Ana Sayfa / Tahminler / 15 AĞUSTOS 2016 PAZARTESİ ADANA AT YARIŞI TAHMİNLERİ (COMMANDANTE)
adana altili tahminleri

15 AĞUSTOS 2016 PAZARTESİ ADANA AT YARIŞI TAHMİNLERİ (COMMANDANTE)

1.AYAK: Gün geçtikçe daha iyi duruma gelen 3-ENİSKEREM favorim. Son yarışında güzel bir ikincilik yapan 4-FIRAT AĞA, istikrarlı 10-SON ARZUM ve ilk startında tatminkar bir dördüncülük yapan 12-TEZGEL GÜR rakipleridir.

Sponsorlu Bağlantılar...

2.AYAK: 9-SALİDA kendisini itina ile hazırlayan jokeyiyle start alacak olup eğer kazanmak istiyorsa bu grup gayet ideal diye düşünüyorum favorim, tek rakip olarak son yarışında aralardan çıkarak müthiş bir sprint atan ve koşuyu kazanan 2-LEGEND OF CARIA olur diye düşünmekteyim.

3.AYAK: Son yarışında çok güzel bir bekleme yarışına imza atan yarışın gidişatının da kendisine yarayacağını düşündüğüm 5-DAMLATAŞ yine sabırlı bir beklemeyle koşuyu lehine çevirecektir. BANKOM.

4.AYAK: Ankara'da start aldığı gruplardan sonra buradaki rakipleri hayli uygun bugün kalitesine yakışır bir yarış beklediğim 4-SAALİH'in bugün için geçileceğine pek ihtimal veremedim. BANKOM.

5.AYAK: İlk yarışında güzel bir üçüncülük yapan 10-KÖRDÜĞÜM'ü başta tutsam da bu maiden yarışda mümkün olduğunca fazla at yazılmasının faydalı olacağını düşünüyorum. Sıralamam şablondadır.

6.AYAK: Günün en kritik ayağı son ayak diye düşünüyorum bence her ismin şansı var tercihim HEPSİ. Yalnız burada bir ismin altını çizmek istiyorum. Henüz koştuğu iki koşuda da bir varlık gösteremese de usta ellerde bakılan ve orjinin hakkını her an çift haneli bir ganyanla verebilecek olan 14-TEGRONI'yi sürpriz arayanlara öneririm.

1.AYAK: 3-4-10-12

2.AYAK: 9-2

3.AYAK: 5

4.AYAK: 4

5.AYAK: 10-12-5-13-4-2-8-1-11-14-3

6.AYAK: 7-11-2-14-3-1-6-9-4-8-10-13-12-5

Kupon Tutarı: 73.92 TL

Herkese Bol Şanslar.

Hakkında COMMANDANTE

COMMANDANTE
Üniversite mezunuyum, evli ve bir çocuk babasıyım, yaklaşık 15 senedir at yarışlarına bahissever olarak katılmaktayım.

70 yorum

  1. SALİDA en son Adana’da kazanmıştı. Yumuşak çimi sever diye hatırlıyorum. LEGEN OF CARIA ile güzel seçim olmuş. İŞKODRA’da yarış kolluyor sanki, ne dersin Arda?

    Bol şans

    • COMMANDANTE

      Ben son yarışından sonra ümidi kestim takibi bıraktım kesin kazanır adminim :))

    • Pekala :) Son sorumu ortaya atayım.

      MISS WOLF (AKINDAYIM (IRE) ZYGOSIS (GB) – WOLFHOUND)

      Bu atın orijini efsane. Kanatlanıp uçması lazım ama sorunları var sanırım, sık koşmuyor. Son 2.liğinden sonra bile 40 gün geçmiş. Bilgisi olan var mı?

