Ana Sayfa / Tahminler / 19 NİSAN 2016 SALI KOCAELİ ALTILI TAHMİNLERİ (ADRİAN)
kocaeli altili tahminleri adrian

19 NİSAN 2016 SALI KOCAELİ ALTILI TAHMİNLERİ (ADRİAN)

1.) Rakiplerinin bir adım önünde gördüğüm KIZIL HANÇER(7) küçük kuponlara tek olabilir. Son 2.liği ile TUMBUL YAPRAK(4), IRMAK SULTAN(3), süratli stili ile ANEMON FIVE(1), YOLAŞAN(5) ve GÖRÜNTÜ(8) favorinin eksik koşması halinde devreye girecektir.

Sponsorlu Bağlantılar...

2.) Son yarışını son anda kaybeden LION BLUE(8) dileyen tek yazabilir. Ben yıkmak isteyenlere el değiştiren ENFRARUJ(5) öneriyorum, at çok iyi durumda.

3.) Uygun rakipleri yanında BALLINUR(1) un kazanması normal sonuç olacaktır. İstanbul'da istediğini bulamayan, bu pistte daha başarılı koşular yapan PAN IKONA(6) rakibi olacaktır.

4.) Uygunlaşan rakipleri yanında SEVEN AND SEVEN(1) favorim. Son yarışı çok iyi olan MUSYUS(3), ilk koşusunu kazanan ATEŞ SUYU(6), son yarışı başarılı olan VAYVAYVAY(7) ve binicisi ile AS GRANDFATHER(5) rakipleridir.

5.)  İstanbul'dan gelen KIZILHAN(3) herhangi bir sorun yaşamaz ise bu grubu geçmesi lazım.

6.) Bir önceki 1700m yarışında aynı apranti ile çok başarılı bir 3.lük yapan IAN TAPP(5-2) ekürisi ile kazanmasını bekliyorum.

 

 

ALTILIM

1.) 7 // 4-3-1-5-8

2.) 8 // 5

3.) 1-6

4.) 1-3-6-7-5

5.) 3

6.) 5

7.5 TL

122 yorum

  1. Erdal Balci

    Bol şanslar ADRIAN

  2. Erdal Balci

    Adı :UMUT

  3. atlara fısıldayan

    adrian usta bol şans. önlerden bi yer alalım abi akşama değerlenir buralar.)

  4. atlara fısıldayan

    buda bizim yavru kobra.)

    • Erdal Balci

      Metin hayırlı olsun :)))

    • atlara fısıldayan

      erdal abi kafanın hakkı adrian ustayla senin yaptığın gibi 3-7-8 de bugünlerde şans yok diye küçük kupon yapıyom.. gümledikçe totem için profil resmini değiştiriyom.. bu resimle kesin tutturucam..)

    • Erdal Balci

      Ne yapsak boş metin,dün son ayak tekti gelmedi, bugün yine tekti rahat aldı, bu seferde 4 atla kafada gittik.günün zararı 110 tl.umudu kocaeline bağladık, hayırlısı bakim.

    • Erdal Balci

      Kuponu değiştirdim, hayrı varsa böyle gelsin.moralim sıfır :(((

    • Erdal abi sen böyle küçükle duramazsın:) kesin 50 lik bir kupon vardır .

    • Erdal Balci

      Şahin vallahi şu an bu birde 60 kr.luk 7,li plase

  5. Erdal Balci

    Genelde teklerimi son ayaklara saklıyorum. Hem heyacan oluyor hemde tek kuponla götürmeye çalışıyorum günü. Kafadan yatmaya başlayınca 5 liydi 4 luydu derken bakıyorum hergün 100 tl yi asiyorum,stres de çabası

  6. Ilk 5 ayak tek son ayak hepsi yaptim ) valla gunde bir program yetiyor ikinciye para kalsa kafa kalmiyor

  7. crone

    7.4
    5.8.9.12.7.2
    2//
    7-6-3-1-4
    3.5
    6.3-2.5.7.8

    benim altılımda böyle….

  8. 5.8.7.4
    8
    1.2.5
    7.3.1
    3
    7.8.6.1
    Nasıl

  9. Erdal Balci

    BOMBACI KOCAELİ yokmu?

  10. Ucuz yırttın :)). Valla sigara dumanını cekemeyeceğinden korktum :)

    • Şahin yorumunu atlamışım Erdal abiye cevap verirken. Yatırdın mı kuponu?

    • Ah Admin ah :) ikisinde yatırdım :)) biraz kesik yedırterek :) mslum senın kadar zengin değilim , mesela bu ayak 8 gelsin :)

    • Benden çok oyun oynuyorsun. Bu oyun çok sinsidir, fare gibi üfleye üfleye yer seni anlamazsın :)

    • İyide sen bir oynuyorsun 30-40 ben 5 /7 /10 tl ..

    • Erdal Balci

      Sahin sigarayı testen yakmisim:)))
      Şaka şaka ben yasil ayciyim,hiç alkol ve sigara kullanmadım

  11. Ben sigarayı admine dedım , ;))

  12. Adrian tebrik ederim kizil hancer icin bence kocaeli de yorum yap daha basarilisin bol sans

  13. Erdal Balci

    Arkadaşlar niye yoksunuz?var olduğunuzu biliyorum,ama yoksunuz.kendimi BİRİ BİZİ GOZETLIYOR evinde hissediyorum :)))
    Gelin yorum iki hanek edek. (Antepce).
    ŞAHİNe hös diim hös diim hösmiy.

  14. Erdal Balci

    Biraz neşe, SORU: Karadenizliler tavşanın yavrusuna ne dermiş?

  15. Erdal Balci

    Bu borazan çalınca içimi bir korku sariuor nedense,gene çaldı :)))

  16. crone

    12 numaranın 80 ganyanı var :)) gelirmi gelir……

  17. crone

    şahinn 10 lira atakmı 12 ye :)

  18. crone

    26 olmuş neyse 10 lira salladım ben…

  19. atlara fısıldayan

    ohhhh be kazasız belasız tekleri yerine oturttuk. kocaeli 7-8 başlıyor diye tek sallamıştım..)

  20. Erdal Balci

    2 gelmemiş se …….

  21. Erdal Balci

    ŞAHİN buzim rüya kocaeline mi çıkacak ne:)))

  22. Erdal Balci

    Allahım sevincimizi kursağımızda koma.AMİN

  23. atlara fısıldayan

    içinden allah bilir kuponu biraz daha büyük niye yapmadımki diye söylenip duruyosun erdal abi …bende senin gibi tekler oturunca aynı sohbeti yaptım… ama abi nasip varsa 2 lirayla bile çok rahat alınıyor..hadi artık kop gelde elimizdeki hazır montajını koyalım..))

  24. Erdal Balci

    Not:Arkadaşlar oynamadigim hiçbir kuponu burda yayinlamadim.büyük oynadığım kuponlarin durumunu biliyorsunuz..

  25. Erdal Balci

    Dunya guzeli,lohengreen,kosturan ,karatoklu digerleri aklıma gelmedi

  26. Kuponlar 2 oldu

  27. Erdal abi dünkü tranvayı yeniden yasamazsın inşallahhhhhh. Son ayakların cok bahtsız geçiyor:((

    • Erdal Balci

      Boşver ŞAHİN. Acı balcanı kıragı çalmaz :)))

    • Bugun kazanacağız abi yeterincee kaybettık, benım zaten bombacı gıbı kazanma umudumuz yok. Bak bağımsız oyun oynuyoruz . İkimizde aynı yerden batıp , aynı yerden tek atıyoruz:)).

  28. Erdal Balci

    Erkana da bir tören lâzım METİN :)))

  29. Erdal Balci

    Metin boş kosudan alırsak 2, altilinin 1.ayağından alirsak 8.Erkan hayırlı olsun :)))

  30. atlara fısıldayan

    işte bu yaaa.sırf gerilim vermek için 3 yapıştı..))) erkan ustaya erdal abimize hayırlı olsun.)) şahinn her an her şeyy olabilirmiş yarın sıra bizde.))

  31. 4. kim oldu :)

  32. ERKAN

    Teşekkürker arkadaşlar

  33. ERKAN

    Teşekkürker admin evet dün ve bugün şans benden yana oldu umuyorum hepimiz için geçerli OLUR..

  34. Erdal Balci

    Sahin ortadaki yuvarlak tepsi senin,ADMİN, metin erkan agiyet olsun Arkadaşlar. :)))
    Duam:bu sanal ortamdan bir gun cikip bir arada buluşmak; )))

  35. atlara fısıldayan

    bu arada adrian ustayıda tebrik etmek lazım. 4 tek verdi biz beceremedik..)

    • Yorumlara katılamayınca kendini unutturuyor. Döktürmüş resmen. Hep bunu yapıyor, sayesinde bulan çoktur yine.

  36. Erdal Balci

    Ayrılmayın arkadaşlar baklava söyledim

  37. ERKAN

    Günü kurtardık…

  38. ERKAN

    İyi akşamlar

  39. Erdal Balci

    Iyi akşamlar

  40. Abi Kocaeli de mükemmel tek LER yakaladın sadece bir banko at yatırdı harikasın

  41. Dünkú besli sonuclarinda kim geldi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hakkında Adrian

Adrian
1972 Ankara doğumluyum. Bilgisayar programcısı olarak özel bir şirkette çalışıyorum.15 yıldır at yarışları ile ilgileniyorum.