAKE MY HEART

3.Ayak

6 – ÖZERDİNÇ

4.Ayak

1 – ROMEO

2 – BİLDENHAN

3 – ARSLANTURBO

5 – ÇALTEPE

5.Ayak

1 – AMARANTHINE

2 – CITRON

3 – DRİNA

4 – MISS COCO

6 – REAL NORTH

7 – RIVIERA

6.Ayak

4 – HASANEFE

Bol şanslar

Avcı bol şans gardaş yerşn varmı? ?

Yerimiz var bekliyoruz ☺️

Yerimiz var bekliyoruz yorumlarını :)

Gardaş mestan efe siz oynama
6.7.1
2.4.7.6
1
1.2.5
2.6
3.4.5 benim oyunum bu bana dğn gece mestan efe ve kızılhan dediker ben genede mestanın yanına at yazdım bol şans

Tebrikler ve Teşekkürler Üstad

Valla son anda mesajını görüp tek attım mestanefeyle kızılhanı. Çok sağolasın :)

Ben dün gece yazacaktım yarın izmşr mestan efe diye vaz grçtim valla sabah niyetlendim deidm bi bakayım kim yazacak sonra millet diyor ya brn yazmıştım diye sağlı olsun

Mustafa abi tebrikler

Helal Musti..

Merhaba arkadaşlar,
İzmir’e oyun yapmayacağım kesin kararlıyım. Belki sizlere faydası olur.
1.ayak Her atın geliri var , pist 4,3 dikkat edilmeli. Hem koşmadan çim yarışı bekleyenler hem de kum koşup çim için antrenman yapalar var.
2.ayak Özcan Yıldırım kaçak atlara çok iyi biner. Demirnur veya Take My Heart dan çok pres yemezse Pirşakır beyaz bayrak yapar.
3.ayak Kızılhan ve ekürisi çok şanslı. Oynasam tek ya da yanına sadece Özerdinç yazardım.
4.ayak Bana gelen duyum Bildenhan kazanır ama ıslak sevmediği aşikar üstüne üstlük Romeo ve Arslan Turbo gibi stil safkanların olması da dezavantajı. Startta çok oyalanmaz ise tam Çaltepe’ye uygun bir yarış gibi geliyor bana.
5.ayak İlk kez koşacak 7 Riviera için güzel şeyler söyleniyor. 2,4,7,8 garantisi olur.
6.ayak 5,2,4,3,7,8,6 ile kapanır.

H
6 Pirşakır
2,6
5 Çaltepe
2,4,7,8
5,2,4,3,7,8,6

Bol şanslar….

Gardaşim yerim var

Herkese bol sans.
Yazdiginiz gibi gelsin
……

3
2/3/6/7/8
1/5/6/7/8
1/2/5
2/3/5/6/7
3/4/5/6/7

Herkese Bol Şanslar

1.Ayak 1,7,2,3,4,6,5
2.Ayak 7,8,6,4,3,2
3.Ayak 2-Kızılhan
4.Ayak 2,1,5,3
5.Ayak 2-Cıtron
6.Ayak 2,5,4,6,7,1,3,8

İzmir
1.ayak : 9.7..3.1.4.6.5.11
2.ayak : 6.8.
3.ayak : 2.6.7.4
4.ayak : 2.1.5
5.ayak : 2.4.8
6.ayak : 7.6..5

Bol bol bol şanslar rısıng admin derince ve bütün siteye rısıng senin favorini tek atsaydım altılı üstündeydi nasip bukadarmış teşekkür ederim herkese

İZMİR
3
3,8,6,4,7,5
7,2,4,8,6
5,1,2
8,1,5,6,2
5,2,4,3
Herkese bolsans.

İzmir altılım
İlk ayak çim ??hepsi
7 tek
2 tek
Hepsi
Hepsi
7 tek

İzmir İçin 2 Banko Vericem Sadece Üstüne Siz Devam edin
4 Ayak 2 BildenHan Bankomdur
5 Ayak 6 Real North Bankomdur

Mustafa gardaşim zaman daralıyor seni bekliyorum

İZMİR BEŞLİ GANYAN
1,2,3,4,5,6,7,8
1,4,6,7,8
2
1,2,4,5,6,8
6,5,2,4,3
Herkese bolsans.