    • COMMANDANTE

      Orjin iyi son yarışında da iyi direndi ama belli ki bişey var adminim yoksa çok farklı yerlerde olması lazım bu orjinle

    • sheva

      azcık muhalefet yapayım :)) akındayım çok iyi bir grup atı gerçi cemcem dışında şampiyon diyebileceğimiz kimseyi vermedi ama yinede yeter .. annesi bildiğin eşşekmiş yarış kazanamadan yarış hayatı sonlanmış kısrak babasıda eşşek onuda araştırdım ama ankaralı gibi bi tay olmuş heralde babadan almıştır(banknote) yoksa anneden gelen bişi yok :)) sayın adminim öyle kanatlanıp uçmasını gerektiren bişi bulamadım iddaa makamı çekiliyor hakim bey başka söyleyeceğim yok :))

    • COMMANDANTE

      Akındayım tek başına yeter iddaa makamı :)

    • sheva

      48 tane koşan tay vermiş akındayım 9 tanesi 70 handikapı geçebilmiş 70 ide iyi niyet göstergesi olarak düşük rakam seçtim avukat bey :))

    • COMMANDANTE

      Davadan çekiliorum :)

    • Wolfhound ile akindayim aslinda on planda olan. Bu iki isimde sende heyecan yaratmiyorsa yasin tutmuyordur savci bey :) sampiyon değil kanatlanip ucmasi lazim dedim savci bey :) sanki kosu g1 🏇🏇🏇

    • sheva

      abi yalan yok akındayıma bile yaşım tutmuyor diyebilirim ilgilendiğim dönemler değil ozamanlar wolfhound konusunda niye ısrar ediyon yavrularıda iyi değil hatta wolfhound un kendi koşusunu izledim kendide eşşek :) hea bide miss wolf bugun kazanadabilir gram koşuya çalışmadım sadece orjin bilgisi baktım :))

    • Wolfhound a eşşek diyorsan sen bu işleri bırak :))

      http://www.pedigreequery.com/wolfhound

      89 doğumlu at yurt dışında $452,478 dolar kazanmış sadece 6 birincilikle. 2 büyük kısa mesafe koşusunun galibi.

      Sahibi de bu adam tanırsın bizim şampiyonları tutarak geçen atların sahibi.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_bin_Rashid_Al_Maktoum

    • sheva

      abi sabah sabah yemin ediyorum rehin aldık birbirimizi . türkiyedeki hiç bir yavrusu at olamamış yurt dışında çok yavrusu var belliki tanımasamda anne babası iyiymiş. çok eski benden büyük yaş olarak atlar :) ama 7 kuşak ile gittim wolfhount eşşeği ile beraber kan hattı bozuluyo babası yada dedeleri iyi :))

    • Kuşak farkı var aramızda anlaşamayacağız belli oldu. Yol yakınken ayrılalım :))

    • COMMANDANTE

      Ben sana demedim mi adminim :)

    • Aynen at gelmek için seni bekliyormuş :)

  2. Maidan yarisi atlamisin bolll sans yinede kurgun degsicek

  3. Pardon ben 1 le karistirdim ozur emegine saglik

  4. Slm arkadaşlar
    DEVREM Hakkı’nda görüşleriniz nedir

    • COMMANDANTE

      Selam HDA ilk yarışı başarılı at yazcak olsam yazarım kazanabilir ama bankom o ayakta olduğu için ben yazmayacağım.

    • sheva

      çok güzel kazandığı koşu sonrası saalih i geçer ama koşuyu kazanırmı bilemiyorum :)) kendi görüşüm tek atıcaksan riskli ama olabilir sıralama yapsam 3e koyardım..

    • COMMANDANTE

      O zaman ben saalih sen devrem ? :)

  5. Adrian

    Bol şans COMMANDANTE

  6. Adrian

    ADANA TAHMİNİM

    1.) 4-10-12-3-9-1
    2.) 2-6-7-10
    3.) 5-9-10-8
    4.) 1
    5.) 4-10-2-13
    6.) 4

  7. ADANA TAHMİN

    1.A : 4-3-10-11-12-7
    2.A : 7-9-2-8-6
    3.A : 5-9-13-1
    4.A : 1-2-3-4
    5.A : 2 TEK
    6.A : 10-4

    BOL ŞANSLAR..

