Ana Sayfa / Sizden Gelenler / İZMİR AT YARIŞLARI PAYLAŞIM KONUSU – 17 MART 2016 PERŞEMBE
izmir altili tahminleri

İZMİR AT YARIŞLARI PAYLAŞIM KONUSU – 17 MART 2016 PERŞEMBE

Güncellleme: İzmir ve Urfa için tahminler hazırlanmakta.  Arkadaşlar henüz tahmin gelmedi, Perşembe İzmir altılısı paylaşımlarınız için bu sayfayı kullanabilirsiniz.

17 Mart Perşembe İzmir Altılı Bülteni

İzmir'de zayıf bir program var . Toplam 6 koşuda 54 at altılı ganyan için start alacak.

5. ayakta BABİ ve NERUDA ikilisi günün atları olarak gözüküyorlar.  Tercihim şimdilik BABİ'den yana.

Sizlerinde paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Herkese bol şanslar.

izmir-altili-bulteni

113
Sizden gelen yorumlar ve tahminler

avatar
1000
kofana
Üye
kofana

Admin sayfayi tekrar açmışız böyle daha iyi

Bombaci
Üye

Wallahi ii olmuş. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanalım:)

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

selam urfa
1.ayak 12.3 basta hepsi
2ayak 8.3
3ayak4.5.7.9.hepsi
4ayak 1
5ayak 5
6ayak 10 14 hepsi

gurcan77
Üye
gurcan77

ilk ayakta 15 martta yaptığı 400 metre 26.9 ve 800 metre 55.4 rahat işiyle 2 numaralı Maestro günün sürprizini yapabilir

gurcan77
Üye
gurcan77

2.ayakta sıralamam şöyle 3 ibişkızı ve 9 selvihan eşit şansta olup sürpriz 7 laçinkız ve bomba tamamen duygusal nedenle yaşadığım şehrin ismini taşıyan Yalovalı , bu ayağı bu 4 atla geçeceğim

gurcan77
Üye
gurcan77

3.ayak 400 m 23.8 ve 800 m 0.49,6 lık işiyle tırnağının ucunda olan Hasan baba benim bankomdur

gurcan77
Üye
gurcan77

4.ayak bu mesafede bankom Terex rakip isteyenlere 2 numara Red eye ve son günlerin formda jokeyi özcan Yıldırımla start alan 4 Madiba

Bombaci
Üye

Ben şimdi gördüm son ayak GÜZELYUZ kosuyormus ya. Benim bir tekim belli oldu gençler.

sahin
Üye
sahin

Zor Zaman’larda tasın altına elimizi sokmak lazım bombacı :))
Al şablonun kralı :)))
1.6.7
6.9
6.4
4
3.4
1.2.3.10

kofana
Üye
kofana

şahin üzülme be az para verdi bu sana teselli olsun

Aksacli
Üye
Aksacli

Eeee. 5.ayak, 4 tek olur mu ?

Aksacli
Üye
Aksacli

Neyse. ben 3 ü tek atıyorum..bol şans herkese..

BARON44
Üye
BARON44

Maestri ben koşucam derse gelir eyvah uzun mehmete dikkat 3.ayak theblackprince den bu ayın bombası gelebilir 4 ayak neruda tek yazılabilir rakibi istikrarlı boncuk

tesiz olmaz
Ziyaretçi
tesiz olmaz

Hazifem bonko

Bombaci
Üye

Günaydın beyler. Abi şuradan 2 kişi bir araya gelip ortak kupon çıkarmayacak bu gidişle. Görüşler çok farklı çıkıyor. Şablonu oluşturan varsa paylaşabilir mi? Bari şablondan yürüyelim

sahin
Üye
sahin

Bombacı ve herkese günaydın, tam içimden geceni yazdın,hani derler ya hay ağzını öpeyim ( bu mecaz anlamda yanlış anlayan çıkar mıkar :)). ),dedım bu nedir böyle. 28 yorum var bir şablon yok . Tıpkı her ayakta 6 at var ama yazmadığımız hep gelmiş :)))

crone
Üye
crone

Gunaydin…. Herkeze bol sanslar..

