Ana Sayfa / Tahminler / 19 HAZİRAN 2016 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SHEVA) BABALAR GÜNÜ HEDİYESİ
istanbul altili tahminleri

19 HAZİRAN 2016 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNLERİ (SHEVA) BABALAR GÜNÜ HEDİYESİ

7li ganyan için koşunun favorisi olan 5 - SAN FRANCISCO nun bir kaç yarış daha 2.lik yapacağını düşündüğümden 1 - MANTICORE BANKOM olacaktır.  Sıralı ikili olabilir.

Sponsorlu Bağlantılar...

1.AYAK 5.SANCAR BEY ve 2.BUDAKHAN arasındaki çekişme kazananı belirler görüşündeyim.aradan sonraki koşularında düzelme sinyalleri veren 1.SÜVARİOĞLU ise sigorta olarak bulundurmakta fayda var.

2.AYAK Bu koşuda çok güzel orjinlerin hakkını verememiş yada daha formunu bulamamış safkanlar bulunmakta patlamaya hazır çok bomba var sanki zor bi koşu öne çıkan safkanlar olsa da ben kalabalık geçicem sıralama şablonda olucak ama imkanı olan ayırt etmesin hepsi geçsin.

3.AYAK Çok büyük favori çıkması muhtemel 9.TEMİZKAAN haklı olarak sığınılıcak liman gibi duruyor gerek koştuğu taylar gerekse handikap puanı olarak bunları hak ediyor.Benim içime bi türlü sinmeyen bu koşuda rakip olarak 11.YEDİİKLİM--1.MURTECİZCAN--3.AHUBALASI yazıcam

4.AYAK Bu koşuya rövanşı almak için çıkıcak olan 1.GOLDEN TOWER ilk şanslı isim olarak kuponumda olucak.verdiği aradan sonra toparlanan son koştuğu yarışta sonuncu olması aldatmasın derece olarak çok geri kalmadı nefeside artmışken üstüne sihirbazda gelince bizede şans vermek düşer 4.MARVELOUS IRON son olarakta kazanarak gelen ve daha önce yaptım bidaha yaparım diyen 5.ZU HAT

5.AYAK 3.AKDAĞLAR benim bu yarışta çok şeyler beklediğim bi tay hatta biraz daha uygun grup yakalasaydı tekim olucaktı grubun sertliğinden dolayı ilk sırada yer vericem sadece.1.BEYAZ KULE--4.ALPİKE--2.KÖSTEBEK --5.ATILIM--8.HİRA

6.AYAK Buraya kadar teksiz bol keseden at yazarak geldim ama şablon kalabalık oldu son koşuya mecburen tek atıyormuşum hissi oluşsun istemem 6lımı bu at üzerine kurdum zaten. 8.OGHUZ bana göre kendini ispat edememiş bi tay özellikle orjin olarak kardeşleri yurt dışı yarışları takip edenler bilir fırtına gibi esiyorlar.annedende tsar gibi açık yarışlar kazan bi tayın kardeşi olması şimdiye kadar çoktan maidendan çıkmış olmasını gerektiriyordu.bugun için favori çıkıcak olan rakiplerinin hem kilo almış olması hemde dişi oldukları için artık zamanı geldi bu yarışı kazanarak bi çıkış yakalamasını beklediğim safkan günün en sağlam bankosudur.  herkese bol şanslar

Şablon
5-2-1
1-8-9-2-3-5
9-11-1-3
1-4-5
3-1-4-2-5-8
8

77.76 tl

36 yorum

  1. BOLSANS USTA NASİPSE OLUR AYNİSİNİ OYNAYACAGİZ NASİPSE

  2. COMMANDANTE

    Bol şans sheva yarın buralarda yokum zehiri salıyor ve gidiyorum Turanhan geçilmez :)

  3. Savasci

    Bol şanslar… Sheva Bana görede Budakhan Geçilmez.)))

  4. sheva

    ben eledim hatta bikaç yerde okudum ilk at verilmekte ama ben son koşusunun dinçlik yarışı olduğunu ve atın çok zorlandığını düşünüyorum ilgilileri yormamak için galop dahi yapmadılar yarıştan sonra dileyen yazabilir ama ben yazmayacağım.