Gardaşım sagol

TSNAC77-7FC5-5E01Koşu Tarihi2020-03-06HipodromŞirinyer HipodromuBahis türü6’lı GanyanKoşu3Bahis sayısı180Misli1Tutar12,60 ₺

1.Ayak

6 – MESTAN EFE

2.Ayak

2 – DEMİRNUR

4 – NAME OF THE ROSE

5 – PERFECT FRANKLIN

6 – PİRŞAKIR

7 – SNOW HOUND

8 – TAKE MY HEART

3.Ayak

2 – KIZILHAN 

4.Ayak

1 – ROMEO

2 – BİLDENHAN

3 – ARSLANTURBO

4 – BİCEROĞLU

5 – ÇALTEPE

5.Ayak

2 – CITRON

3 – DRİNA

4 – MISS COCO

6 – REAL NORTH

7 – RIVIERA

8 – UPPER LIP FACE

6.Ayak

4 – HASANEFE

74321
67
7
32
2
742
Bolşn

Yeni oyunum son kararım

TSN6079-F3F5-5E01Koşu Tarihi2020-03-06HipodromŞirinyer HipodromuBahis türü6’lı GanyanKoşu3Bahis sayısı192Misli1Tutar13,44 ₺

1.Ayak

2 – HAYRİŞİM

6 – MESTAN EFE

2.Ayak

2 – DEMİRNUR

6 – PİRŞAKIR

7 – SNOW HOUND

3.Ayak

2 – KIZILHAN 

4.Ayak

1 – ROMEO

2 – BİLDENHAN

3 – ARSLANTURBO

5 – ÇALTEPE

5.Ayak

2 – CITRON

3 – DRİNA

7 – RIVIERA

8 – UPPER LIP FACE

6.Ayak

4 – HASANEFE

8 – FREEDOM FLIGHT

Gardaş kocaelini telafi etyik herhal

Pes etmek yok yola devam
Bol şans atcilara
2.9.7
8 tek
6 tek
2 banko
H yada 1.3.4.7.8
H yada 5.6.7.4.2

12345
2678
2678
Romeo
236
23457

Çok verir…..

Kuponunuz başarıyla oynanmıştır!
TSN 407C-C14B-5E01
Koşu Tarihi 2020-03-06
Hipodrom Şirinyer Hipodromu
Bahis türü 6’lı Ganyan
Koşu 3
Bahis sayısı 144
Misli 1
Tutar 10,08 ₺
1.Ayak
2 – HAYRİŞİM
3 – STARRY NIGHT
6 – MESTAN EFE
7 – KING PINTO
2.Ayak
6 – PİRŞAKIR
3.Ayak
2 – KIZILHAN
6 – ÖZERDİNÇ
7 – SARAYBOSNA
4.Ayak
5 – ÇALTEPE
5.Ayak
2 – CITRON
7 – RIVIERA
6.Ayak
1 – BUZZER BEATER
2 – CASTAWAY
3 – COUNT ON YOU
4 – HASANEFE
5 – MY LITTLE KNIGHT
6 – SPRING BREAK
Bol şanslar

Gardaşım teşekkurler

Gardaş gene değiştirmişsin ben telafi edrim dedim

Ve mestan efe masus bekledim herkez yazsın en son ben yazıcam diye saygılar tebrik etmesenizde olur

Tebrikler Mustafa kardeşim.. Bir çok arkadaşımız sayende yazdı Mestanefe’yi. Yalnız Tokaçoğlu değil bir başkası olsa kazanamazdı , Tokaçoğluna da helal olsun.

Ben bunu dün kadir den aldım zaten

Sitede mestan efenin adı geçmiyorken ben yazınca yazanlar olmuş tebrikler ben sizi tebrik edeyim bari

Tebrikler yüreği güzel insan bende son ayak 6 numara kuponlarda olsun diyorum.

Bol şans 5liye eklerim

Abi teşekkürler 300 TL ganyan bastım süpersin abi :)

Güle güle harca

bravo üstad

Tebrikler teşekkür ederim son an da aynısını oynadım ama 2 yi ekleyemedim 3 ncü ayak ki yine de teşekkür ederim dostum inşallah yazdığımız gibi gelsin ben sana her zaman ki gibi devam Güvenmek için

Eyvallah ozcan bi ara aklımdan geçtin oynadımı diye

Tebrik ediyorum kardeşim mestanefe süperdi.5 te kaldım bende 4.ayaktan yattım .

İlk ayak yazılanlar tabela bile girmedi degişik bir gün olur bugun

Buraya girip bakmaz küstürdünüz adamı ama ben gardaşım bu işin ustası mustafa gardaşıma teşşükür ediyorum belki girer okur egenin aslanı hüsni mestan efe onun eseridir saygılar ustam büyüksün

Mustafa anlamakta zorlandım. Mustafa kim ? Kim küstürdü ?
Zaten bu tahmin yarışması değil herkes aile ortamında görüşlerini paylaşıyor. Sen dedin ben dedim olamaz. Bak sayende bir çok arkadaş altılısına yazdı , kimi ganyan aldı vs.. bundan mutlu olunuyorsa ne mutlu…

Biratakan mustafa kurtel bursa ekibinin baş seyisidir günyeli mevsim pazartesi günü klşacak 2 tane daha kurtel atının seyisidir benim rixamla buraya gelip yazdı 1 tane at yazdı o zaman by akdemir isimli atı at ogün kazanmadı millet buradan by akdemir koştumu gören varmı diye dalga geçemeye çalıştı oda ben senşn ricanla geldim yazdım dahada yazmam attan anlamayan adama ne anlatayım dedi gitti bende ona selam itafetin de yazdım sonuçta hak neyse o bu atların kazanacığını bana o söyledi sadcee mestan efe için kadirin yanına götürdü beni bunda kötü bişey yok dostum herkez gibi oda yazmamakta bende ona selam iletmekte özgürüm değilmi? Kaldiki ben bi yarışıniçinde olmam zaten asla şuna inan avcıya bi ulaşabilsem yazmayacağımda? Ona sözüm var çünkü saygılar

Anladım , herkesin ne yazdığı ile çok ilgilenme Mustafa kardeşim. Altılı çok nankör oyundur , yazarsın gelir ağa paşa olursun , gelmez tu kaka. Boş ver takılma bunlara. Ama keşke o son cümleyi yazmasaydın ” Kaldiki ben bi yarışıniçinde olmam zaten asla şuna inan avcıya bi ulaşabilsem yazmayacağımda? Ona sözüm var çünkü ”İster burada olursun ister olmaz o tamamen senin tasarrufunda , bir şey söylemem mümkün değil ama şunu duyum aldım dediğinde gelmeyince buradaki insanların seni nasıl teselli etmeye çalıştığını gördüm ve üzerine bir şeyler yazma gereği duydum. Yani buralarda olursan baş tacımızsın her arkadaş gibi , söylediğin isimler gelmeyince de değişen bir şey yok yine baştacımız olursun.
Biraz adminmiş gibi yazdım ama adminimizde kusura bakmasın.

Selamlar…

Teşekkürler

Buraya ilk defa yazıyorum arkadaşlar, uzun zamandır takip ediyorum siteyi gerçekten bir çoğu seviyeli ve bu işi bilen insanlar. Öncelikle Mustafa kardeşim, temiz kalpli bir arkadaşsın belli oluyor yazdıklarından, aldırma bence negatif yorumlara bu işi bilenler bilir, bu iş kısmet işidir hiç bir atın garantisi yoktur. Teşekkürler verdiğin bilgiler için.

Dostum takma kafana ya insanlık namına yardımcı olmaya çalışıyorsun değil mi ayrıca şunu anlamadım dostum Avcı ya söz verdim dedin derken bundan sonra yazmam mi dediniz kendimce üzüldüm böyle yazdığım için özür dilerim

Kendisine adimiza tşk edersin.

Tebrikler mustafa ekledim 6 ‘yı ama tek atamadım
3.cü ayak 2
4.cü ayak 1
Son iki ayak kapalı gelişe tutacak 6 li inşallah benim

Mustafa gardaş ben teşekkür ediyorum herzaman buraya kayıt yapamadım bı turlu seninle bı gorussek.bende bursadayim

Hakan bursada isen her zaman görüşürüz bursa nın neresi

Teşekkür ederim Mustafa1323

Ben teşekkür ederim ihatar

Gulfstream yedili plase ve altili
6,4,2,8
3
2
1,5
3,1,8
3,5,7
7,2,3

İZMİR 4’LÜ GANYAN KUPONUM

1.AYAK: 2-4-6

2.AYAK: 2

3.AYAK: 1-2-3-4

4.AYAK: 4-5-6-7

Güzel başlayan İZMİR altılısı aynı güzellikte devam ediyor, ALTILI ganyan oyunu maalesef tüm ayaklardaki birinci gelen atı bularak sonuçlanıyor…Bugün Sağolsun Mustafa kardeşimiz kafada MESTANEFE ve ikinci ayakta dört atta ikinci isim olarak NAME OF THE ROSE diyerek işi kolaylaştırmıştı ama şahsen kurguyu yapamadım. Ayrıntılı olarak sayfaya bakamadım, umarım devam eden arkadaşımız vardır, bol şans diliyorum.

İzmir tahmin ettiğimiz gibi uçtu zaten çim yarışları demek uçmanın ilk sebebi neyse devam edenlere bol şans.
ABD ye bir beşli çıktı..
ABD nin en iyi Antrenör farkı ve lider jokeyin buluşması gerçekleşmiş buna rağmen plase çıkmışlar.. bende tek atayım dedim

Kisacasi. Gülfstream beşli
4763125
12345
Tapit yavrusu. Luis saez li 2 Tapit to ride bankom
34567
2367

Mustafa1324 gardaşım elbet birgün yolumuz kesişir istanbul üsküdardayım taksiciyim biliyosundur eğer buralara yolun düşerse ÇAYIR TAKSİ ye muhakkak beklerim her zaman baş taçısın

Avcı senin için grlicem çayını içip dönücem söz gardaş

Avcı buldum seni durağa numaramı bıraktım gardaş işe gitmişsin hayırlı işlerin olsun

Kardeşim Mustafa eline sağlık kimseye kırılma yorumlarını bekliyoruz saygılar çünküyorumların insanı doğru oyuna yönlendiriyor

Gardaş sana yol gösterdim anlarsın sen

100
0
Tahmin paylaş.x
()
x