Bombaci
Üye

Bol şanslar

kofana
Üye
kofana

bombacı haklı arkadaşklar bi şablon çıkarın ve o şablonun üstüne tartışarak altılıyı çıkaralım ortaya çıkardığımız aynı altılıyı 1 kişi deyilde hepimiz bilelim hiç birbirini tanımayan fakat sanki hergün yüzyüze görüşüyormuşuz gibime geliyor. ve inanın bizim platform başka yerde yok canlı canlı altılı çıkarıyoruz hepimiz çabalarsak yemin ederim 2 güne bi altılı yakalarız bide böyle deniyelim zararlı olmayacağımızdan eminim tabi ben izmir para vermez diye hiç bakmadım bugün sizden otlanıcam akşam şanlı urfaya fena hazırlanıyorum şu an antremandayım bolşanslar şanlıurfa şablonunu ben çıkarayım üstüne herkes fikrini ortaya koysun bol paralı bir gün diliyorum.

sahin
Üye
sahin

Arkadan hançerlenmek bu olsa gerek,ben onca gun senın 6 lı oynayayım, sen benım şablonumu görmezden gelip ,halen şaplon iste. Vay beee. :)))

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

KOFANA urfa yapacaksan 5.ayakta ugurgün hiç geçilmez ve alzenginoglum bu defa gelecek diye düşünüyorum biz ekip olarak bu ikisini üzerine kurup urfayı 4 ayak kapatıp yatıracağız yinede karar senin sadece paylaşmak istedim

kofana
Üye
kofana

uzman günaydın tabelada 5 aynen benim bankom orda hem fikiriz 4ayak alzengin oğlumu yoksa camuzağa mı ordan çıkamadım

kofana
Üye
kofana

uzman şöyle yapalım benim şablonşöyle tartışalım ve 3ayaktan 1 at çıkartmam lazım
şanlı urfa 1ayak.3.5.12.1.8.9.6.11.
2ayak.14.9.6.8.3.1
3ayak.4..9.2
4ayak.2tek
5ayak.5banko
6ayak.11.6.5.10.1.13.14 uzman bombacı eksiyi artıyı konuşalım

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

tamam konuşalım

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

ilk ayak tamam eksiği yok fazlası bile var ama urfa tamamdır ilk ayak 2.ayak 5.11. ekleyelim mahsuru yoksa 3.ayak eksik gibi hucumcan uzuna gider 7 suruçkan son ayak güzel

kofana
Üye
kofana

2ayak 5 11 eklenmiştir 3ayak 2 çıkartılmıştır

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

şimdi güzel oldu kofana bol şanslar

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

zaten 2 tane tekin var birde ortak bul bütçene göre kuponun 50 lira falan tutuyor 2 ortak 25 lira düşüyor adam başı
bence heyecan istiyorsan da kendi şahsi fikrim 3.ayaga 3.4.tane daha ekle son ayagada 10 tek gir 10 lira civarı tutuyor
normalde urfada acaip işler dönmese 12 TRANSITION bunları geçer ama burası urfa
2.ayakta içil ve iyone ekürileri ve onları geçen esenli rüzgarı
3.ayakta 9 Çelikkol 8 tumbul savaş 5 hücumcan 6 sualp 7 suruçkan 4 bayramhan
4.ayak 1 alzenginoglum
5.ayak 5 ugurgün ve7 hayatcan eküri ilk ikiye beraber girmeleri lazım
6.ayak 10 skyın
normali bu ama sende biliyorsun ki urfada tabela yapmamış at 2790la gelen eyyupbaba örneği ve ne hikmetse bugün favori çıkıyor eee burası urfa

kofana
Üye
kofana

uzman bana göre son ayak ikramiyeyi verecek ama 4ayak işin içinden çıkamadım 1 2 mi diyerekten 1 tercih ediyorum

kofana
Üye
kofana

bombacı hop nerdesin

Bombaci
Üye

Geldim kahvaltı yapıyordum. Selamlar

kofana
Üye
kofana

afiyet olsun abi bi bak bakalım ne yanlış doğru

Bombaci
Üye

Şimdi arkadaşlar. Akşama hiç bakmadım. Şimdiden bakanların kafasını bulandırmak istemiyorum. Ama birşey söylemek istiyorum. 5. Defa üst üste son ayakta GÜZELYUZ ü tek aticam ben. Ne ganyanlarla attım şimdi baktım. Agf de surdirek görünüyor. Olaya bak. Ama denicem başka çarem yok. Şahinim guzelyuz=telefon …. 5 yarış önce. Anladın sen onu. :)))

Onun haricinde 2. Ayakta enteresan biçim de bir komplo teorim var. Özellikle 2. Ayak için tartışalım derim. Şablonu tamamını birazdan paylasicam. Hazırlıyorum.

kofana
Üye
kofana

kafamdaki kurgu bu belki saçmalık ama belli olmaz
izmir
1ayak.1
2ayak.3
3ayak1
4ayak.4
5ayak.3.5.1
6ayak.4.3.8

adanalı
Ziyaretçi
adanalı

Kafada kehkesan kazanir

Tatanga
Ziyaretçi
Tatanga

S,a benılk dfa yorum yapıcam buraya ınsallah devamıda gelır
1ayak yarıs suratlı gıdıcek bunu lehıne cevırrse 7 kehkesan en sanslı safkan 1.tekım

2ayak artık cıksın be abı bu seferde gzumu kapatyorum. 9 selvıhan tek

Alternatıf tekım oncekı kosularını daha zor grupda kosan MADIBA

Tatanga
Ziyaretçi
Tatanga

Bana gore ılk ayak yarısın gıdıshatına gore kı suratlı gıdıcek 7 kehkeshan tek
2ayak 9 selvıhan ıkıncı tek olur

Dogandogan
Ziyaretçi
Dogandogan

1.5
2.10.3.9
3.1.6.7
4.3.4.6.
5.1.3.4
6.1.3.5.6

xcanerx
Ziyaretçi
xcanerx

Herkese selam urva kugusunu yaparken galop
mesave hicbir önemi yok dus mantik
1kosu:1,2,6,12,8,10,
2kosu; 1,6,8
3kosu; 3tek
4kosu; 2tek
5kosu; 8tek
6kosu; 1,5,7,10,14,

Bombaci
Üye

Arkadaşlar selam
1.ayak: Ben nedense içinden çıkamadım.  Bununda sebebi 3 safkan in kafayı almayı sevmesi. ARTUR- EYVAH UZUN MEHMET-VELİAHTIM bu 3 safkan da kafaci. Bunlar içinde bana göre form durumu en iyi olan VELİAHTIM kaldı ki bu safkan 3.  veya 4. lüge yaslansa dahi arayı çok açmaz ise  bu mesafe de geliri kesinlikle yine var. Diğer safkanlara baktığımızda ise sürekli koşarak form durumlari iyi olan ve tabelada sürekli yer bulan safkanlari görüyoruz. Bu 3 safkan birbirini yıpratır son düzlükte birbirinden kurtulamaz ise bu defa da KEHKESAN başta. Olmak üzere diğer safkanlar devreye girecektir. Ben ilk ayaktan risk almak istemedim nedense.
2.ayak: Arkadaşlar bu ayakta birşey dikkatimi çekti.  Biliyorsunuz artık benim takıntılarımi. Bunlardan biride kayalar in adamı ADEM SEN daha öncede bu çocuğun ahir tarafinda kollandığına inandığımı deklare olduğu atlarla örneklemeler le  söylemiştim. Bunu 3-4 ay önce söylemiştim. Zaten 5 yarış aldı 5 nide Ocak ve şubat aylarında aldı. Mart ayında henüz aldığı yarış yok. Kayalar yine kendi adamlarından Y. AKTASI deklare etmişler ekurilerine. Sadece bu iki safkanla riske edeceğim.  Zaten olmaz ise karakolluk.
3.ayak: Satış koşusu olması dolayısıyla anladım ki hepsinin posasını çıkmış.  Elbette KÜLÜNK OĞLU tek gorunuyor peki ya gelmez ise….??
4.ayak: Ben  yarısın (4) MADIBA ve (6) TEREX arasında geçeceğini tahmin ediyorum. (2) RED EYE sevdiğim binicisiyle abarttıp çok beklemez ise sonlarda avlayabilir.
5.ayak: (1) BABi ve (5) BALTIMORE bitmiş ikili görüyorum.  Dileyen ilave eder tabiki.
6.ayak: 5. Defa üst üste GÜZELYUZ BANKOM
Altılı ŞABLONUM
1.ayak: Hepsi
2.ayak: 2-5
3.ayak: 1 TEK / 6-7-2
4.ayak: 4-6-2
5.ayak: 1-5
6.ayak: 3 TEK
Bol şanslar. ..

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

evet bombacı adem şenin bindiği atın son yarışı burayı alamzsa yarış hayatı bitiyor daha 4 yaşında bombacınında dediği gibi ademşenide bindirmişler birde bombacı sana bir soru diyelimki külünk gelmedi kimgelecek tek rakbi santa clara görünüyor amaaa oda startta kalıyor yahu bu külün senin sürekli takip ettiğin isim degilmi? sen bari cesaret ver bize evet ya gelmezse……..çok çok yatarız

Bombaci
Üye

Uzmanım ben KÜLÜNK ten hayatımın parasını kazandım. Tabiki güveniyorum. Ben alternatif sundum. Ben zaten en az 2 kupon yapıyorum . Alternatif kuponum da KÜLÜNK tek olacak. Rakibe gelince gerçekten çok karışık. KÜLÜNK gelmez ise burası hepsine kadar gider. Birçok sorunlu safkan var. Mesela benim yazmadığım (3) SANTA CLARA var bu safkani bile ilave ettim arkadaşlar onuda soyliyim size.

sahin
Üye
sahin

Bombacı işlem tamam :)))

kofana
Üye
kofana

toplama izmir altılım şöyle
1ayak.1.5.7
2ayak.2.3.9
3ayak.1
4ayak.4
5ayak.1.3.5
6ayak.2.3.4

BAY UZMAN
Ziyaretçi
BAY UZMAN

işte bu be kofana muhteşem olmuş aynısın yatıracagımson ayağa 1.5.7.10 da ekleyeceğim umarım gelir

kofana
Üye
kofana

mütevazi bi kupon 2 misli yatırdım uzman bol şanslar

Bombaci
Üye

Bol şans kardesim

kofana
Üye
kofana

bombacı sanada 2ayak. 2 senden aldım

Bombaci
Üye

Flaş. ..flaş. ..flaş. …Son dakika kaçacak yer bulamazsa tokacoglu döve döve getirir. (miş) Çok at yazacaklar için 2.ayakta (10) SÜRMELİ SULTAN tavsiye olunur.

Cem
Ziyaretçi
Cem

İzmir
1.ayak 1246
2.ayak 46710
3.ayak 1
4.ayak 4
5.ayak 12356
6.ayak 1610

6.HİS.
Ziyaretçi
6.HİS.

slm arakadaşlar herkese bol şanslar
rast gelsin yazdıklarınız takihiniz bahtınız
çok açık olsun şans kısmet nasip bugun
hepimizin yanında olsun tum siteye ve banko
tahminler ailesine çok ama çokkkkk bol şanslar
diliyorum bugun negüzel bir gün günlerden
perşembe ayın onyedisi ve aşama fenerbahçemizin maçı var fenerbahçemizede
bol şanslar diliyorum vurdukları gol olsun turlasın gelsin hayırlısıyla çünkü sırada galatasaray var fazlala bekletmesin ezeli rakibi
ayıp olur sonra kısaca braga karşısında fenerbahçe çok saglam banko tek geçilmez
yıkılmaz kale keza galatasaray karşısında hafta
sonu gene öyle çok saglam banko tek tekrar
herkese bol şanslar dilerim beni altılı birazda
yola çıkıyor bugun benim izmir altılımı dikate
alın çok farklı kurgum var hayılısı artık çok
çok selam herkese

sahin
Üye
sahin

O okadar kolay değil 6 hisss. Altılı gibi guvenıp , battığında ,beşli , dörtlü, üçlü oynayamazsın:))). O yüzden bir kez daha düşün o bankoyu …

sahin
Üye
sahin

1.6.7
5.7.10
1.6
4.1
4.2
3.10
Tamamen salladım ( ben yatırdım ) :)))

Bombaci
Üye

Yine mi teksiz :))))

sahin
Üye
sahin

Yanlızlığı sevmiyorum:)))

6.HİS.
Ziyaretçi
6.HİS.

İZMİR ALTILIM HERKESE BOL ŞANSLAR.

1. AYAK. 2.4.7.1.6./

2. AYAK. 9.3.6.7.4.2./

3. AYAK. 2.4.1.6.5./

4. AYAK. 3.6.5./

5. AYAK. 2.5.1./

6. AYAK. 6. BANKO TEK.

kofana
Üye
kofana

7 10misli ganyan aldım hayırlısı

6.HİS.
Ziyaretçi
6.HİS.

slm bombacı banamı diyorsun geneni teksiz
altılı diye kardeş görmüyormusun son ayak
cemilem banko tek yusuf aktaş cemilemin
son yarışındaki üçüncülügünü tekrar izlemeni
tavsiye ederim şartlara çok dikkatli bak ve
Yusuf aktaşla kaçkez kazanmış birkez daha benim için incele arkadaşım

Bombaci
Üye

Yokk yokken 6. His. Ben şahin kardeşime dedim

Хюго
Ziyaretçi
Хюго

Bombacı urfa altılısı olacak mı senden bekliyoruz

Bombaci
Üye

Yokk. Urfa da kofona nin çalışmasını oynayamaz gibi . O baya bir baktı çünkü.

Bombaci
Üye

Kafana Urfa nin son halini paylaşacakmisin ?

kofana
Üye
kofana

bombacı yarım saat inşallah

Timothy
Ziyaretçi
Timothy

1900 mt. 2.07.19 da koşulursa HASAN BABA değil, benim bile şansım olur… Tamam anladık, kötü diye Satış koşusuna konulmuşlar ama bu kadar da olmaz.

kofana
Üye
kofana

şanlı urfaaltılı
1ayak.3.8.9.11.12
2ayak.1.3.5.6.8.9.11.14
3ayak.4.8
4ayak.1….2
5ayak5banko
6ayak.1.3.4.5.6.10.13.14 çok umudum var atarız içeri inşallah.

Bombaci
Üye

Süper 👍👍👍

crone
Üye
crone

Son ayakta 3 gelirse altili icerde bombaci…..

Bombaci
Üye

Offfff yemin et…allahhh nasıl sevindim. Şimdi nasıl anlamlı oldu yarış be. Hemen gidip kafada tabela yapacağım. Harikasın crone

Bombaci
Üye

Şahin yanlışlıkla elin HASAN a gitse altiliyi koyacaktin valla

sahin
Üye
sahin

Valla öyle bombacı 3 dür 5 de kalıyorum, dünde Adana’da 5 de kaldım . Dünkü bankomuz gelseydı Ada’na içerdeydi. Sağlık olsun

crone
Üye
crone

Resmini atayim istersen ama… Icimde bir his var 3 gelmeyecek diye 🙁 hayirlisi bakalimm…

crone
Üye
crone

Yupp~iiii~iii

Bombaci
Üye

Obaaaa cronee GÜZELYUZ geldi….tebrikler 👏👏👏👏👏👏 güle güle harca kardeşim çok sevindim

crone
Üye
crone

Cokk saol bombaci…..

kofana
Üye
kofana

crone tebrik ederim

crone
Üye
crone

Cok tsk.ler. kofana:)

Bombaci
Üye

Kafana senin kupona
İlk ayak :5
İkinci ayak: 10
Son ayak: 8
İlavesiyle yatırdım. Kupon gelirse ıbani gönder:) bol şanslar. ..

Yazar: admin

At yarışlarında 20 yılı aşan tecrübe ile altılı tahminlerim her gün sizlerle. Canlı sonuçlar, günlük bülten ve canlı yayın linkleri ile tahminlerimizi mobil uygulamalarımızdan takip edin.