  5. Savasci

    Turanhanı bende yazmayacam…)))

  6. Savasci

    İstanbul 19.06.2016
    1 ayak: Budakhan/Çizmeli/Erayhan
    2 ayak: INTER GALLOP(Banko)
    3.ayak: MURTECİZCAN/TEMİZKAAN/HAYAL DÜNYASI
    4.ayak: GOLDEN TOWER(Banko)
    5.ayak: SARAYCARİYESİ /BURCUSULTAN/AKDAĞLAR/BEYAZ KULE/ATILIM
    6. ayak: VIGASCOGNE /8.OGHUZ/4 – ALKANHAN/6 – ROSE HILL/ KARAKUTU/ TEKTAŞIM/ KÜLHAN
    Kırmızılıları tek atıp misli oynayabilirsiniz.))Kupon bedeli 18.90
    Dersime iyi çalıştım.)))isteyen oyanayabilir.limitimi aşıyor.)))Ama oynayacam.)))

  7. Savasci

    Ana sayfada kırmızı renk çıkmıyor..ilk yazdıgım atlar en çok tuttugum atlardır…

  8. (6) \\ DIAMOND FLAME // Muhteşem akışkan çikolatasıyla ;) pardon akışkan sprintiyle son yarışında gönlüme taht kuran kısrak, koşacağı yarıştaki erkeklere taş çıkartırcasına yarışı kazanacaktır.Son yarışındaki 4 boyluk 1.09.57 lik derece Kurnaz Jokey Mehmet KAYA yı da heyecanlandırmış olmalıki birlikte tur atmaya karar kılmış. Artık ne diyeyim son sözüm elmasın parlasın BANKOM dur.

    • Bombaci

      Yaww allah allahhhh şimdi kopyala yapıştır yapacağım az kaldı:))))

    • yapıştır bombacı yapıştır hic durma :)) bu arada babalar gunun kutlu olsun nice oğlunla güzel senelere.

    • Bombaci

      Amin teşekkür ederim.

    • sheva

      Yarış 1200 olsa belki bende yer vericektim ama 1400 olması yarışa tüm atları ortak ediyor. Ben mehmet kayanın binmesin ziyade özcanın o yarışı yapıp kazandıktan sonra daha favori gördüğü atı tercihlemedi üzerine eledim 4.bi isim daha var aslında şablonumda olmayan limiti aşıyo diye cıkardım harputlunun oğlu son yaptığı iç pist ağır kilo ile yaptığı galop 3 günden beri sahada çok konuşuluyo bilgisini aldım.

    • Asıl 1200 metre olsaydı ben Diamond Flame yazmazdim bu grupta.Mehmet Kaya Jokeyler icinde en kurnaz yarisin gidisatini en iyi bilen kisidir ve bu yuzden yarisin suratlenip suratlenmeyecek kismini cozup bindirme yapar hic kisrak deyip dusunme .Ozcan Yildirimin Zu Hati tercih etmemesi degil cemiloglu ekurisinin onu tercih etmemesidir.

    • sheva

      harf hatası yapmıştım ben DIAMOND FLAME i tercih etmemesini kast etmiştim son yarışında rahat kazanan isim özcandı ama tercih etmedi bu atı golden tower a gitti. nerdeyse tüm rakiplerinin nasıl koşucagını bılen atları tanıyan özcan tüm jokeylerden şanslıdır bu konuda

  9. silivrili

    Bol şanslar kardeşim

  10. silivrili

    Tesekkur ederim kamptaydim 2 gundur balik kampi gitmeden arkadasa bi sablon vermistim onunda ilaveleriyle kupon tutmus benimde paylasmadan 5 dakika once haberim oldu :)
    Tuttugundan’

  11. Savasci

    Hayırlı olsun silivrili…

  12. iyi günler bol şanslar herkese bugun double yapalım artık

  13. Sheva bol sans.. son ayak zor ama hayirlisi olsn..:)

  14. sheva

    halis abi rapor aldı şablonda jokeye önem veren arkadaşlara duyrulur.

  15. Savasci

    Kesin mi Bilgi.(

  16. sheva

    Kuponu küçültmek bazen işe yarıyo :)

  17. sheva

    şaka gibi ya bugunde bulamıorum altılıyı kafayı yedim artık

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hakkında Azor Ahai

Azor Ahai