  8. sheva

    İntocu benim olsun arda :))

  9. sheva

    Bendede ufak bişi var

  10. Kafada 11 tutan yokmu ? Benmi fazla abarttim

  11. Hawk

    Adana emeksiz para vermez adama =) Bir miktir emek harcadık bakalım ne olacak , herkese bol şans dilerim.

  12. Hawk

    Kafada 3-Eniskerem tutuyorum.Çalışmalarını sahaya yansıtırsa kolay kazanır ama yarış içinde durumu ne olur tabi bilemiyoruz yedili ganyanımda tek yazdım ancak altılıya cesaret edemedim :)

  13. ERKAN

    1 0 geride başladık 7 atta favori geldi :)

  14. altılılı yapamadım ama beşli yaptım yorum yaparsanız sevinirim üstadlar aris Yeri : ADANA
    Bahis Türü : 5’li Ganyan
    Sonuçlar : 3////
    Kupon :
    1. Ayak
    2 – LEGEND OF CARIA (6)
    3 – İŞKODRA (1)
    2. Ayak
    2 – REİS BABA
    4 – KIRKBİRLİCAN Eküri
    5 – DAMLATAŞ
    6 – AZAT KUŞU
    8 – GUTİ
    3. Ayak
    1 – INTOCU
    4. Ayak
    2 – BABASÜLO
    4 – JUNYIR SANCAK
    12 – SİDAR GÜLÜ
    5. Ayak
    4 – GO GREEN
    7 – KIZ AYŞE
    14 – TEGRONI

    Kosu : 5 | Misli : 1.0 | Bahis Sayisi : 90.0 | Tutar : 5,40 TL | Kupon Tarihi : 15/08/2016 Pzt, 19:27

  15. Burunla ganyanı kaybettim yine cacık oldu kupon

  16. ERKAN

    Göremediğimiz için takip edemiyoruz

    • O kadar istek varsa göndeririz sorun yok usta,son dk oynadığım için atmadım kimse faydası olmaz diye

  17. Savasci

    5li seriye devam.))))

  18. Savasci

    yook tutmuyor…hep 5 hep 5….1 ayı gecti…hiç altılı almadım..miktarı yükselttim yine aynı…

  19. Bombaci

    Yürü uuuuuuu be SAALIIH:)) ganyan 1 lira olunca gelirsin tabi :)))

  20. Savasci

    BABAKAFKAS geleydi tüm kuponlar yırtılırdı.))))

  21. COMMANDANTE

    Yine 5 de kaldık

  22. 388liraya mı seviniyim yoksa son anda tatlıkotanın kısa burnuyla kaçan paraya mı üzüleyim =)

  23. sheva

    saalih nasıl kazanır ya :)

  24. Savasci

    Ankarada süper program var….Çok para verir :))))

  25. Hawk

    Son ayak 4- Oglum Beratım 1.05 çıkar hırs yaptı Kocakaya artık gelmesi lazım bu atın =)

    • Savasci

      Hawk sana katılıyorum yanına at yazmam zaten.)))

    • Hawk

      Bakma hocam öyle diyorum yarış zamanı gelince kesinlike yazamıyorum böyle ağır favorileri kupona.Birisi bana basit oynamayı öğretse çok tuttururum ama olmuyor işte.Hep zoru seçmekten bir türlü denk getiremiyoruz.Geceden atın kendisi dile gelip beni tek yaz yarın uzak çekicem dese bile eğer sıralamada 1.2 at konumunda ise elim bir türlü gitmiyor her defa kendimi şartlamama rağmen bilmiyorum nası yenicem bu hastalığı =))

  26. Saolun beyler verdiğim şablon ve son ayakta altılıya para verdiren THE FLAMİNGO için 😀😀😀😀

  27. Pek birşey vermedi ama kar kardır

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir