Ana Sayfa / Tahminler / 24 NİSAN 2016 PAZAR İZMİR ALTILI GANYAN TAHMİNLERİ (can911)
izmir altili tahminleri can911

24 NİSAN 2016 PAZAR İZMİR ALTILI GANYAN TAHMİNLERİ (can911)

İstanbul programı sonrası İzmir'e değil yazmak incelemek bile içimden gelmedi ama baktım yazı olmayınca sitede öncülük yapayım dedim. İzmir Tahminlerim aşağıda yer almaktadır. Yazdığınız gibi gelmesi ve kazançlı olması dileklerimle... can911

1.Ayak: Mesafeye yaşadığı uyum sorunu nedeniyle Marsilya haricinde tüm isimlerin de şansı var. Sıralamam 3 (SULTANPELİN), 5 (DERİNKIZ), 2 (SANEM KIZ), 1 (BALK) şeklinde olacak.

2.Ayak: KV-8 koşuda tüm isimlerin de gelme ihtimali var. Seçimlerim biraz aykırı tercihler olacak biliyorum. İstanbul'dan umduğunu bulamayıp tekrar İzmir'e dönen 7 (YALPAGAN), alışkın olduğu kiloyla start alıp zaman zaman önemli isimlere de sprintte kafa tutan 1 (DARK BOY) ve çıkış sorunu artık yaşamadığını gördüğüm ve her koşusunda iddialı konuma gelen 3 (CLARK KENT) benim bu ayaktaki tercihlerim olacaktır. Yer vermediğim isimler konusunda kendi tercihlerinizle tabii ki değiştirebilir veya ilave edebilirsiniz.

3.Ayak: İzmir'e gelip de 3.lükle merhaba diyen, idmanlarda da oldukça dereceli çalışmalarını sürdüren 1 (IŞKINAT) programdaki banko tercihim.

4.Ayak: Bazen kendisinden beklenmedik şekilde kötü koşan 3 (EMBİR HAN) önceliğim olup tek vermeyeceğim. Binicisiyle uyumunu son yarışında kazanarak üst seviyeye çıkaran 1 (KOÇARLI) ve inatçı yapısıyla 5 (TURABİ) ile birlikte biraz daha sürpriz kolluyor olacağım.

5.Ayak: Son yarışlarında yan bakılmayan formda isim 1 (NERUDA) küçük kuponlara tek yazılabilir. DB takılacak olan 4 (VOLDEMORT) ve oldukça fazla kilo indirimi alan son yarışını kazanan bir diğer formda isim 6 (ARCHMAN) birlikte değerlendirilmeli.

6.Ayak: İlk tay koşusu sonrası maidena veda etmek isteyecek Arapların mücadelesinde sıralamam 10 (SAADIN GÜCÜ), 4 (DOST HAN), 7 (HARZEMŞAHLI), 1 (AKSEKİ FIRTINASI) ve 8 (MERTHAN) şeklinde olacaktır.

Altılı Ganyan Şablonum:

1.Ayak: 3-5-2-1

2.Ayak: 7-1-3

3.Ayak: 1

4.Ayak: 3-1-5

5.Ayak: 1-4-6

6.Ayak: 10-4-7-1-8

Kupon Tutarı: 32,40 TL

Hakkında can911

can911
1975 Almanya doğumluyum.İzmir' de yaşıyorum.Bu oyunu kumar boyutuna getirmeden,iyi yaptığımı düşündüğüm tahminlerim nedeniyle sürdürüyorum.Kazanmanın tamamen oyun kurgusunu iyi oluşturmak ve iyi takip etmekten geçtiğini öğrendiğim bu oyunda seviyeli ve tarzıma uygun yazarların olduğunu gördüğüm bu sitede bulunmaktan çok memnunum.Saygılarımla

175 yorum

  1. Bayindirli

    Can911,bol şans dilerim,cunku; ihtiyacın olacak 3.ayakta 3 e.:)))yinede kurgu güzel.

    • can911

      Teşekkür ediyorum Bayındırlı, risk almak lazım yoksa programa çok kısır görünüyordu. Bakmadım ama Tanışığı muhtemelen AGF çıkmıştır. Biraz kıpırdaması için böyle uygun gördüm. Size de bol şanslar

    • Bayindirli

      Tam tersi %50 nin üzerinde 1 in agf si

    • can911

      Evet haklısınız, aklın yolunun birleştiği yer olmuş :-) diyelim o zaman. AGF tablosuna bakarak şablon hazırlamam hiç

    • Bayindirli

      Sloganimiz:At koşar baht kazanir.

  2. Hızır gibi yetiştin, kuponunda öyle gelsin :) Bol şanslar

    • can911

      Sayın adminim kusura bakma ben muhakkak diğer arkadaşlar devreye girecektir düşündüm. Baktım hareket yok, şipşak bir şeyler karalayım dedim. Biraz kuralları bozduk ama, hiç olmamasından iyidir dedim.

    • Hic yoktan iyidir dediginiz gibi.

  3. Bol şanşlar can abi, ben bugün seni destekliyorum, Admini destekledik durduk , yüzümüz gülmedi :) .

    • can911

      Sağolasın Şahinim, umarım ki ben de yanıltmayıp, güldürürüm

    • Bayindirli

      Şahin sen beni destekle, hep yakınır durursun kupon tutturamadim diye.al sana kupon :)))

    • Bayindirli

      Kupon tutarı yüksek diyorsan; 4.ayağın 4 ü ile 5.ayağın 5ve7 sini çıkar

    • Senin bugünkü kuponu hayatta oynamam :) ikinci ayaga tüm atları yazmışsın bir bizim ouıcus ü yazmamışsın :))

  4. İst. 5 lim tuttu arkadaslar 150 tl falan verirmi?

    • Altılıdan o kadar bekliyorum. Yanlış mı bekliyorum acaba. Umduğunu alırsın inş.

  5. Admin sen oyle diyosan beklentim 50 tl ye dustu:-)

  6. Bol sans herkese izmir 6 lim.fazla ikramiye vermez sanki.
    1,3,2
    7,8,1,2,3,4
    1,3
    3,5
    1,2
    10 tek tutar 8.64 tl

  7. Admin bravo valla 6 li 150 tl verdi:-)

  8. Bayindirli

    Takipte kalın :)))

  9. Bayindirli

    Parası olanlara kazandırmaya devam edecegim:)))

  10. Admin ilk ayak 1 demek İstiyorum ama atın gücü uzun mesafede var kısa mesafede tırt :) 1600 de derinkız sanki daha şanşlı

  11. ERKAN

    Bol şanslar …

  12. 2
    7,8
    1,2
    3,
    2
    10
    20 misli 4,80 tl
    Herkese bol sanslar

  13. Admin bayındır cevap yazdım , acaba kırdım mı niye yanıt vermiyor?

  14. ERKAN

    İnşallah admin bakalım..saçmA ist programına supriz bekleme uğruna 5 li 4 lu ‘de yaptım 70 tl gitti ortada bir…yok :)) agf yazarak 5 tl yakalanacak oyun oldu biz havayı aldık :)))

    • Zamanında oynanmayan sürpriz atların etkileri bunlar :) İzmir’den yol alırız gibi.

  15. atlara fısıldayan

    bol şans millet.. program güzel ama ufacık bir hatada oyun dışı kalabiliriz.. kafada yatıp 4lü 5 liyle uğraşmaktansa kim varsa yazar çayımı yudumlarım..

  16. TSK ederım Admin ilk ayak için soruma gösterdıgın ilgiden …

  17. BARON44

    kafada 5 at koşuyor millet artik çekindiğinden 4 at yazmış :))

  18. 1.2.3.5
    7
    1.3
    3
    1.6.3
    10.11.8.2
    Bol şans herkese , yine kaybettık kafadan

    • can911

      Haydi bakalım Şahin kardeşim, gün senin günün olsun…

    • Can abi ben senı destekliyorum bizim kupon ilk ayaktan yattı:( kafa atı geldi , insallah sen kazanırsın

    • can911

      İyi de Şahin attığın şablonda Balk var ya, ben de dedim takılıyor gene nasıl yattın ki??

    • Abi ben de Admin gibiyim, çok at yazıp kafa atı geldimi bir ayakta kesin batacağız, nitekim fazla sürmedi :))

  19. Ilk ayak tek atip son ayagi kapatmistim sonra baktim son ayak 10 tek daha mantikli sacma sapan bir sey oldu kuponum son dakka yatirdim bakalim

  20. Deli gibi 5 . Ayaga herkes tek atmış biz 3 at yazmışız, ilk kez agfye bakmadım yine sorun, baktıgımdada sorun ,

    • atlara fısıldayan

      şahin orası yıkılırsa bize miamiden kart falan atarsın artık. tek tutturan sen olacan..)))

  21. Nasoyu kimse tutmuyor galiba ganyan allahım ozaman :)

  22. BARON44

    şahin harbiden çözmüşsün bu işi son ayakta yazdığın atlardan bu kanaatı getirdim :)))

  23. atlara fısıldayan

    bayındırlıya serum bağladılar acilde galiba..))) kafada balkı yazmayan tek kişi olduğu için birazdan tjk onun için tören düzenleyecek..)

    • Bayındır, nerdesin .. Halk senden bir konuşma bekliyor :))

    • Bayindir ayrildi arkadaslar cevap yazmayacak.

    • can911

      Valla bak art niyetli olmadığımızdan sen söyleyene kadar ona bile bakmamıştım. Bütün o sloganlar, afişler şimdi yerle bir çöp mü oldu?? Ne demişti ”parası olanlara kazandırmaya devam edeceğim” ya hiç huyum değildir böyle şeyleri eleştirmek ama, önce bir kendine kazandırsan… Boşuna dememişler Terzi kendi söküğünü görmezmiş…

  24. atlara fısıldayan

    şahin kupon sana emanet.. ben kızımla dışarı çıkıyorum biraz yürüyüş yapıcam..

    • Ikıncı ayak korkma söz kimse yıkamaz :)) 3 ayakta gel bayrak değişimi yapacagız :)

  25. Admin. 2. Ayakta ya birlikte çıkacağız yada birlikte batacağız, beni bırakıp çıkarsan yakarım pantolonunu :)) ne et et o 7 yi getırt :))

  26. Offff offf yine ikinci ayak yine yıkımmmmmmmmmm

  27. ERKAN

    Sıkıntılı ayak geldi :)

  28. Erdal Balci

    Can911 bey iyi akşamlar :)))admin sanada :))) metin sana da :)))erkan kofi sizede,mine hanam sizede ihi akşamlar :)))ve sahinn sana da, sen olmasan iceri giemiyecektim,admin kapıyı kapamış ardinada cekyat,masa ne varsa koymuş, ittiriyom ittiriyom açılmıyor :))))sahin teşekkürler içeride arkadasin olmadi ne guzel:)))

  29. Arkadaşlar adminle sıkıntı yasarsanız ,beyaz masa olarak bana müracaat edebilirsiniz :))

  30. Metinnnnnnn koşşşşşş, kuponu zor kurtardım :))))

  31. Erkan abi bize fotofinish resmi gelene kadar ki duygularını paylaşırmısın :))))

  32. ERKAN

    Hahaha şahin gerçekten 1 aldı sandım :)

  33. ERKAN

    Açıkçası bu kadar sıkıntılı geçeceğini düşünmemiştim

  34. ERKAN

    Erdal abi hoşgeldin

  35. atlara fısıldayan

    Erdal abi hos geldin..

  36. Erdal Balci

    Sevgili admin accayip fikirlerim var

  37. BARON44

    tek atın dedik geçilmez dedik tokaçoglu :))

  38. Admin buda tutmazsa neyin yorumunu yapıyoruz ki !!!

  39. Admin kupon gönderdım onu bitene kadar bekletırmısın , yayımladıysanda kaldır tutarsa yayınla

  40. BARON44

    vay be şahine bak :))

    • Ya baron abi hiç bu kadar yaklaşmadım:) simdi tanımadığımız biri görür birsey der, yargı göze fazlasıyla gelecek bir hal aldı

    • Admin görüyor ve bana hak veriyordur…

    • BARON44

      ben yattım 3.ayakta 1 tekti gelseydi 6 at 9 at bekliyordum şahin bol şans yazdıgın gibi gelsin şu anda altılı 48 lira 42 kuruş hangisi işene yararsa o gelsin

    • O zaman şuan altılı 22 tl de :)) malum hep yarısı çıkıyor :))

    • Sahın gormeden hayırlı olsun dıyelım barı sansın acık olsun.

    • Devir abi kuponun başınada yazdım Burdanda kaçıyorsa boşuna yorum yapıyoruz …

  41. BARON44

    yok 3 ayakta 1 numara çok favori ikinci ayaktaki 7 tek atanda çok favoriler gelse bile 50 lira verir şu an rahat

    • Kupon tutarı 8 tl zaten. Batın abi tutsun yeter, yarın biri bana en son ne zaman altılı tutturdun diye soracak olursa bir tarih verebileyim. Manevi yönü cok daha önemli benim için …

    • Şekil yapmaya devam :)

    • 5. Ayaktan cok tırsıyorum Admin buraya kadar gelemeyeceğim için tek sağlam atım. 1 gerı kalan dökülüyor :(

    • Korkma geçecek hepsi :)

  42. Bendede var altılı ama bısey vermez
    1,4,6
    10

  43. Yanlıs yazmısım
    1,2,6
    10
    Son ıkı ayak boyle

  44. 2/1 alacaktım, senin için 1/2 alıyorum. Rastgelsin bakalım.

  45. Bari son ayak 10 gelsede 4 lü tutsada bilet paralarını aksak 20 tl

  46. BARON44

    şahin altılı yattımı yoksa hayırdır4 lü falan

  47. ERKAN

    Aynen kupon parası çıkarsa sevineceğiz

  48. ERKAN

    Tabi oda olursa şayet

  49. BARON44

    erkan altılı şu an 100 lira

  50. Kısmet yk bu aralar ara verme zamanı geldi bıraz dınlenelim.

  51. ERKAN

    Demekki olursa günü zararsız karsız kapatırız hadi bakalım

  52. ERKAN

    Yuh yazık oldu kupona….neyse iyi akşamlar

  53. 4 lü tuttu 20 verır mi Admin

  54. Bu ne ya , altılı 33 tl vermiş , baron varya geri kalan. 67 tlyı senden alacam :) bir kere de alt rakam söyle :)))

  55. ERKAN

    Söylemiştim :) 10 yıkılsa idi 100 verirdi şahin

    • Hayır benim anlamadığım bu baron altılı tutarında bu kötü , tahminlerde Nasıl bu kadar iyi :))

  56. atlara fısıldayan

    abi bizde şans olayı harbi harbi bitmiş.33 liralık altılıyı bile alamadık.(( 3 gündür attığım tekler cuk oturur bugün en güvendiğimiz at gelmez.

  57. atlara fısıldayan

    en iyisi ben gavurlara takılıyım. bu kuponda gelmezse aynen erdal abi gibi bikaç gün geri çekilmenin zamanı geldi..(

    • Metin Nasıl birsey o :)

    • atlara fısıldayan

      yaa şahin moralmen göçtüm 33 liralık altılıyı bile alamadık.) yabancı yarışa 5li oynadım sürprizle başladık ama kazanacağıma dair en ufak bir ümidim yok..)

  58. Valla iyiki almamışım diyorum 6 koşunun stresini yasa sonrada 30 tl desinler , almayayım benım ismime 6 adet fidan diksinler :)) bende 4 lü oynayayım da Nasıl oynayayım ;)

  59. atlara fısıldayan

    şahin benim için şu 1 liralık kuponu oyna fazla açılma.
    3-4-5
    3-4-9
    3
    6
    unutma fazla açılma..)

  60. Metin , bu yabancı yarışlarda yarışacak atın yanında niye bir at daha eşlik ediyor?

  61. atlara fısıldayan

    ikinci sürprizide yakaladık. şahin umarım oynamıssındır.

  62. Yatırdım Metin ..

    • atlara fısıldayan

      süpersin 4 numaranın 14 ganyanı var.)

    • Valla bende anlamadım :) ne kadar bonkör yabancılar

    • atlara fısıldayan

      şahin yabancı yarışta en mantıklısı 5li ganyan sakın unutma…4 kuruş olduğu için çok atla geçsende kupon şişmiyor.. 4lü ganyan 15kuruş olunca her ayağa 3 at yazmaya kalksan bir anda uçuyor. aslında bu işin uzmanı baron ve erdal abi..)

    • Ben zaten sizden işaret almazsam oynamıyorım bu yabancı yarışları, at yarışlarına zaten yabancıyım , bu kadar yabancılık fazla olur :)))

  63. atlara fısıldayan

    tüh be şahin seni gümlettik ama biz 3 sürprizle devam ediyoruz. yarın söz 5 li kuponu erken yatırırım.. sana verdiğim kuponu şişirmeyelim diye 5 numarayı kestik.(

    • Hiç sorun değil Metin , yeterki sen kazan , ben daha cok Mutlu olurum :)

    • atlara fısıldayan

      seni sevmeyen ölsün. şu şanssızlığımızı burda bari kıralım…

    • Aminnnnnnnn.. İnsallah finali görkemli yaparsın. :)) sen kazan Admini yatağından kaldırtırım :))

  64. atlara fısıldayan

    ben ayrana devam ediyim en iyisi şahin.) tuttu en son at geldi..iyi geceler..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir